Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    meiden ik laat morgen weer meer horen vraag me eigen af of het wel krampen zijn ik herken haar niet eens meer nu een poging wagen om te kunnen slapen als ze nu stil blijft........kaatje jij gaat bevallen vannacht bellie ja ze laat veel scheetjes hahaha nou doeiiii fijne nacht iedereen

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Kaatje; We zouden tegelijk toch???? ;) Dan ga ik ook gewoon vanacht :D

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zou best wel eens kunnen zijn dat ze daar last van heeft. Fabiënne had gister zo'n dag. Toen had ik op een gegeven moment ook zoiets van: Kind, doe alsjeblieft even je ogen dicht, al is het maar een uurtje! Maar uiteindelijk heeft ze vrij weinig geslapen gister. Vandaag gaat het wel weer een stuk beter. Al heeft ze nu wel weer haar wakkere periode!

Vergeet niet dat ze vanaf een week of 4 meer kunnen gaan huilen he! Ze verlangen dan terug naar de warme buik van mama. Of misschien heeft ze wel last van een sprongetje! Daar kunnen ze ook behoorlijk van uit hun hum zijn!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, hop, jij ook bevallen, hoe meer baby's hoe meer vreugd hihi:p.

5. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Tamara, ik heb ook zo'n spuit gehad en ik weet dat hij in mijn linkerbeen gezet is maar waar??? Vervelend dat je er zo'n last van hebt. Misschien zachtjes masseren met wat olie dan zorg je ervoor dat de evt ophoping verspreid en opgenomen wordt door je lichaam. (ook evt bloeduitstorting)

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Zonnebeertje, moeilijk hoor. Hopelijk is het even wennen, en is het snel over. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat.

Kaatje, hopelijk kom je niet veel aan slapen toe. ;)
    Helemaal logisch. Ik hoop dat je het zelf morgen kan doen.

Tamara, ongelofelijk he dat de tijd hard gaat. Als ze zoveel wakker is kijkt ze dan wel rustig rond?
    Och wat een schatje zeg!

Angie, als je het niet vertrouwt even het cb bellen. Jij bent toch haar moeder en voelt zoiets aan. Of een osteopaat bellen en even naar laten kijken, kan nooit kwaad.

Ennas, zet hem op vannacht. ;):D

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Nila had echt verschrikkelijke krampjes vanavond.
    Ze bleef maar scheetjes laten en je hoorde haar darmen helemaal.
    Verschrikkelijk zielig dat overstrekken en het huilen.
    Maar constant tegen me aan hielp wel redelijk.
    Net infacol gegeven en 100 cc gedronken, hopelijk voor mijn mannetje en natuurlijk voor Nila gaat het vannacht beter.
    Ik heb mijn pilletje ingenomen, hopelijk gaat hij zo werken.

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    MNM wat een prachtig verhaal heb je van je bevalling gemaakt! Hopelijk heb je deze nacht ook weer lekker geslapen!

Frummel thanks voor woombie site! Ismail vindt inbakeren heeeeeel lekker :) Nu kan het nog met een luier :D Mooie fotospam hoor :)

Miracle gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Ryan!!

Schildje mooie buikfoto hoor!

Bellie die foto dat jij je dochter zo vasthoudt! Wat een lieve foto! Armen naar beneden benen naar beneden hahaha Geweldig! Misschien moet ik het ook eens proberen bij Ismail met zijn buikkrampjes :)

Mamatien wat een schatige foto´s

Kelly jij ook al zo´n mooie spam!

Zonnebeertje wat een schatje om te zien zeg!

9. Vinora

Vinora Niet meer actief

Goeiemorgen dames! :)

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Goeiemorgen!!!zal kaatje al bevallen zijn???ben benieuwd!

Wij hebben heeeerlijk geslapen gisteravond heb ik djena weer even geholpen met poepen door te temperaturen dan komt er wel een berg uit maar als ze zelf moet poepen lukt het bijna niet terwijl het niet eens dik is....
    Die tip voor de voorkeurshouding was een goede tip vanmorgen lag ze nog net zo zoals ik haar neer had gelegd erg fijn.
    Ze heeft half 12 voeding gehad en vanmorgen pas weer 6 uur dat doet ze zo goed eigenlijk slaapt ze iedere nacht al door.net na de voeding merkte ik toch echt dat t krampjes waren ze trok haar beentjes weer zo samen en had ook echt een kramp huiltje dus lekker op me borst gelegd pink erin en ze kon de pijn weg sabbelen,ze slaapt nu heerlijk bij me ik ben zo blij dat ik haar nu wel kan troosten dus hopelijk waren het die 2 dagen toch echt kramp.
    We zullen zien hoe de dag verder loopt!

Zo genoeg ego hihihi

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

Moge nog dames bevallen vannacht?

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Kaatje fijn zeg dat je gestript bent. Hopelijk zet het nu alles in gang.

@Mamatien wat een dotje om te zien zeg!!

@MnM fijn zeg dat je even beneden bent geweest. Ik vind het best wel logisch dat je even duizelig bent geweest. je bent de hele week alleen maar op bed en aan het liggen. Je lichaam moet gewoon weer even wennen dat je overeind komt en naar beneden gaat. Lekker rustig aan weer wat meer lopen dan wordt je wellicht minder snel duizelig.

@Kelly bij jouw ook al zo'n dotje om te zien!!

@Belliebel jij hebt ook al zo'n leuke foto van jullie meisje.

@Dunja van jouw ook zo'n schattige foto.

Geen nieuws van Kaatje?

Gistermiddag had ik een heel erg slim idee. Ik heb de buikfoto van hier ook op hyves gezet. Kreeg ik na 1 uur een mailtje van meid hoe gaat het er mee en de maxicosi staat vol in beeld en ik weet niet of dat dit de bedoeling is. Helemaal niet aangedacht dat ik de rose bekleding er al om had zitten. dus maar gelijk de foto er af gehaald. Het moet zoverre nog even geheim blijven. Als dat nu nog lukt haha.

Voor de rest goed geslapen. 1 maal er uit geweest voor Rick en Bart. Mijn man had de tochtstrips nog niet op de ramen gedaan van Bart dus het was een beetje aan het fluiten op zijn kamer door de harde wind. Morgen gaat mijn man ze er gelijk opzetten. wilde ik weer naar beneden riep Rick dat hij even een slokje water wilde hebben. Gegeven en hup mijn bedje weer in en lekker verder geslapen. De kleine was ook lekker rustig vannacht dus dat was wel even fijn.

@MnM hoe is het met jouw gegaan vannacht?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meldplicht !
    Toen ik gister om 23.00 uur besloot wat te gaan slapen zakten de harde buiken helaas ook af.
    Hebben vanochtend nog maar wat anders geprobeerd dus ;)

Angiebaby, fijn dat ze gister nog wat ontlasting kwijt kon en daarna lekker heeft geslapen

Schildje, die maxi cosi was mij idd ook al opgevallen op hyves maar wist niet dat het nog een geheim was anders had ik het wel tegen je gezegd

14. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier vannacht 5 uur geslapen :$, jaaaa het record wordt elke keer verbroken.
    Ik ben er nog steeds high van, maar dat maakt me niks uit hihi.
    Ik heb Nila vannacht zelfs niet eens gehoord.
    Gelukkig voor hubbie heeft ze 2 x 4 uurtjes geslapen, en viel het erg mee met de krampjes. Ik ben benieuwd hoe het overdag gaat, nu ligt ze alweer 2 uur te slapen.
    Vandaag echt de aller laatste dag van de kraamhulp, raar hoor.

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

MnM mooi dat het langzaam aan wat beter gaat en dat hubbie je zo goed steunt! geniet van je laatste dagje kraamzorg! vanafmorgen wel extra hulp in huis? of is je hubbie nog vrij?

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

kaatje jammer dat t is afgezakt, hopelijk heeft t zaad van manlief meer effect ;)

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Danitjuh, heeft Ismail ook zo'n last van krampjes?

Kelly, lekker geslapen?

Angie, och wat heerlijk meid.
    Knap hoor dat ze al in één keer zo'n ruk maakt, is voor jullie ook fijn.

Bapsie, hoe is het met jou?

Schildje, ik zal hier boven eens proberen wat te gaan lopen.
    Ooooh haha een roze dingetje op de achtergrond. Hopelijk gaat zij het niet overal rond bazuimen.

Kaatje, och wat jammer zeg.
    hihi het heft in eigen handen genomen ;)

18. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    kaatje hahaha dat je daar nog zin in had ik heb er de hele zwangerschap geen zin in gehad en dus ook eigenlijk niet gedaan maar t gevoel is inmiddels terug goddank whahaha..

mnm oooh wat fijn dat je lekker geslapen hebt zeg!!!jammer dat de kraamverzorgster voor het laatst is he??

schildje hahahaha dat meen je niet!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM, jeeee 5 uur geslapen !

Angie, hier ook de hele zwangerschap geen zin hoor,maar ja pak nu alles aan haha. en hubbie is daarin echt een ochtendmens dus las ik wacht heb ik vanavond pech denk haha

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Morning :cool:

Angie fijn dat ze eventjes verlost is van wat poep. Hopelijk gaat ze snel gewoon lekker poepen. Wat een onderwerp op de vroege ochtend ;)

Babsie goedemorgen, bij jou al gerommel??

Schildje gelukkig heb je de foto eraf gehaald en wie weet is het mensen niet eens opgevallen?

Kaatje hopelijk heeft manlief je op weg geholpen :p

MNM heerlijk zeg zo geslapen! Raar idee kraamhulp weg! Ik heb er niet 1 gehad hihi... dus ik zou het niet eens weten :p Ja Ismail heeft ook krampen maar dan echt veel :( Bij hem werkt de speen erg goed en echt inbakeren.

Gister hebben de kinderartsen met elkaar gebrainstormd over Ismail. Conclusie... ze gaan andere voeding proberen...Ze gaan een voeding proberen die zonder lactose is. Weet niet meer hoe het heet :D Dus hopelijk is dat het en wordt zijn bolle buik minder. Ik had op internet opgezocht en alle sympthonen die daar beschreven stonden heeft Ismail. Dus we wachten weer geduldig af :)

Deel Deze Pagina