Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    tuurlijk blijven we jou steunen bapsie!!! En daarna mag jij het topic sluiten hoor!

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Even snel, moet nu echt even plat.
    We moesten om 11.30 op het cb zijn en ik was pas om 12.35 aan de beurt.
    Nou dat hebben ze gehoord. :x
    Echt belachelijk. Nila heeft een uur lang tegen me aan geplakt en ik was natuurlijk kapot.
    Maar ons meisje doet het super.
    Ze weegt al 4445 gram (op dag 10 3460 gram) en is 54 cm (50 met geboorte).
    Ongelofelijk, maar haar hoofdje zat net iets boven de gemiddelde lijn. Terwijl ik zoveel extra echo's heb gehad omdat haar hoofdje te klein zou zijn :$. Ze hebben het 2 x gemeten en alles zag er goed uit.
    Ze heeft 2 ooievaars beetjes, op de achterkant van haar hoofd en in haar nekje. Verder was alles helemaal goed.
    Ze volgde al erg goed voor 4 weken en was enorm sterk in haar nekje zei ze. Ik ben dus helemaal trots en blij!

3. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    marloes80 hihi zeker pijnlijker dan de laatste bevalling haha.

MNM fijn dat de kleine meid het zo goed doet! rust ff lekker uit.

4. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

middag!

mnm: jeetje zo lang daar wachten...ik had echt naar huis toe gegaan:x

paso: jeeuhh bijna je beeb in je armen suc6!
    bapsie: ik doe ook een dansje voor jou!

bellie: heb gestemd hoor!

man is zo thuis:D hij belde me nog ja ze vragen of ik ga overwerken ik zei ik dacht het niet haha..straks ff lekker wandelen met de kids ff langs het speeltuintje...

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je hebt gewoon een UUR moeten wachten MNM... Das toch veel te gek. Maar wat doet Nila het goed!!! Hoe ben je eigenlijk naar het cb gegaan?

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

thnx dames!

mnm wat een mega uitloperij bij t cb... ik vraag meestal om de eerste tijd ;) 9.00 uur vaak nooit vertraging :D

kleine xl lekker in badje in de tuin, mama onder de parasol met laptoppie:)

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

Zou paso nog fe de tussenstand komen vertellen? of zouden haar vliezen worden gebroken en de kleine heel snel komen? hoop t laatste voor haar, spannend!!!!

8. bedankt dames voor de reacties :) Dan hoef ik me daarover geen zorgen te maken.

Paso heel veel succes! Zet 'm op!

Bapsie jij bent ook snel aan de beurt! Ik doe ook wel een weeendansje voor je hoor ;)

Ik ben net Aline wezen wegen en ze is in een week maar 100gr aangekomen :( Volgens die vrouw was dat niet genoeg dus ik ben nu een beetje verdrietig :( Vorige week was ze in 4 dagen 135gr aangekomen! Waarom nu zo weinig? :( Hoewel ze de vorige keer wel net had gedronken en nu was het alweer drie uur geleden, weet niet of dat nog een verschil maakt.. Maak me best zorgen dat ik niet genoeg melk heb, ze komt de laatste tijd zo vaak om te drinken..

9. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Meldplicht* (haha)
    3 cm ontsluiting... (schiet dus niet echt op)
    Vk heeft me opnieuw gestript.
    Meer nieuws volgt wanneer ik nieuws heb :D moet nu ff in beweging blijven dus laat jullie weer in de steek.

10. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hoi!

@Ennas: Een vast schema is het niet echt hoor, ik let er gewoon op wat ze net eet en dat ze niet overdreven veel binnen heeft.

@Paso: Niet doorgezet dus vannacht :( balen!
    Ooh maar ik lees dat jij dus nu op bevallen staat! :D

@Henrieke: Pakjes zijn altijd fijn hè!
    Lezen gebeurt hier ook niet meer sinds ik zwanger ben, leek er geen fut of tijd voor te hebben!

@Jac: Zo das ook niet niks! Gaat het al wat beter met je nu?

@Kaatje: Hihi, dat truitje mag nog even in de kast blijven liggen van de buuf :D

@Miracle: Ik vond/vind krampjes altijd 1 van de naarste dingen in de babyperiode omdat ik het gewoon zo zielig vind hè!

@Frummel: Ach arme Jace :( hier nooit last gehad van de inentingen, enkel wat meer slaap. Dus ik duim dat het hetzelfde is bij Enora.

@Bapsie: Natuurlijk blijven we jou steunen!

@MNM: Wow ik zou toch ook wel pisnijdig zijn om met dit warm weer zo lang te moeten wachten, zeker met een baby! Super natuurlijk dat Nila het zo goed doet!

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hier:

Enora is al 1 maand vandaag! :D
    Sinds gisteren volledig op flesvoeding en ze is een heel pak rustiger!
    Iedereen ook bedankt voor de tips om haar te doen poepen, maar niks hielp. Gisteren de kinderarts gebeld en die zei dan maar glycerinezetpillen te gaan halen. Zo gezegd zo gedaan, vriendlief stak er 1 op en ze heeft 4 uur bezig geweest met pampers te vullen. Sinds gisterenavond dus een zalige baby!
    Flesje om 21u en geslapen tot 4u, dan voedingen om 9u en om 13u deze middag! En daartussen slaapt ze of is ze heerlijk aan het rondkijken.
    Ze is wel een echte buikslaper dus we laten haar slapen op haar buik en als we zelf gaan slapen draaien we haar om.

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, weer terug van ha. Zat idd wat rommel bij de hechtingen, maar niets om me zorgen over te maken. Mocht het veel meer pijn gaan doen of mocht ik koorts krijgen en me ziek voelen, dan moest ik direct ha(p) bellen. Baarmoeder was iig niets mis mee.

Was overigens een erg leuke mannelijke arts :D Helaas was ik compleet bezweet (had niemand me kunnen vertellen hoe vies plakkerig het is buiten?), had ik een huilerig meisje met krampjes op de arm en struikelde ik over ieder lullig dingetje. Fantastische eerste kennismaking om dan vervolgens met de benen wijd te mogen op een behandelbank waar ik niet eens helemaal op paste. Hoofd hing bijna over de rand en m'n billen waren al richting het andere eind. Pfff!

13. Rono

Rono Niet meer actief

Ik lees wel elke dag bij dames, maar heb gewoon geen tijd om te reageren.. Het is hier ontzettend druk en moet echt even een ritme vinden. Lucas doet het gelukkig goed. Komt netjes om de 3 uur en drinkt 90 cc, in de nacht laat ie er 4.5 uur tussen. Gister had ie verhoging, maar meneer had het gewoon warm. Moest hem van de kraamzorg een romper, shirt lange mouw, broekje en sokken aantrekken. Maar was voor hem echt te warm. Toen in hem in zijn romper legde was ie gelijk rustig en daalde langzaam zijn temperatuur:). Hij heeft wel spruw dus nu aan de druppels.

Wil paso en babsie veel sterkte en succes wensen! Hopelijk zijn jullie ukkies er ook snel!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Paso, nog een keer gestript! Ben benieuwd hoe het nu gaat, hoop dat er snel meer gebeurd!

Henrieke, fijn dat er met de wond en je bm niks was!
    Haha, het is een beetje plakkerig buiten :p ;) achja iedereen heeft z'n stuntelige momenten ;)

En verder weet ik ff niet meer..
    Net hebben we even op een terrasje gezeten met z'n viertjes. Lekker wat gedronken en een hapje gegeten. Daarna heb ik ff bij de kruidvat haarverf voor mezelf gekocht, mag wel weer na 9 maanden ;)
    Over twee weken komt smoe de verf erin gooien.

Morgenvroeg moeten we naar de wijk voor te wegen en ryan zijn naveltje. Ben benieuwd hoeveel ons ventje is aangekomen.

Nu lekker met Jaimy aan het smikkelen van een waterijsje :D

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

paso hoop gauw op goed effect!!!

16. komt even een weeendansje doen

*dansdansdansdans*

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Paso, spannend meid, het iig lekker aan het rommelen, en vandaag of morgen zul je vast je kleine spruit in je armen hebben. Liever vandaag dan morgen hihi:p. Zet hem op meid!

Gadver de gadver, wat is het vies plakkerig buiten. Van mij mag het wel even lekker gaan regenen (het is ook nooit goed he hihi:p). Mja, tis altijd meteen zo drukkend warm buiten. Kleine meisje is in de box in slaap gevallen, laat haar maar lekker liggen daar. Ze vond het iig lekker om even buiten te zijn want ze keek haar ogen uit hihi:p.

Wat gaan jullie eten vanavond?

Ben hier bezig met me pastasaus. Heb 2 weken geleden zelf pastasaus gemaakt en die was me toch een partij lekker! Dus toen ik vanmorgen tegen hubbie zei dat we pasta gingen eten, zei hij meteen: met die lekkere saus van de vorige keer? Tuurlijk schat, als jij die zo lekker vond maak ik hem vanavond weer:p.

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Wat een weer vandaag!

@paso, oh spannend!!!! het gaat vast niet lang meer duren!!! :D

*danst vrolijk het weeendansje mee voor baps*

@zwemmen, ze vertellen dus overal wat anders ;) maar over een paar weken zal het dus wel goed zijn.

@kelly, fijn dat jullie er wat voor gekregen hebben en dat het nu beter gaat.

@henrieke, gelukkig niks ernstigs.

@mnm, jeetje een uur wachten, dat is niet geen goede start!
    Maar je meisje groeit goed zeg en alles goed, mooi zo! :)

@marleen, gezellig langs je werk, altijd handig met dit beroep dat de kids graag mee gaan en lekker kunnen spelen.

@pink, hier overdag altijd alles open en lekker licht! net als dat er altijd geluid is overdag.

@infacol, wij geven het wel voor elke voeding, maar geven niet zoveel.

@frummel, oh bah koorts, hopelijk is je mannetje snel weer de oude!

@bellie, oh zo irritant muggen :( van mij mag het ook even regenen ;) hihi

Even met me zusje naar de poort geweest, naar de prenatal voor de babydoos, maar zag natuurlijk ook weer een leuk setje kleren van Esprit :D hihi
    Ook even lekkere broodjes gegeten met zalm en filet!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha doet me denken aan die ene keer dat de VK thuis een controle kwam doen. Ze had me gebeld met de vraag of ik het erg vond als ze een huisarts in opleiding mee zou nemen! Nee hoor neem maar mee! HAd niet verwacht dat er een mannelijke arts mee zou komen. Afijn, ze komen binnen lopen (ik had net een vreselijke jankbui achter de rug gehad, dus zag eruit als 1 of andere dramaqueen, mascara zat overal behalve op de juiste plek). Komt die arts achter haar aan, jeminee wat een ongelofelijk lekkerding was dat zeg whaha. Afijn, nou ben ik helemaal niet iemand die al gauw mannen knap vind, maar hij sloeg echt alles! VK had de controles gedaan, vroeg hij: Mag ik misschien ook even voelen? Oh ja hoor ga je gang maar:D!

Toen ze weg waren zei hubbie meteen: Zo met die arts zou jij wel een beschuitje willen eten he! 1 beschuitje, doe maar een hele rol:p. Hij kon er wel om lachen whaha.

20. mamatien

mamatien Niet meer actief

Paso yo go girl!!! Zet m op :)

Bapsie, jij gaat nu ook snel bevallen hoor!!!

Hier net nieuwe auto gekocht, seat leon, hij is echt zoo stoer :)

Deel Deze Pagina