Merk kleding: Leuk als het in de uitverkoop is hihi. Daarom sla ik rond deze maanden ook altijd mijn slag. Heb vorig weekend voor Dinand een vest van noppies op de kop weten te tikken. Normaal was hij 40 euro (iets wat ik normaal nooit zou kopen), kon hem nu meenemen voor 18 euro. Daarvoor wilde ik hem wel kopen hihi. Verder ga ik voor Dinand vaak naar de H&M, ze hebben er leuke betaalbare kleding. Ook de V&D en C&A koop ik vaak dingen voor hem. Zeeman en wibra ben ik vaak het eerste jaar heen geweest, met name voor rompertjes en slabben, af en toe hing er een leuke broek, en ik heb zijn zomerjasje er vandaan. Maar nu een broek bij de zeeman kopen weet ik dat dat gegarandeerd na 1 dag buiten kruipen heel zijn knieën kapot zijn. Nu dus maar naar de iets duurdere winkels. Voor mezelf koop ik ook alleen merkkleding in de uitverkoop. Vroeger gaf ik bakken met geld uit aan gsus en gstar zooi, maar ik vertik het om een broek te kopen voor 150 euro. Voor dat geld kan ik ook heel goed slagen bij de vero moda, en dan heb ik een stuk meer hihi. Heb afgelopen donderdag een zwart leren jasje van only gekocht. Een zaak hier in het dorp was failliet gegaan en hadden dus opruimings uitverkoop. Alles voor 5/10/15/25 euro. Zag dat jasje hangen en was meteen verliefd hihi. Toen ik zag dat hij van 150 naar 25 euro was afgeprijsd heb ik dat ding niet meer uit getrokken. Hij staat me verdomd sexy (zoals me hubbie dat zegt whaha). Er hinh ook genoeg zooi tussen hoor! Je moest goed kijken, want er hingen dus ook dingen tussen waarvan de rits kapot was, knopen miste of er ergens op een mysterieuze plek een gat in zat. Maar dit jasje mankeerde gelukkig helemaal niets hihi.
Ja ik denk het Frummel hihi Geloof dat de kleine meid een buikslaper wordt! Ze ligt vanaf vanmiddag 5 uur al heerlijk op haar buikje te slapen en wordt alleen wakker als ze een flesje wilt hebben!
hier ook een buikslaper bellie! en ik laat hem lekker. Liever dat hij slaapt als die gebroken nachten Klinkt leuk dat jasje!! Ik had 2 weken terug een broek van ralph lauren voor 57 euro! helemaal happy mee. Was normaal 300(dat zou ik dus ook nooit doen. Mijn 'probleem' is dat ik klein/smal ben maar lange benen heb. Dus only enzo is vaak te kort
Uitverkoop is idd erg leuk Vorig jaar een zomerjasje van Name It met 60% korting gekocht. Koste nog maar 10 euro. Maatje groter genomen dus nu kan hij hem deze zomer ( en hopelijk volgend jaar zomer ook nog ) aan
Kelly,bedacht me vanmiddag al dat ik je al even niet gezien had.Alles goed met de kleine ? Ik ga off. nog ff tv kijken/lezen en dan hopelijk beter slapen als vannacht. Miracle, morgen wil ik babynieuws van je hoor ! Truste
Kaatje, ik hoop het maar heb er een hard hoofd in. Ik kruip nog ff op de bank en dan ook na bed, morgenmiddag ff lekker na me moeder toe!
Ik smeer dex nog steeds dagelijks in met balneum na zijn badje Hij heeft nooit last van zijn huidje gehad maar ik ben als je dood dat hij dat babyzachte huidje kwijt raakt en hij vind het insmeren heerlijk gaat er echt voor op schoot liggen, zo lief!
geloof dat hier ook wel voor een klein kapitaal in de kasten van de mannen hangt. Nu is het ook lekker shoppen zo in de uitverkoop. Bij kleertjes.com krijg je nu vaak 50% korting en er is altijd wel een extra kortingscode te vinden. Ik koop vaak longsleeves op de groei... die kunnen altijd wel. Kan alleen nu niet veel vinden... 110-116 is een lastige maat
Patriesja hahaha ja hier ook een man die droge huid heeft dus hij zal het niet van een vreemde hebben Marloes volgens mij is het inderdaad balneum wat ze gebruiken. Ik zal morgenochtend eens kijken dan moet hij weer in bad namelijk Kaatje ik ga hem ook lekker insmeren met zwitsal Angie das goedkoop shoppen zo! Frummel goei tip dank u We zullen zien wat ze morgen zeggen hahaha.. De ene zegt dit en de andere zegt dat... wat moet je ermee Merkkleding: hier ook niet hoor. Ja ik heb welgeteld 1 vestje van noppies. Maar dat was omdat ik een bon had gekregen Verder hier kleding van Prenatal en Zeeman Kelly die foto is echt super schattig!
@kaatje Soms hebben kinderen dat inderdaad nodig ja. Helaas heeft mijn moeder een andere mening. Hier (net opgezocht hihi) hebben we de eerste 300 kilo gratis en daarna betaal je 1,65 per 10 kilo. Ben bang dat hier wel iets meer staat dan 500 kilo! @paso Ja een grote dikke stalen plaat Het viel mee hoe erg hij eronder zat... geluid was harder dan de schade hihi @frummel wat balen van je nacht zeg! Hoe was Declan verder vandaag? @jac Hoe was het bij de vk? Ik lees het al Wat lief dat ze de vliezen al wou breken! Hopen dat ze dat deze week nog kan en gaat doen! Het bedrag viel mee hihi ik had nog wat kilo op de pas staan... in totaal 200 kilo weggebracht! Moet in totaal maar 4 euro betalen hihi @rono Ivy was vandaag ook de kat aan hier voeren?? vreemd gedrag @konijn Gefeliciteerd met jullie dochter Geniet er lekker van! @miracle Hopen dat het donderdag gelijk goed word gedaan @mamatien Heftig hoor! Maar wel fijn dat je, je steeds beter voelt. En het gevoel hebben en verwerking van de bevalling etc komt vanzelf dat heeft tijd nodig @frummel hier uhm... mijn moeder, vader, zijn vriendin, vriendin van me geweest en verder nog geen bezoek. Zaterdag is er kraamfeestje en dan hoop ik dat de meesten dan zullen komen @pink Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Veerle. Geniet er maar lekker van! @marloes ik hoef pas 3 aug naar het cb. Ze wouden wel dat ik een keer naar het weeg uurtje ging om te wegen! Hier kwamen ze wel weer bij een 3e op thuisbezoek @jac wat heerlijk dat je man weer thuis slaapt vannacht. Morgen de vk bellen voor het breken van de vliezen? Ik geloof je als je vliezen zijn gebroken wanneer je aan het eind loop dat je binnen 24 uur moet bevallen ofzo. Maar je zou het voor de zekerheid even moeten vragen aan de vk. @merkkleding alleen als het echt goedkoop is... vind het beetje zonde van het geld... ze zijn er snel uit gegroeid... @hema al een hele poos niet geweest... ben wel benieuwd maar nog geen tijd om naar de stad te gaan. @rono ik hoop dat het wel iets betekend @kelly wat een super foto zeg! *ego* Hier een drukke dag gehad... 200 kilo afval weg! Heerlijk wat een ruimte in de tuin. Gelukkig maar 4 euro hoeven te betalen Slaapkamer Ivy schoongemaakt. Cadeautjes juffrouwen van Ticho gemaakt en 20 pannenkoeken. Visite gekregen. En de rest weinig gedaan. Onwijs balen natuurlijk aangezien ik een heel lijstje nog moet/wil afwerken. Dus dat morgenvroeg maar doen. Ik hoop zo dat het morgen droog is wanneer Ticho naar school moet en naar zwemles. Anders gaat zwemles niet door als het regent. Jammer maar helaas. Nu schaaltje yoghurt met muslie pakken en met Céan lekker op bed liggen Straks nog even douchen met hem en dan heerlijk slapen. Truste iedereen (owjah me ex is wederom niet geweest vandaag. heeft de auto kapot zegt hij... gut voorspelbaar... nu wordt het volgende week ergens aangezien hij nachtdienst heeft...)
na ja, Anna... wat een flapdrol! en wat heb je hard gewerkt!!! voor 4 euro kun je nog eens wat weggooien. De 21e cb, is eigenlijk het thuisbezoek, maar dan daar... ja en ze willen natuurlijk dat je langs komt om te wegen... heb dat bij de 1e wel gedaan, daarna niet meer
anna: wat een verrassing. vind het knap van je dat de deur toch voor hem open staat. Je kids kunnen jou later niets verwijten meid Jeetje wat een ruimte zal dat geven! heerlijk! Declan: ja verder was het vrolijk maar toch is er iets en ik kan mijn vinger er niet op leggen.. Eerst die rare bultjes op zijn buik waarvan ik dacht waterpokken maar die verdwenen weer. Toen de blaasjes op zijn lip waarvan ik dacht koortslip, waren vandaag ook weer weg. Nu slecht slapen en heel veel moe. Ga morgen de huisarts even bellen want ik vind het toch een beetje eng. Waarom weet ik niet maar ik vertrouw het niet helemaal. Zoals ik al zei, ik kan mijn vinger er niet op leggen maar er is 'iets'.. Verder is hij nog steeds heel lief naar Jace. Echt te schattig hoe ze samen zijn. Hij brengt hem nu ook steeds speelgoed en soms is hij een beetje gefrustreerd/boos dat Jace er niets mee doet hihi