Ik had van de week ookal een hele tas vol bij de hema waaronder 3 spijkerbroeken voor Dex maat 80 voor 5 euro! Echt geen geld! Is weereens wat anders als vingino en mexx haha. Volgens mij moet ik trouwens stoppen met merkkleding te kopen. Had een tanktop van tommy hilfiger voor dex, die zit nu onder de zonnebrand vlekken die ik er niet uit krijg en dex zijn replay shirtje zit nu in de was met aardbei vlekken hopen dat ik het eruit krijg. Heb wel voor Jace vorige week 2 super schattige shirtjes gekocht van jottum en z8! Echt zoooo schattig. Maar wat een geld zeg voor maatje 56
Merkkleding : Koop ik eigenlijk nooit ( iig niet nieuw ) als ze heel klein zijn zit je met de fruit vlekken die er niet uit gaan, en als ze wat ouder zijn slijten ze het al helemaal af. Misschien morgen toch eens naar de Hema toe. Hebben hier wel een hema maar die is zo klein dat je daar echt geluk moet hebben in de uitverkoop. maar ja ook geen zin om naar een grotere te rijden.
Ik verlies hier veel vruchtbaar slijm.. Dit had ik ook de dag voor de geboorte van Noëlle. Maar t kan ook wel weer niks zijn..
Merkkleding: Zonde van t geld voor zulke kleintjes.. Noëlle heeft wel wat van die kindermerken, maar allemaal uit de opruiming of gekregen. Voor meisjes hebben ze bij de Wibra super leuke kleding!
Rono, hoop dat het voor jou een goed teken is. hier helaas al weken veel van dat soort afscheiding.geeft me hoop dat alles al verweekt is maar verder gebeurd er ook nog weinig.
spannend!!! hoop dat t hetzelfde teken is... Hier sinds gister ook veel sllijm maar niet t idee dat er iets gaat gebeuren...
Merkkleding, ik koop zelf niks aan merkkleren voor de kinderen of mezelf.Het enige wat ik aan merk heb zijn nikes, vriendlief koopt wel wat duurdere kleren ( sting, jack en jones ) en draagt ook altijd nikes. Ik koop voor mezelf bij de C&A, coolcat of bij de Zeeman. En voor Jaimy kocht ik in het begin bij de wibra of zeeman maar sinds een tijdje kan ik voor haar alleen nog maar leuk slagen bij de Hema of C&A. Zoonlief heb ik nu voornamelijk kleertjes van de zeeman, wibra of prenatal. Wel hebben beide kinderen ( ja zoonlief ook al ) best veel merkkleding in de kast liggen maar dit komt doordat ik heel veel kleertjes krijg van mijn vader en mijn broertje en zusje dragen veel merk. Dus zodoende. Ikzelf vind het niet nodig ( ook voor mezelf niet ), vooral als ze heel klein zijn slijten die kleren toch heel vlug en snel en dan vind ik het zonde van me geld als z'n broek of truitje zo snel kapot is. Rono, ik hoop ook dat het voor jou iets betekend! Hier verlies ik namelijk sinds ik mijn slijmprop ben verloren ook veel van dat soort afscheiding. Blijf trouwens ook nog steeds dunne sliertjes slijm verliezen terwijl de prop zelf vrijdag al is verloren. Zo Jaimy ligt op bed en ik ga onderuit op de bank liggen!
Jeej alweer een deel 7. En inmiddels al weer een aantal bevallen, geloof allemaal meisjes. Die zijn wel in trek hier haha. Allemaal gefeliciteerd met jullie kleine. Las ook van Cahntal geloof ik met haar zieke dochter, wat een heftig verhaal zeg. Wil je heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat jullie dochter de operatie goed zal doorstaan. Lijkt me een heel spannende tijd. Hier nog geen teken van een naderende bevalling, af en toe wel iets gerommel maar niet iets wat doorzet. We wachten maar rustig af
Mamatien Jeetje meid, wat heftig zeg. Goed dat je niet nog langer hebt gewacht met het bellen van je vk. Ik kan me voorstellen dat je dit even moet verwerken. Rustig aan, doe alles op je eigen tempo en geniet lekker van je kleine meid. Ik hoop dat je snel weer op de been bent! Bellie Hier was het cb vanmorgen en Romee is in 1 week tijd 'maar' 130 gram aangekomen. Het schijnt dat tussen de 150 en 200 gram normaal is in 1 week tijd. Nou ik maak me er geen zorgen om. Jara is ook altijd 'te licht' geweest en nu nog. Romee doet t prima en slaapt net als jullie Fabienne veel. Als ze lekker drinkt, goed plast en poept en tevreden is moet je je niet al te veel zorgen maken hoor! Dan is ze gewoon een rustig en makkelijk meisje Ah lees net dat je bij het cb bent geweest. 400 gram is erg netjes toch! MNM Fijn dat je stuwing al iets minder word! Lekker zeg dat je Nila zelf in bad hebt gedaan. Wanneer moet je man weer aan het werk? Henrieke Emma heeft dus een dubbele nationaliteit begrijp ik? Grappig hoor, dat heeft ook niet iedereen Wupje O balen zeg dat Naomi zo last heeft van haar buikje. Zielig he? Poept ze wel goed? Ik heb Romee gister even geholpen met poepen. Daarna was het weer ok! Visite Hier begint de visite een beetje op gang te komen. Gistermiddag belde een kennis Marcel op om te horen of t 's middags kon. Nou prima, we hadden toch niks op het programma. Vanmiddag mijn zusje en mijn (zwangere) nichtje. Ze moet zelf nog 3 weken Donderdagavond een paar collega's, komende maandag een paar collega's en volgende week dinsdag een stel vriendinnen. Verder alleen nog maar ouders/zusjes/grootouders op visite gehad. Kaatje Haha gezellig zeg, visite die een heel bijbel verhaal oplepelt.... Je kunt ook op internet bestellen bij de Hema en het dan bij jullie in het filiaal laten bezorgen. Scheelt verzendkosten, en als er iets toch niet goed is kun je het net zo makkelijk weer terug brengen! (of in de winkel al je pakketje open maken en meenemen wat je mee wilt nemen) Pink Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Veerle Sofie! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, geniet er lekker van! Jac Wauw! De wonderen zijn de wereld echt nog niet uit! Fijn dat ze dat uit zichzelf aangeboden hebben. Wanneer zouden ze het anders overnemen? Eind van de week? En wat betreft je vraag: ik zou zeggen proberen kan altijd toch! Vliezen breken en kijken wat er gebeurd. Daarna kun je altijd nog naar het ziekenhuis als er niks gebeurd. Zonnebeertje Heftig zeg zo snel! En netjes dat het zelf hebt gedaan en zonder grote hecht-kunsten. Geen last van naweeen? Fijn dat Jenna het zo goed doet, lekker van genieten joh! Danitjuh Haha gepoept op het aankleedkussen. Dat gebeurd hier regelmatig. Onze dame poept/plast het liefst in de blote billen Luca Succes met je schoonmoeder! (of is ze niet zo erg?) Heb jij ook recht op kraamhulp, of kennen ze dat daar niet? Merkkleding Jara heeft veel van de Hema en van Name-it. Soms wat merkspul maar dan meestal in de uitverkoop. Romee heeft nu van Noppies, en name-it en Hema enz. Maar duurder hoeft het van mij ook niet. Moet wel zeggen dat ik niet zo fan ben van de zeeman en dat soort winkels. Vind er meestal niet zoveel leuks tussen zitten.
Rono: spannend!! Merkkleding: Ik koop overal vanalles. Had laatst ook leuke shirtjes bij de wibra. Maar ik loop zelf ook in hugo boss, ralph lauren, tommy hilfiger, versace en armani. Dan koop ik voor de kids ook merk. Plus ik vind vingino, tommy hilfiger, replay, z8 en dat soort merken echt geweldige kleding hebben! Voor meisjes kun je overal wel iets leuks vinden maar voor jongens vind ik dit toch lastiger. Kom dan toch veelal bij de merkkleding uit als ik echt iets leuks/stoers wil hebben. Maar mexx en h&M hebben ook hele leuke dingen en is ook niet zo duur.
Marleen ,ja normaal bestel ik ook vaak online bij de hema en laat ik dat hier bezorgen maar daar gaat het nu dus niet weg voor een paar euro
Frummel, merk kleding is idd super gaaf maar voor mij helaas onbetaalbaar.Vandaag een tas met kleding van Lief, Name It en Vingino gekregen. Erg leuk ! maar zou het zelf dus niet zo snel kopen. Had vorig jaar voor Levi een Name it broekje op de kledingbeurs voor 1.50 daar wordt ik dan weer blij van.
Rono ik duim voor je! Frummel misschien laten drogen in zonlicht?? bij spuugvlekken werkt dat,. marleen. hihi ik wil thuisbevallen, daarom ben ik wat huiverig voor vliezen breken. Ben bang dat er geen weeën komen. merkkleding koop ik hier nooit. Ja als ik ooit de jackpot win misschien haha straks vijf kinderen in merkkleding?? nee gaat het niet worden. Alhoewel ik het meestal wel leuke kleding vind!
Dat snap ik helemaal kaatje alleen wij kunnen het wel missen en als ik het voor mijzelf koop zou ik het achterlijk vinden om de kids alleen in tweedehands en zeeman/wibra te laten lopen snap je? Ik koop er ook genoeg hoor. Koop voor mezelf ook vaak genoeg merkloos. Alleen ik ken ook mensen die zelf van top tot teen in mcgregor lopen en voor de kids niets overhebben terwijl ze wel 2 audi's voor de deur hebben staan en 3x per jaar op vakantie kunnen. Dat vind ik absurd. Als ik het niet kan missen dan is kleding het eerste waar ik op zou bezuinigen maar ik zal altijd eerder op mezelf bezuinigen als op de kinderen. Alles wat Jace niet meer past gaat naar iemand die zelf weinig kan missen. Ik hoef er niets voor terug, maak er liever iemand blij mee. Zo proberen we het trouwens met alles te doen. Onze eettafel en stoelen zijn nu ook naar een vriend van Danny gegaan die is gescheiden en niets meer had. Hadden we nog makkelijk aardig wat voor kunnen krijgen op mp maar we hadden liever dat zijn kids weer gewoon aan een eettafel konden eten.
Groot gelijk hoor ! Zou ik ook doen ( als ik net als Jac de loterij zou winnen Misschien toch een keertje lid worden )
hahaha ja die loterij is hier ook wel welkom hoor. Zeker nu ik niet meer werk haha. Maargoed het is nu weer lekker druk bij Danny op het werk dus hij is overwerken. Betaald ook weer lekker Maar die nieuwe meubels en nieuwe ketel hebben toch weer aardig wat centjes gekost
Ja dat geloof ik graag. Ik heb nu natuurlijk ook geen werk. Ferry heeft een 15 uur contract en wordt verder aangevuld met een arbeidsongeschiktheidsuitkering. Ook geen vetpot dus.
Ja, dat is dan weer jammer.... Heb hier bij de Hema ook nog geen uitverkoop gezien trouwens... Ach, moet van de week toch nog naar de Hema, kan ik meteen even kijken!
Nee dat geloof ik.. Ik ben altijd opgegroeid met een pa die enorm goed verdiende. Groot huis, maand op vakantie naar azie, halve wereld gezien, dikke auto's voor de deur. En toen werd me pa betrapt met zijn 23 jarige secretaresse(hoe cliche!) en gingen ze scheiden. Mijn moeder raakte aan de drank en gaf alles binnen no time uit. We hadden letterlijk niets meer en moesten echt van 3x niets rondkomen. Heb mijn opleidingen zelf bij elkaar moeten verdienen en echt overal zelf voor moeten zorgen. Ik was 14 toen ik alleen woonde. Me ma trok bij haar vriend ik en ik bleef achter in haar huurhuis. Dus ik weet heel goed hoe het is om weinig tot niets te hebben. Daarom ben ik nu ook zo blij dat we het samen toch zo hebben weten te schoppen. Danny heeft zich van medewerker van karwei opgewerkt tot ingenieur en ik ben oo afgestudeerd. We hebben nu 2 prachtige kinderen en ons huisje. En mijn ouders? ma is inmiddels weer gescheiden en pa zijn nieuwe huwelijk(oktober getrouwd 2010) staat op klappen. Wie het laatst lacht