Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hoop trouwens dat Paso ondertussen al aan het genieten is van de kleine spruit!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Brakke nacht hier. Elin kwam ieder anderhalf uur ofzo voor een voeding. Viel snel weer in slaap en kwam dus weer na anderhalf uur.

Danitjuh, lekker he dat je eindelijk buiten kan wandelen met hem. He bah ongi :(

Marleen, ja voel me ook beter. iig niet meer 24 uur per dag hoofdpijn maar met vlagen. Zo zegt iedere arts geloof ik iets anders :) Ik wacht iig wel tot de drie maanden haha.

Frummel, hij is leuk !

Henrieke, o heel irritant zulke acties van je schoonouders

Bapsie, jammer dat er toch niets gebeurd is. Hoop dat het strippen helpt

Hoop dat Paso inmiddels aan het genieten is

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zie dat jij nu nog een kruis over de voorkant hebt,maar in dat filmpje dat je me stuurde wordt het onder de billen van de baby vast gemaakt. Of is dat alleen voor grotere kindjes ?

4. Vinora

Vinora Niet meer actief

Dag dames!

@ Frummel: heel mooi gemaakt! En wat ben jij knap zeg!

@Henrieke: ook nog zo erg die schrik reflex, dan is het allesinds niet alleen hier zo.
    Hopelijk kan je toch nog wat bij slapen vandaag ofzo meid.

Hoop dat paso al aan het genieten is!

5. Vinora

Vinora Niet meer actief

Lijkt wel of ik een enorm hongerige baby heb, ze krijgt nu al 5 x 120 ml maar zuigt erna nog wel verder op haar handjes.
    Dacht dat dit misschien haar zuigbehoefte was omdat ze uiteindelijk veel meer moeite moest doen aan de borst, maar twijfel nu soms wel dat ze gewoon niet genoeg heeft...

Dan denk je dat voor een 2 e kind minder onzeker bent, niet dus :D

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    MNM, Frustrerend omdat vriendlief niet z'n bed uit kwam doordat ie sliep en ik constant heen en weer aan het lopen was. Schop ik hem er eindelijk met resultaat uit, is ze direct rustig en gaat ze slapen...

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @Kelly, Enora heeft dat schrik reflex ook nog zo sterk? Hier was het gisteravond door de vermoeidheid enorm. Om de paar minuten schrok ze weer wakker.

@paso, ben benieuwd idd wat de status is! :D

@brakke nacht, zo voelt het wel, maar heb toch 1x 4 en 1x 3 uur slaap gehad.

Hier net toen ik onder de douche wilde stappen, een brullend meisje. Dus maar mee genomen eronder :) Nu in de draagdoek zodat ik iig even broodje kan smeren.

Vandaag weer lange dag alleen, vriendlief is (uiteraard) weer laat. Hij heeft een interne verhuizing op werk. De laatste keer duurde dat tot na middernacht...

8. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ja, bij elke aanraking/geluid of zelfs uit niks schrikt ze megahard en dommelt daarna terug in, maar zo kan het wel een hele poos zijn.
    En als dat te lang duurt wordt ze lastig en begint ze nog eens te huilen...

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Heel herkenbaar!!

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @MnM, Fleur heb ik vanmorgen weer gewogen en ze weegt nu 3240. Is ze weer 70 gram aangekomen sinds gisteren. ze woog met haar geboorte 3330 dus als wij 2 dagen verder zijn dan zit ze er wellicht overheen. Ik was echt verrast dat ze weer zoveel was aangekomen. :D
    Mijn man heeft heerlijk geslapen. Ik heb liever dat hij doorslaapt en goed dan dat ik een man heb die niks kan hebben omdat hij zo moe is.

@Jac veel plezier vandaag.

@Bellie 9 poepluiers is zeker veel. hihi

@Kelly ik ken het onzeker zijn en ik heb dan nu 3 kids. Maar als jij denkt dat je meisje niet voldoening heeft misschien dan iets voor hongerige baby's!

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

Morgen dames!

Henrieke± balen zeg.. misschien moet je er is goed met hem over praten? Lijkt me niet leuk als hij telkens weg is of weinig doet.

Paso: nog geen beeb nieuws?

kaatje: Als ze nog klein zijn dan kunnen de gaten aan de zijkant groot zijn. Dan kun je hem kruisen extra over je rug daar zijn de banden lang genoeg voor namelijk. ‪How to Nurse in a Mei Tai‬‏ - YouTube dit is een heel handig filmpje(lang leve youtube) zo zie je ook hoe je kunt voeden in de mei tai. Ik vind dit zelf erg handig als ik weg ben. Ik kan dan gewoon overal voeden en geen kip die iets ziet en Jace word ook niet afgeleid door alles om hem heen. Vooral met de reflux is dit erg handig omdat hij rechtop zit..

Kelly: haha dank je maar ook mij wil je niet zonder make up of net uit bed zien hoor :D

MNM: misschien heeft het iets meer tijd nodig voordat het werkt dat je beter slaapt.. Ik hoop in elk geval dat je vannacht een veel betere nacht hebt!

Hier: Jace heeft zijn regeldag(en). Ben nu helemaal dolblij met die doek want ik heb hem gewoon op borsthoogte hangen heel de dag en als hij honger heeft leg ik hem aan.:D Ik ben dus helemaal blij haha

12. ah meiden nog geen beebjes :(

ff emo hoor.. Als deze twee meiden bevallen zijn is t 'afgelopen' met dit topic. weer iets dat we afsluiten. Hebben er iets moois voor gekregen maar toen we hier begonnen leek t nog zo lang te duren. en nu zijn we alweer bijna allemaal mama.
    poeh wat vliegt de tijd :(

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier maar op nesteldrang aan t uitleven... alleen is alles aardig bijgehouden dus tja wat moet je dan, gordijnen uitwassen misschien???

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen!

@babydoos, zat niet zo heel veel in, een potje banaan met bordje en lepeltje, tijdschrift, een proefpakketje maandverband, kortingsbonnen en.... was dat het?? geloof het wel.

@bapsie, succes met strippen vandaag!

@mnm, dat jij je goed voelt is het belangrijkste toch :)
    Hier zit er ook korter tussen de voedingen, als hij last van krampjes heeft.

@jac, heel veel plezier, kan me van vroeger herinneren dat het erg leuk is!

@bellie, jeetje dat is wel heel veel ja! En heb je nog antwoord van de voedingsdeskundige gehad?

@kaatje, oeh brakke nacht, heeft ze nog last van krampjes?

@kelly, huilt ze dan ook dat ze meer eten wil?
    Hier ook een mannetje met veel zuigbehoefte, maar het speentje helpt erg goed.

@henrieke, oh vervelend, hopelijk is hij wat eerder thuis.

Hier een erg goede nacht, Jevani had om 12 uur laatste voeding gehad en werd pas om 5 uur wakker!! :D
    In de tussentijd ook geen kick gegeven, dus we hebben lekker geslapen! Daarna na een flinke poepbroek en lekker alles onder gespuugd te hebben is hij weer tevreden gaan slapen :D

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: Wat je trouwens ook kunt doen wat ik nog niet had gezegd is dat je de beentjes IN de mei tai laat met het dragen. zo dus: ‪newborn with mei tai‬‏ - YouTube

Dubbelslaan zoals zij doet is trouwens niet nodig, dit is een erg grote die zij heeft

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    buddynieuws
    paso is om 5.40 bevallen van een prachtige zoon jim, hij weegt 3440 gram en is 51 cm.

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @frummel, haha dat is wel een uitkomst idd :D

@ryanne, ja gek he, het gaat idd heel erg snel! En als je eenmaal je kindje in je armen hebt, lijkt het allemaal nog veel sneller te gaan!
    Jevani is alweer voorbij de 6 weken!

@bapsie, oh nesteldrang :D hihi ik heb er nog af en toe last van geloof ik ;) haha

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ryanne: maar dan kletsen we gezellig verder in ons mama topic:D Maar de tijd is inderdaad voorbij gevlogen!

Bapsie: agh meis:( vind het zo rot voor je! Ik doe nog een weeëndansje:D

Bellie: is miss shit alot opgehouden?:D Wij noemden Declan altijd sir shit alot. Die scheet soms ook 10x op een dag

Patriesja: Balen dat de doos tegenviel, welke was het?
    Fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad!

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @paso, gefeliciteerd met jullie zoon Jim!!
    Geniet er lekker van, eindelijk is hij er dan!!

20. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Patriesja: de ene keer helpt het speentje ook goed, maar ook vaak dat ze gewoon zuigt en merkt dat er niks uit komt en dus boos wordt..

Deel Deze Pagina