Ook altijd fijn. Fabiënne heeft vandaag echt veel gepoept. Geloof dat ze er wel 8 gehad heeft, kleine poepdoos is het
Paso; Zet 'm op meid! Hoop zo voor je dat het nu een beetje snel gaat! Mamachantal; He, het zit jullie ook niet mee he Sterkte... Schildje; Ben je in 1x overgegaan?? Kan zijn dat ze er moeilijk van kunnen poepen. (Zei mn kraamverzorgster ) Henrieke; Hahahaha zie het helemaal voor me Zwemmen; Hier zeggen ze pas vanaf 12 weken. Best apart he dat ze allemaal wat anders zeggen. Bellie; WOW! Das echt een hoop poep! Infacol; Doe ik niet als ze net gepoept heeft. Nu is het gistermiddag voor het laatst dus dan geef ik het weer. Geen idee of het dan helpt eigenlijk?! Nutriton; Waar kan ik dat halen?? Zie het nergens!! Moet eerlijk gezegd ook eerst nog nagaan of het wel kan in combinatie met de voeding die ik geef. (2 schepjes standaard, 1 forte, 90cc) Iemand een idee?? Uhmmmm verder weet ik het even niet meer!!
Kwam even spieken of er al bericht was van paso.. Ben benieuwd hoe he bij der is. Hier ligt een mannetje op mijn borst te vechten tegen zijn dicht vallende oogleden. Zo schattig om te zien.. En terwijl ik dit typ hebben zijn oogleden inmiddels gewonnen
Net een kop venkel thee gedronken ( gatver ). Blijf dat nu even dagelijks doen.kijken of Elin er baat bij heeft qua krampjes Pink. o zo. Hoorde maandag van het CB dat de entingen ook weer uitgebreid zijn ten opzichte van voorgaande jaren.Geen idee waarvoor ze nu allemaal geent worden
Frummel ahhhw Jace zijn prikjes en alleen dus koorts. 5 kilo zo die groeit goed Geloof dat Ismail niet koorts had hij was alleen erg onrustig. Paso ohh weeen! Spannend zeg! Geloof dat ik dat elke keer zeg tegen je MNM ja misschien moet ik dat maar eens gaan doen met Ismail. Op bed gaan liggen. En dan de laptop maar mee want we hebben geen tv op de slaapkamer Lekker ouderwets he hihihi Ohh laten ze je zolang wachten daar bij het CB. Snappen die mensen het gewoon niet! Wel fijn dat Nila het goed doet! En ook al zo goed aangekomen zeg! Marloes gefeliciteerd met je prijs! Marleen Romee groeit ook goed zeg. Heerlijk dat ze het zo goed doet! Bellie ik ga ook stemmen hoor Kelly dus je dochter is goed pampers aan het sponseren geweest Gelukkig is ze het nu kwijt! Henrieke sorry hoor moet gewoon lachen om je doktersverhaal En nu dus niks om je zorgen te maken? Misschien wil extra spoelen helpen? Mamatien das inderdaad een leuke auto! * is op Afrikaanse muziek samen met Ismail een weeendans aan het doen voor Bapsie * Chantal jeetje mina hopelijk knapt ze snel weer op! Zo ik ben vanmiddag heerlijk met Ismail wezen wandelen naar het winkelcentrum. Eventjes wat boodschapjes halen. Oh ja ik ben vandaag ongie geworden Had het niet echt gemist ofzo
jeetje belliebel 8 stuks. hier af en toe eens een om de paar dagen. Stinkt dan wel vreselijk haha we zetten nog een dansje in *dans dans*
8 luiers, Bellie... pffff. Hier meestal 1-3 per dag. Danitjuh, nee, dat mis je niet he... hoop dat het hier nog even weg blijft. Kaatje, thanks voor de tip/advies over spiraaltje. Ik weet nog steeds niet wat ik wil/niet wil. Vind het lastig.
avond! wow bellie zoveel poepluiers doet ook nog een weeendansje..voor paso en bapsie. ennas: keek net even wat nutrilon forte is dat geeft een verzadigd gevoel maar nutriton ook dan valt het zwaarder op het maagje zodat ze het niet uitspugen. nutriton kan je kopen bij de kruidvat. ik zou het even navragen op de site van nutrilon daar zitten deskundigen die 24 uur bereikbaar zijn hier heerlijk house gekeken echt een leuke serie.. over entingen..laat ze wel allemaal zetten maarre waarom is het verstandig om de prikken apart te laten zetten? dat ze geen koorts krijgen? levi is niet zo vaak ziek geweest van de prikken gelukkig... zelfs niet van de bmr (die was toch met 15 maanden of vergis ik me?) even wachten tot ze zo de laatste fles gaat drinken dan ga ik slapen..tot de volgende fles
MNM Echt belachelijk dat je zo lang moest wachten op het cb! Ben je de dag verder nog wat aardig doorgekomen? Henrieke Fijn dat je geen ontsteking had 'down under'! Waar kwam de pijn nou van dan? Haha tsja dan lig je inderdaad heel charmant op de tafel. Moet zeggen dat ik toch blij ben dat wij geen jonge, leuke ha hebben. We hebben een leuke ha, maar gewoon aardig en toch veel te oud voor mij Patriesja Zit er wat leuks in de prenatal-doos? Heb sinds vandaag ook de uitnodiging voor de etos-doos binnen. Kaatje Nou dat is gek zeg, ineens een goede bloeddruk! Maar wel fijn. Voel je je ook beter? Raar verhaal van dat spiraaltje.... Hier gewoon vanaf 6 weken (ok bij mij zit ie er al in ) Ook omdat hij dan juist nog makkelijker te plaatsen is, zo schijnt. Chantal Ach arme Vienna..... Wat zal ze zich beroerd voelen zeg! Sterkte voor jullie, ik denk regelmatig aan jullie. Schildje Tsja jou meisje is natuurlijk wel een maand jonger dan mijn meisje.... Dan is 120 waarschijnlijk wel wat veel. Bellie Wow! Wel 8x gepoept! Ik dans mee voor Paso en voor bellie! Nu maar hopen op babynieuws morgenochtend! Romee is al de hele avond wakker, vanaf een uur of half 6. Af en toe tukt ze een kwartiertje. Ik denk/hoop dat ze lekker slaapt vannacht Trusten allemaal!!
Edit, 9 poepbroeken! Ga het maar wel even in de gaten houden. Manlief is een beetje bang dat ze nu niet genoeg voedingsstoffen uit haar voeding kan halen. Denk dat het wel mee valt want ze is vrolijk en alert en slaap heerlijk. Mja, kan geen kwaad om het even in de gaten te blijven houden. Ik ga me bed inrollen! Stort in! Truste allemaal! Ennuh Oasi, succes vanavond/vannacht. Ik lees het babynieuws vannacht tijdens voedertijd of anders morgenochtend wel hihi.
paso hoop dat je je beeb al vast hebt! Kaatje: hij is af hoor, morgen op de bus Even spam, let niet op ons trouwens. Ik ben moe en Jace zat te zoeken naar tiet
Hier een over gestimuleerd, oververmoeid meisje met krampjes. Ze valt voor vijf minuten in slaap en schrikt dan weer wakker. Ben nu ook best pissed op so. We waren daar voor het avondeten en omdat we Emma even bij hen lieten voor de bezichtiging. Wat doen ze, ze leggen een doodmoe meisje in de box bij allemaal speelgoed waar ze vervolgens mee gaan rammelen zodat ze wakker blijft. Valt ze eindelijk bij mij in slaap, komt sv haar knuffelen. Sm probeerde haar de hele tijd van me over te nemen. Maar enige wat ik wilde was dat ze ging slapen. Nu merk ik dat ze doodmoe is en daardoor niet goed in slaap valt. Oh en ik had vriendlief laten weten dat ik vanavond bij wilde slapen. Nou, bekijk het maar. En morgenavond is ie weer weg! Nu lig ik op bed met Emma in de hoop dat ze kalmeert en diep in slaap valt (maar ze blijft enorm dat schrik reflex hebben), terwijl naast me iemand in m'n oor snurkt. Ik zou willen gillen op dit moment, maar dan word Emma wakker...
Marleen, pijn komt wel van de hechtingen. Mijn lichaam heeft door dat er iets niet natuurlijks zit en daar reageer ik dus op. Maar het is niets ergs iig.
Pff daar zou ik ook boos over zijn!!! Gister hier ook van die visite die de hele tijd tegen der aan gingen tikken 'Nou word eens wakker' Grrr kon ze wel slaan... Ga hun kinderen toch ook niet wakker maken?! Bij mij waren de hechtingen ook erg pijnlijk, uiteindelijk heeft ze de knoop weggehaald aan het einde en toen was het goed! Zat net ff te strak! Duurt trouwens wel lang bij jou.. Emma is al 4 weken!! Hier is voedertijd weer voorbij... Meisje ligt in bed en gaat hopelijk heerlijk en lang slapen. Goede nacht allemaal! Hoop dat Emma zo in slaap valt Henrieke!
hier wakker geworden van enorme aandrang (sorry voor de details) *vraagt zich af of/hoopt dat jullie weeën dansjes echt helpen...* Gaat t fe aanzien beneden achter de laptop...