Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Kaatje; spannend!!! welke datum had ik gependeld voor jou? de 15e toch?
    Ben benieuwd! Ik dacht dat ook hoor, i wil geen weeen, men dat deed echt zeer, hihi

Rono; Jenna was de dag van de bevalling super druk :) wel fijn om haar nog zo goed gevoeld te hebben.
    Ben benieuwd of het door gaat zetten!

Kelly; wat een plaatje zeg!!

hier gaat ales goed verder hoor!
    Vannacht we weer zeer weinig geslapen, Jenna wilde absoluut niet in bedje slapen
    Uiteindelijk is Barrie om 3:00 naar beneden gegaan met haar en heetf haar op het voedingskussen gelegd en is naast haar op de bank gaan liggen, ten heeft ze aardig egslapen.
    De borstvoeding is gewoon al helemaal op gang!! jeetje wat een verschil met de andere 2!! Ook hapt ze al goed aan! Vandaag heeft Jenna wel steeds in haar bedje geslapen, gaat steeds beter, misschien ook omdat ze nu goed drinkt. Ze laat wel af en toe een huiltje horen, maar slaapt dan weer even verder.

Ilana en Tygo vinden het geweldig, ziten het liefst de hele tijd met haar op schoot. Ze hebben alleen wel wat moeite om zachtjes te doen, maar dat leren ze nog wel.

2. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    kaatje ik duim heel hard voor je dat het doorzet.

MNM lekker ff beneden. maar langzaam opbouwen he. zeker aangezien je nog niet de oude bent.

mamatien mooie foto.

Kelly niet schuldig voelen hoor, dat is heel normaal. Ik moet ook echt schakelen zeg maar. Is gewoon even heel vreemd. Lekker de kleine meid veel bij je houden. Fijn dat de BV nu wel goed loopt.

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Jac; heb je verhaal gelezen!! wat een bevalling zeg!!! Hoe voel je je zelf daarbij? lijkt me wel gek om zo ineens te bevallen en zonder pijn!

nog even een foto'tje

4. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Nee he verschrikkelijk, helemaal omdat iedereen van dit forum mij al voor is geweest, misschien dat ik morgen gestript kan worden, ik baal echt als n stekker...

helemaal omdat mijn eerste zo netjes op tijd was :(:(

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zonnebeertje, wat een moppie ! Volgens mij heb ik heel geen pendel van je terug gehad.

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

kaatje spannend!

en hoe is t met rono?

7. Rono

Rono Niet meer actief

Hier is alles weer afgezakt helaas... Ik hoop dat het in ieder geval wat gedaan heeft..

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

misschien dat t vannacht wel goed doorzet, als je lichaam in rust komt, duimen draaien voor je!!!

booboo22 vind ook dat jij aan beurt bent hoor meid!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wil er iemand nog een man hebben die steeds roept HEB JE EEN WEE ?? als je een keer zucht ? *mannen* haha

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

Haha mannen :)

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

leuk he mannen kaatje:)

zonnebeertje: wat een moppie!

Rono:balen:(

ik ga snel verder.. ben de administratie opnieuw aan het ordenen. Kreeg net even een schrikmomentje. Schoof de schoenenkast weg. Vind ik een rekening en een aanmaning van de gemeentebelasting. Waren allebei achter de schoenenkast gevallen. Uiterste betaaldatum? juist morgen! Dus maar gelijk overgemaakt. Lang leve internet bankieren:) Weer 256 euro lichter:(

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig vond je ze nog vandaag !

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Mijn meisje heeft nu officieel darmkrampjes.
    Ooooh wat is dat zielig zeg! Echt van die krijsjes.
    Zometeen maar voor de voeding die Infacol geven.
    Hoelang duurt dat voordat het werkt?
    Nu ligt ze gelukkig even rustig bij me.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah wat een poppie, en dat rokje, zo schattig:D!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wat fijn dat Nila zo goed groeit! En fijn he zo'n grote woonkamer hihi:D. Lekker rustig aan blijven doen he!

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik kom weer even gauw aanwaaien, zie in ieder geval dat er weer 2 babies geboren zijn! Hoop dat ik er geen gemist heb :cool:

Miracle, gefeliciteerd met Ryan!

Jac, gefeliciteerd met Nael! En al meteen zo lekker slapen, heerlijk!

Angie, ik zag dat Djena veel last heeft van krampjes. Wat hier bij Julie destijds goed geholpen heeft is Sab Simplex. Kweetniet of het in NL verkrijgbaar is, in Duitsland in ieder geval. In Maastricht koop ik het bij de verloskundige. Er zit dezelfde werkzame stof in als in Infacol, maar op een of andere manier deed de Infacol bij Julie niks en de sab simplex wel.
    Wat Elin heel fijn vindt als ze krampjes heeft, is tegen me aan liggen in de beco draagzak. Lekker met opgetrokken beentjes, dat helpt. Of een warm badje wat Frummel al zei.

Hier alles prima. Elin gaat super. Gisteren op het CB geweest, ze weegt keurig 3700 gram en is nu 51 cm, al 3 cm gegroeid en 325 gram bijgekomen vergeleken met geboortegewicht. Het is nog steeds een rustig en tevreden kindje. Ro had vandaag weer zijn eerste werkdag na de geboorte, is wel weer wennen. Vandaag met Elin de stad ingeweest, samen hebben we een cappuchinootje en een flesje melk gedronken :). En ik kon de sale bij Carrel natuurlijk weer niet weerstaan, heb een supermooi setje (broekje, tuniekje en vestje) voor haar gekocht. Omdat ze zo lief is :D

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM, zielig he die krampjes

Miffy, fijn dat Elin het zo goed doet. jeetje morgen is ze alweer 4 weekjes.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Das hier ook altijd zo met teveel bezoek toestaan in 1 keer. Aan de ene kant fijn want dan heb je het maar gehad, aan de andere kant is het echt teveel van het goede!

Aaah wat een knappert!

19. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    zonnebeertje. Wat ik net tegen kelly ook al zei, je moet echt ff omschakelen. Moet eerlijk zeggen dat ik die verhalen over pijnloos bevallen nooit zo geloofde. totdat..... Verder vind ik het gewoon lachwekkend. (sorry dames)Had dit nooit verwacht. en heb wel een beetje het gevoel dat ik iets gemist heb. Maar veel over praten helpt gelukkig wel. Maar weet ook dat ik gewoon echt niet mag klagen.

booboo dikke knuf meid. kan me voorstellen dat je baalt.

Rono balen zeg. wie weet begint het vannacht.

miffy wat fijn dat het zo goed gaat zeg. klinkt of je al helemaal je ritme hebt.

Kaatje hier een man die zat te mopperen dat ik s' avonds bevallen ben. Had ie geen nachtrust??????????????? hihi mannen. kan niet met ze, maar ook niet zonder ze haha.

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh wat een heerlijke bolle toetheeft ze zeg:D

Deel Deze Pagina