Paso. Jaaj hij is er! Gefeliciteerd met jullie zoon Jim! lekker genieten meid. Babsie ik hoop dat het nu toch echt door zet! Rono. he bah dat is schrikken. Duim heel hard voor jullie voor een goede uitslag. hier languit op de bank ben kapot. hihi
zo... vandaag is, helaas, een klusmiddag geworden. resultaat is best leuk hoor maar toch... komt 'ie... ik geef Mees de fles in de woonkamer (boven dus) en Sam is gewoon bij mij en gaat naar beneden, naar de keuken, iets halen. Duurt even, maar komt daarna terug. Ik vraag wat er op z'n shirt zit, bruine ronde vlek. Ik denk nog: is vast potgrond. Man had gisteren de planten uit de bak gehaald en zitten van die 'knikkers' in en dat is natuurlijk leuk om mee te spelen. Sam zegt ja... Ga ik naar beneden, heb nog niks door... zie Sam naar de muur kijken, ja ze verraden zich nog makkelijk he. Heeft 'ie met z'n flesje schoenpoets (wist niet eens dat ik het had) met aan de bovenkant zo'n sponsje gestempeld op de (witte) muur. Bovenin mooie rondjes en daarna maar 'gewoon' gekleurd op de muur. Sam naar z'n kamer gestuurd... dus toen maar tijd voor actie en nu hebben we een grijze muur in de keuken... en stiekem is het best leuk, maar dat zeggen we niet tegen Sam
is een hele poos niet echt pijnlijk geweest en nu heb ik het weer aan 1 borst... andere begint ook weer te komen... bephanten smeren...
Kaatje, hier is het aanhappen aan mijn rechterborst soms nog best pijnlijk. Henrieke, fijn dat het uurtje slapen goed heeft gedaan Zo jaimy ligt lekker te slapen, heb ik een klein half uurtje op bed gelegd. Even lekker bij mama en ryan op bed gelegen Ryan ligt nog lekker te slapen maar gok dat ie zometeen wel zal komen voor een voeding
Henrieke, ah gelukkig voel je je iets beter. Kaatje, oooh spannend in haar eigen kamertje. Hopelijk komt ze vannacht niet weer elk ander half uur. Jac, kan me voorstellen. Was het wel leuk? Marloes, ooooh nee . Het is wel een lachwekkend verhaal, maar kan me voorstellen dat je boos was. Gelukkig is het mooi geworden. Mijn moeder vertelde dat mijn oudere broers altijd 'kattekwaad' uithaalde als ze mij aan het voeden was. Anna, ben je weer wat beter? Miracle, ah wat lief zeg met z'n 3tjes even op bed. Bapsie, zet het toch een beetje door?
Pink, heb jij ook medicijnen voor je migraine? Goed dat je er nog geen last van hebt gehad! Marloes, Oeps haha! Inderdaad maar niet tegen Sam zeggen Bapsie, zet t dus toch door? Morgenochtend weer babynieuws? Succes meid! Trusten allemaal, wij gaan lekker op bed, ben moe en erg warm van mn safari-jus
Hier zijn beide tepels dus pijnlijk. toch maar meer smeren dus. Marloes, o jee kleine deugniet die Sam van jullie. Gelukkig wel een mooi eindresultaat Bapsie, laat de weeën idd maar komen ! Je weet waarvoor je het doet. Zet hem op ! Elin ligt op bed, ik spring ff snel onder de douche in de hoop dat ze die tijd gewoon stil is/slaapt Truste
Jaaa babsie, zet hem op! Misschien vanavond, maar denk eerder dat we morgenochtend weer babynieuws hebben! Je kan het meid!