Jac wat heerlijk!! Kaatje: klinkt goed! jammer dat ze zo kort stripte.. Hoop echt voor je dat het doorzet, ik duim nog steeds
Vandaag een meisje dat alleen bij papa en mama wil slapen. Hopelijk slaapt ze door haar gerommel vandaag, vannacht lekker door. Ze spuugt alleen vrij veel, maar niet iedere voeding. Erg frustrerend zowel voor ons als voor haar. Want als ze flink heeft gespuugd heeft ze na twee uur alweer honger. Rono, ik had eerste uren alleen maar flinke rugpijn. Waren dus rugweeen! Dus klinkt serieus meid!
Goedemiddag meiden, Ik heb jullie flink verwaarloosd afgelopen week, heb ook helemaal niets bij gelezen.. Zijn er nog babys of anders nieuws??? Hier gaat het wel goed met me! Gister gestopt met de borstvoeding, wat een hel vond ik dat zeg! Nu mega grote pijnlijke borsten.. Zit met ijsmaandverband in mn bh Met Fleur gaat het ook super. Ze is zoooo lief!! Vannacht heeft ze goed gespookt, waarsch krampjes vanwege de overstap.. Maar verder huilt ze amper Morgen mogen we weer naar huis, vind ik ook wel weer erg fijn! Zal even paar foto's spammen van mn mini prinsesje
Hoi meiden, Hier een rustig dagje vandaag, Mark heeft de 2 meiden vanmorgen voor het eerst meegenomen. Hij ging Nila showen en trakteren bij mij en bij hem op het werk. Pfff dat was even moeilijk en raar zeg. Gelukkig waren ze ook zo weer terug en Nila heeft alleen maar geslapen. Maar vreemd was het wel. Ik ben samen met de kraamhulp even naar beneden gegaan. Dat voelde raar zeg, ik leef al een week op de slaapkamer. Eerst voelde ik alles draaien en heel raar in mijn hoofd, na 10 minuten was het weg. Toen lekker een kopje thee gedronken. Ik vond onze woonkamer opeens weer erg groot . Eenmaal terug op bed was ik kapot, maar wel blij dat ik het gedaan had. Neia vond het trakteren geweldig. Nila doet het echt super. Ze lijkt alleen wel soms last te hebben van krampjes, nog niet dramatisch, maar ik vind 5 minuten al zielig. Ze woog bij haar geboorte 3328 gram en vanmorgen 3390 gram. Helemaal super dus, ben echt trots op haar!
Mamatien, wat een plaatje. na jou zijn er nog 4 bevallen. Zonnebeertje van dochter Jenna Pink van dochter Veerle Jac van zoontje Naël Miracle van zoontje Ryan
Schildje, mooie buik hoor! Kaatje, niet zo gek doen meid, jij gaat lekker (snel) thuis bevallen, zonder complicaties. Bij neia kwam de placenta ook binnen 2 minuten hoor, het is gewoon elke keer weer anders. Hopelijk haal je de 39+1 niet. Patriesja, ja vanmorgen voelde ik me iets beter. Nu wel een beetje brak, maar komt vast goed. Pijnlijk he dat duwen en trekken aan de placenta? Och arme Jevani, last van zijn neusje. Jammer dat hij dan niet zijn flesje kan leeg drinken. Frummel, haha precies kinderen en stoned zijn. Jeetje wat een rot hond zeg. Wow mooie wakkere oogjes van Jace. Heerlijk zo'n eigenwijs kindje. Bellie, lekker zeg een hele nacht doorgeslapen. Angie, misschien heeft ze wel een regeldagje en dus meer honger. Of ze heeft last van haar nekje ofzo, even in de gaten houden en proberen te troosten. Rono, 4,5 uur slapen is een begin hopelijk, wie weet vannacht weer wat meer.
Lekker he even van je slaapkamer af. Had je niet liever zelf naar je werk gegaan met haar ? Met Levi ging ik pas na 3 weken langs
Mooie foto's van een mooi mini meisje, mamatien! Spannend Kaatje, hopelijk mag je bakje filet morgen open MNM, 4,5 uur... het is een mooi begin. Hopelijk went je lijf snel weer aan slapen!
Angie, en een massage of in bad doen? Of tegen je aan in je draagdoek? Zul je ook vast allemaal wel geprobeerd hebben. Paso, ach arm hondje. Goed bezig meid, heeft die schop van jezelf je toch geholpen. Rono, toen mijn vliezen waren gebroken was ze heel druk, maar tijdens de bevalling kan ik het me niet meer herinneren. Ooooh spannend, hopelijk doen de krampen iets. Kaatje, ik zie je hem al schoppen. Lindaatje, nog niks dus, echt balen. Frummel, gelukkig voor Dex dat hij geen last heeft gehad van die kies. Neia nog elke keer van iedere tand en kies, echt zielig. Pink, oh wat fijn zeg dat je bloeddruk langzaam aan het dalen is en dat je meisje goed kan drinken. Angie, ah gelukkig helpt het zuigen op de pink. Bij Neia hebben we het zijligkussen gebruikt, echt ideaal, daar kon ze nergens in naartoe en is hardstikke fijn. Booboo, balen zeg en al 5 dagen overtijd. :x Luca, wow dat klinkt als een heerlijke dag zeg. Echt vakantie! Schildje, haha gek jongetje. Jac, wow dat meen je, nu al een kind dat doorslaapt. Unbelievable. Je gaat niet van die wolk afvallen hoor, lekker genieten!
Kaatje, jaaaaaaaa gestript super meid! Spannend dat het begint te rommelen. Hopelijk komt ze vannacht en idd heel makkelijk zoals de vk het verwacht. Spannend hoor! Marloes, gefeliciteerd! Groot gelijk, je hebt nu wel genoeg drukte. Henrieke, ai lastig het spugen en dus snel honger hebben. Laat je tussendoor wel een boertje?
Vandaag is mijn uitgerekende datum en ons kleine popje is alweer 1w3d oud! Zo, wat vliegt de tijd! Ook nog maar een kort lijstje met dames die moeten bevallen en we zijn nog maar goed halfweg juli! Hier: Begin eigenlijk in mijn ritme te komen Had door de snelle bevalling het besef nog niet echt dat Enora werkelijk mijn dochter was en voelde me zo verschrikkelijk schuldig daardoor! Dan ook nog eens faalangst voor als ik eenmaal thuis zou zijn. Eens thuis ging de eerste dag goed, maar de 2e dronk ze slecht en voelde ik me dus helemaal falen. Heb dus wel even een dip gehad. Vriendlief heeft dan een vroedvrouw laten komen en die heeft me wat geholpen met de borstvoeding en nu is alles een stuk beter. Voel me ook stukken beter en heb geloof ik te veel bezoek ineens toegestaan de eerste week want we hadden geen moment rust. Spam: Bekijk bijlage 166971
Hier af en toe een gemene harde buik, hoop dat het door zet. Als het om 18.30 nog niet met regelmaat rommelt laten we Levi wel gewoon thuis komen, mocht ik vannacht dan toch bevallen en naar het ziekenhuis moeten ofzo bellen we schoonmoeders. Die woont een straat verderop dus is hier dan zo weer. Vind het voor Levi wel belangrijk dat er zo min mogelijk veranderd voor hem. Kelly, fijn dat je een ritme hebt nu. Niet schuldig voelen ! Ik heb bij Levi de eerste anderhalve dag ook alleen maar kunnen zeggen "huh ik heb een kind" Pas daarna werd het echt dat oer moeder gevoel.Wat een plaatje !
oeh kaatje; de VK heeft je dus gestript. Ik duim voor je dat het doorzet! MNM; lekker dat je even tussen de muren van de slaapkamer uit bent geweest. Kelly; fijn dat je een ritme gevonden hebt en wat meer rust krijgt! Booboo22; ach bij jou schiet het ook niet op sterkte meid en ik hoop echt dat je na kaatje de volgende bent! Lindaatje; bij jou dus ook alles veel te rustig nog.. Ik ga zo even paardjes knuffelen...
Mamatien, jeetje wat balen dat de bv zo'n hel was. Gelukkig nu gestopt. Hier bevroren doperwtjes op de borsten gehad, dat hielp redelijk. Je moet er even doorheen, maar pijnlijk is het wel. Heerlijk morgen naar je eigen huisje. Ooooh wat een schatje zeg! Ooooh schattig dat rokje! Kaatje, van de ene kant wel, maarja nu is het wel mooi gedaan. En vanaf volgende week zijn er toch veel collega's met vakantie. Kelly, raar he vandaag je uitgerekende datum. Idd even voor jezelf kiezen nu. Wat een mooi donker meisje zeg!
Kaatje, dat doe je goed meid, je weet toch niet of het doorzet. Gelukkig wonen je so dichtbij. Paso, knuffelze!
MNM, boertje laten we zeker! Soms heel lastig, want ze heeft de neiging halverwege in slaap te vallen.
Ja daarom.Net gebeld en ze zaten nog te eten.daarna brengt ze hem thuis en kan hij gelijk door naar bed en dan zien we wel wat de nacht brengt. Bij Levi heb ik geen kick gegeven ( qua gillen, schreeuwen,schelden etc ) dus daar zal hij vannacht ook niet wakker van worden denk.
zucht zucht zucht puf puf puf. Man die harde buiken zijn gemeen. Ik wil geen weeën !! Gelukkig vergeet je na je bevalling de pijn weer anders zou je nooit meer willen