avond! paso: gefeliciteerd met jullie zoontje jim! mamachantal: gelukkig dat de situatie stabiel blijft. dat heen en weer gereis is niet leuk maar wel beter als jamelie weer thuis kan zijn en in haar eigen bedje kan slapen. schommelstoel: hier 1 van fisher price. ideaal ding..ze is er zowat verslaafd aan..als ze onrustig is en ligt te wurmen bij mij dan gaat ze in de schommelstoel en is ze gelijk rustig en valt ze vaak in slaap.. bapsie: spannend zeg..morgenochtend babynieuws zwanger zijn missen: nee totaal niet.. wat ik dan jammer vind is dat ik het nooit meer mee ga maken om zo'n pasgeboren frummeltje net na de bevalling op je buik te hebben.. hoop dat t morgen beetje droog blijft..ik heb zin in een strandwandeling..en lekker naar een speeltuin te gaan..zal zo ff buienrader checken en anders gaan we wel bij familie op visite
Chantal, gelukkig geen koorts meer! Nu duimen we dat haar buikje snel en goed geneest en de infecties weggaan. Henrieke, ik zou ook de HA bellen, ben wat dat soort dingen betreft geen fan van het CB. Hier smst hubbie net dat hij zo richting huis komt. Gezellig zie ik hem nog voordat ik mijn oogjes sluit ( al ben ik nog steeds aan het wachten tot zoonlief gevoed wil worden ).
Zo mannetje is thuis, ryan heeft gegeten, deze mama kruipt onder de dekens. Kom vanacht weer even spieken
Ben ik aan het wachten tot ze wakker word voor de laatste fles... Blijft ze slapen! Net geprobeerd wakker te maken, ze heeft 20 op en laat de rest staan. Is wel heeel veel wakker geweest vandaag en om 1900 en 2100 heeft ze 100 gedronken dus Miss nu nog wel geen honger. Ik ga ook maar snel slapen, ze komt straks vast wel voor der flesje
Buddy nieuws van bapsie!!! Om O1.09 zijn wij trotse ouders geworden van thomas marcus, 3600 gram! En alles gaat goed!!!
@ bapsie: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ paso: jij ook gefeliciteerd met jullie zoontje!!!!!
Zal je net zien!!! Is casper lekker aan het slapeb vannacht en heb ik buikpijn dus loop de hele tijd naar wc en bed!!! Jammer!!!! Gourmet is niet goed gevallen!!!!
Bapsie, JAAAA! GEFELICITEERD met jullie zoontje thomas! Eindelijk mag ook jij gaan genieten! Zo deze nachten wil ik vaker, ryan heeft om 23.30u zijn laatste voeding gehad en komt nou net pas weer voor een voeding
Bapsie, Jaaaa! Gefeliciteerd met jullie kleine mannetje! Daar is ie eindelijk. Fijn dat het toch geen inleiden is geworden. Hier was het voedertijd. Gisteravond om 22,30 de laatste en nu werd Romee even na 5 uur wakker. Kwestie van wakker wezen 's avonds.
Meiden, ik ben zo brutaal geweest om ons juli 2011 mama topic te openen! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/293136-juli-2011-mamas.html#post10553459 Hier ligt Fabiënne heerlijk te slapen...beetje jammer dat Dinand nu wakker is, al een uur! Ben maar naar beneden gegaan met hem, last van zijn tandjes! Staat een hoektand op doorkomen, arm manneke! Oh, hij begint nu te brullen hihi, ga maar even met hem kroelen! Buiten alles om voel ik me best uitgerust met maar 4 uur slaap hihi.
Jaaaaaaaaa Bapsie Gefeliciteerd! Ow wat ben ik blij voor je!Geniet ervan! Dames...we hebben het allemaal gehaald. Hier klaarvoor de derde nachtvoeding....pfff daar word je moe van!
@bapsie gefeliciteerd met jullie zoon thomas!!! Nu kan ook voor jullie t genieten beginnen. Wij gaan een weekendje weg, tot maandag... In ons MAMA topic