Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en bapsie.... Komt er iets op gang?

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

onrustig... kan mijn draai niet vinden... maar om nou te zeggen er gebeurd iets, nee...

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wanneer kwam de vk bij jou weer strippen?

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

strakt , verwacht tussen 12 en 13 uur maar hoop dat t niet nodig is ;) maarja dan moeten er eerst maar eens weeën komen... zo maar fe onder de douche en dan maar weer eens op bed... gelukkig is manlief lekker vrij morgen dus hoef niet bang te zijn dat ik te moe ben voor xl...

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Bapsie, blijf heel hard voor je duimen!

Hier even een voedermomentje :)

6. @henrieke wat vervelend zeg. Mijn sm is superdruk en moet ook altijd zo doen. Veel en harde geluiden maken en zegt altijd ik ga hem wakker maken t duurt e te lang. Uhm nee waarom??

@ bapsie hopelijk zet t door. Mag nu tich wel echt komen.

Hier ligt de kleine man er weer in. 12 en 4 ben er blij mee. Nu hopelijk rond 7.
    Om half 9 naar de ha denk dat hij spruw heeft :(

truste weer, papa doet de volgende voeding

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Nou, ze sliep uiteindelijk heerlijk tot half vijf :) Frustrerend genoeg nadat vriendlief haar uiteindelijk toch getroost had.

Ennas, ik heb flink wat hechtingen en deze lossen zich pas op rond de 6 weken :)

Schoonouders, normaal is het geen probleem. Dan heeft ze een goede dag en kan ze het aan. Maar gisteren was Emma de hele dag al onrustig en veel aan het jammeren vanwege krampjes (en het weer). Ik had ook bij de so aangegeven dat ze slecht in haar vel zat en al teveel wakker was geweest en echt moest slapen. Maar opa en oma weten het schijnbaar altijd beter...

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Henrieke, volgende x nog duidelijker zeggen dus dat ze moet slapen! T is een raar iets he, schoonouders......
    Waarom kon je nou vannacht niet bijslapen? Had je vriend daar geen trek in?

Ben benieuwd hoe het met Paso is. Hoop dat het vannacht door heeft gezet.

Romee heeft gisteravond tegen half 12 de fles gehad en word nu pas een beetje wakker! Gisteravond was ze veel wakker, hopen dus dat ze het zo blijft doen :)

Marcel is al aan het werk, ik hoop dat het weer zulk mooi weer word, kunnen we er weer even lekker uit. Vitamientjes opsnuiven!

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

Niets hier hoor, hoop dat paso heerlijk ligt te genieten van haar kleine boef :)

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Ennas, ze heeft gisteren de hele dag deze voeding gehad en vannacht heeft ze al weer haar broek vol gepoept. We zullen wel zien hoe het gaat maar het gaat met poepen beter dan met Bart die had vanaf zijn geboorte al wat moeite met poepen.

Mijn man had gisteren gebeld met de nutricia lijn en die vertelde dag je gewoon nutriton er door kan doen omdat de forte spugen niet tegen gaat. Dus wij doen het er ook gewoon doorheen.

@Frummel mooi gemaakt zeg. Jij bent ook al zo'n crea bea. Is je nieuwe naaimachine een fijne machine?

Gisteren heb ik tegen mijn man gezegd dat hij lekker kon gaan slapen en dat ik de voeding van 10 en 2 uur zou doen. Hij is zo moe. Ik kan er iets beter tegen met minder slaap. Ik had mij ook ingesteld dat Fleur wellicht krampjes zou kunnen krijgen van de forte. Ze heeft de flessen lekker leeggedronken en is toen fijn gaan slapen. Met de voeding van 2 uur. was ze klaar en net een boer gelaten kijkt ze mij aan en krijgt opeens een heel rood gezicht. Poept madam even een flinke broek vol. Na het schoonmaken was ze dus klaarwakker. Ze wilde echt even zuigen aan de speen en dat was maar een half uur en toen zijn wij samen weer in slaap gevallen. Mijn man kwam om 6 uur naar mij toe dat het al weer tijd was voor de fles. Wij willen dat ze zeker boven haar geboortegewicht gaat zitten en dan gaan wij kijken wanneer zij zelf komt.

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Nog geen nieuws van Paso dus :x.
    Hoop echt voor haar dat ze al aan het genieten is van haar kleintje.

Bapsie, jij weer strippen straks dus. Hopelijk is dit echt het laatste zetje. Gelukkig is je mannetje thuis, dan heb je misschien wat meer rust, dikke knuffel!

12. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier een nacht van 2 x 2 uur. Had eigenlijk wel wat meer verwacht na gister, maar ik voel me toch goed. Mannetje werkt vandaag lekker thuis.
    Nila heeft gisteravond wel 5,5 uur tussen de voeding laten zitten, wij helemaal blij.
    Maar daarna weer krampjes en hebben we haar na 3 uur een voeding gegeven, daarna net 3,5 uur ertussen.
    Neia heeft gewoon lekker geslapen.

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

mnm ik wacht met smart een buddynieuws berichtje van je af ;)
    komende nacht met de oxazepam? hoop dat je wat tot rust komt! lekker genieten van t mooie weer vandaag!

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Vermoeid, keelpijn, hoofdpijn, ongesteld kortom ik voel me niet lekker..

reageer vanavond wel weer

15. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    ik zit ook al dehele tijd op mijn foon te kijken :D
    ja komende nacht spannend, ben benieuwd
    het weer is idd nog mooi vandaag

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ah het heeft echt doorgezet bij je.
    Veel beterschap gewenst meid!

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ryanne, hoe was het bij de ha?

Henrieke, hoezo frustrerend genoeg?

Marleen, woooow dat is een hele nacht doorslapen zeg, wat heerlijk!
    Ja gister was het lekker weer he.
    Genietze vandaag!
    Gister was de dag idd te zwaar na het cb bezoek. Misschien als ik dat uur daar niet gehangen had dat het beter was gegaan.

Kaatje, wow wat super dat je bloeddruk opeens goed is. Houden zo zullen we maar zeggen.

Bellie, jeetje 9 poepluiers. Nouja wie weet wat het één dagje.

Schildje, zit ze nog veel van het geboortegewicht af?
    Lief van je dat je mannetje door mocht slapen.

18. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    nog geen nieuws van paso?? jammer, hopenlijk is ze wel al aan het genieten.

Babsie. hopenlijk gaat het strippen vanmiddag wat doen hoormeid. mag nu wel eens. dikke knuf.

meiden, wij ga vandaag met de kids naar het linnaeushof, Samen met vrienden. Ben benieuwd of ik het vol ga houden.
    groetjes allemaal.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hoop dat het 1 dag was dat poepen, anders gaan er wel heel vel luiers doorheen op 1 dag! Vannacht scheet ze de een na de ander vol. Het was niet heel dik, maar om nou te zeggen dat het diarree was, nee ook niet. Gelukkig was de poep vanmorgen een stuk steviger. Dus hoop dat we het ergste gehad hebben!

Fijn dat jij je goed voelt meid! Geniet inderdaad lekker van het zonnetje zolang hij er vandaag is!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier wel een goede nacht gehad. Alleen had kleine meid last van het poepen. Ze bleef echt poepen, en had echt zoiets van: ja nu blijf je maar mooi ff liggen met die poepbroek. Als we hem net verschoond hadden, poepte hem direct weer vol! Zal zo wel even hier vragen aan de voedingsdeskundige of dit normaal is en door de voeding kan komen.

Ze heeft wel lekker geslapen. Manlief dacht dat ze om 1 uur weer een fles wilde, mja ze had gewoon een vieze broek, en meer dan 65 cc kreeg hij er niet in. Ja wat wil je, ze had om 23.00 uur nog een fles op! Maar toen de meeste poep eruit was heeft ze heerlijk tot kwart voor 7 geslapen. Toen had ze ook echt Honger met hoofdletter H! Nu ligt ze lekker te slapen.

Deel Deze Pagina