Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hier ook weer even een voedermomentje.

Paso, hoop dat het nu snel gaat doorzetten!

2. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weeen nu een uur rond de 5 a 6 min. Voel wel dat ze sterker zijn dan straks....ik wacht nog 1 uurtje en dan zal ik de vk eens bellen als dit aanhoudt.

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Spannend Paso!!!

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pff, hier werd iemand wakker na 2,5 uur! En we hebben honger! En weer was ze een kwart slag gedraaid en lag ze met d'r hoofd bij de tralies. Kleine wurm :)

Ga vandaag misschien maar de ha bellen. Helaas niet mn eigen wegens vakantie. Merkte gisteravond na douchen dat mn hechtingen gevoelig waren en bij aanraking had ik wat afscheiding op mn vinger dat erg sterk rook. En dat lijkt me niet kloppen. Kijk het nog even aan en anders bel ik.

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Paso je hebt weeen. Ik zal hard voor je duimen dat het snel verder doorzet en dat je binnekort een klein wonder in je armen hebt.

Een vraag voor moeder die fv geven. Wie geeft er nutrilon aan de kleine en wie was het ook alweer die naar de forte aan het overgaan was?
    Fleur komt de afgelopen 2 dagen elke keer na 1,5 / 2 of 2,5 uur en dan begint ze heel erg op haar handje te sabbelen. Dit herken ik wel van Bart maar ik was benieuwd of dit ook zo is bij diegene die nu ook forte gebruikt is.

De vraag voor de nutrilon is omdat ik een vol pak over heb en als wij over gaan ik die niet meer nodig heb en ik die dan met alle plezier op wil sturen die dit kan gebruiken.

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

Joehoe,!! (wil ook....)

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Oehhh paso spannenddd

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mees krijgt gewone nutrilon, schildje en volgens mij was het ennas die overgestapt is naar de forte. Bellie ook

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    spannend paso!!! Bapsie doe je mee?

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ooooh spannend bij paso!
    Ik heb nog niks gehoord, dus ben benieuwd hoe ver ze nu is.
    Spannend zeg!
    Hopelijk gaat het super vlot.

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

graag!!! wel een goede nacht gehad en geen juik meer (klopt af ;)) manlief heeft vanmorgen nog een klus en dan lang weekend dus alle tijd en rust om te bevallen zou je zeggen... (maar praat mezelf maar aan dat ik volgende week zaterdag weer mama word , scheeld een teleurstelling 's morgens als ik wakker word...)

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier ook een nutrilon gebruikster :)

Nou, heb het voedermomentje nog een half uur kunnen rekken. Ze slaapt nu 's nachts wel lekker en komt om de vier uur. Maar vond het erg fijn toen ze er zes uur tussen liet! Hopelijk valt ze zo weer lekker in slaap.

13. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou daar gaat ie weer. Tot kwart voor 6 ging t goed, daarna zakte het af naar om de 15 min. Ben toen maar naar bed gegaan. Nu nog steeds om de 15 min dus ik denk dat ik maar gewoon naar de afspraak met de gyn toe ga om 10:30, of zou ik de vk van te voren nog moeten bellen?

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

je kunt even bellen maar denk dat je zo ie zo heen moet, is standaard met 41.2wk dat de gyn je wil zien... (echo en ctg)misschien dat ze je daar ook nog strippen en dat het dan alsnog thuis helemaal doorzet...

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Ennas en Bellie hoe waren jullie meisjes voor jullie overgingen naar de forte? Ik ben even benieuwd of dat dit over een komt met Fleur.

Ook kwam ik een lijstje tegen van het cb van hoeveelheden met gewicht wat ze mogen hebben. Wij zitten nu al aan de 100cc en ze weegt nog maar net 3 kilo. Ook zag ik dat kids die tussen de 2 en 4 weken oud zijn max 660cc mogen hebben op een dag. Nou Fleur zit al aan deze hoeveelheden en dat voor nog geen 2 weken oud.
    Ik vind het heel erg moeilijk om hier over te beslissen. Daarom ben ik even benieuwd hoe het bij jullie is gegaan.

@Paso nee toch is het afgenomen!!

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

wel balen zeg...

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ik ben gedeeltelijk overgegaan op forte! Geef nu 2 schepjes standaard en 1 forte!

Hier idd ook dat ze gewoon nog niet tevreden was na een gewone fles, maar meer dan 90 krijg ik er niet in! Ze had veel zuigbehoefte en dat heeft ze alleen als ze trek heeft.
    Nu is ze gewoon tevreden met 90 cc.

Heb er ook op 2 schepjes forte gehad maar had het idee dat ze er wat buikpijn van kreeg, dus maar weer terug gegaan naar 1. Nu doe ik ook in iedere fles wat rooibosthee.

Paso; Successss!!!! :D

Typ een beetje rot, Jula slaapt op 1 arm :)

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net wat je zegt Bapsie, mooi balen! De hele nacht wakker voor de kat z'n viool en nog geen beeb!

Zou ik zelf nog auto kunnen rijden? Is 10 min. naar t ziekenhuis..? (hubbie kan nl ook nog steeds niet rijden)

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

denk t wel toch?!

20. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vertrek wel meteen na een wee, dat moet precies gaan ;), en ik moet daar echt eeen pokke lange gang door voordat ik op de afdeling ben dus ik zal maar op tijd gaan :D..
    Ik ga hubbie dus ff wakker maken nu en dan over een half uurtje vertrekken.

Tot straks!

Deel Deze Pagina