Bapsie, oh dat zou mooi zijn als je het hoofdje al voelt. Marleen, tuurlijk is het wennen dat je je aandacht en tijd moet verdelen. En dan ook nog proberen om tijd voor jezelf te maken. Wel leuk hoor die visite en mooie cadeautjes. Ze zeggen dat ze geen bloed hebben gegeven omdat het beter is als je lichaam het zelf weer aanmaakt. Als je bloed had gekregen dan was ik gelijk gaan opleven en had ik na 2 weken een enorme dip gehad als de kraamhulp al weg was, dat zei de gyn tenminste. Dat verhaal vertelde de vk in het kraambed ook, maar ze zei dat ze er in mijn geval wel voor had gekozen. De slaap medicijnen die ik nu heb zijn veeeeel zwaarder, dat voel ik ook echt, word er helemaal high van. De eerste keer heb ik er 4 uur op geslapen, daarna 5 uur en vannacht weer 4 uur, maar dat kwam denk ik meer door Nila's krampjes. Hopelijk vannacht dus wat meer. Verder gaat het ietsje beter, want ik ben sinds donderdag elke dag heel even beneden geweest. Stil zitten op de bank kost al genoeg energie. Maar het voelt wel goed. Heerlijk morgen geen visite, en morgenvroeg heel rustig aan met je 2 meiden. Kaatje, mooie babyfoon hoor. Ik denk dat wij er één bij kopen. Dit huis is zo groot, dat ik beneden echt niks hoor, ook al staan de deuren open, en voor neia gebruik ik hem ook nog. Shit zeg, hopelijk kun je dan een beetje rust houden.
Het is zo raar, mijn rechterborst lekt weer de hele dag, terwijl hij 3 dagen 'droog' is geweest. Heeft iemand dit ook gehad?
Neia is natuurlijk ook nog een stuk kleiner. Als Levi even goed roept horen we hem beneden ook wel zonder babyfoon ( de verwarmingsbuizen in onze huiskamer lopen door het plafond naar zijn kamer dus daar komt het geluid ook door naar beneden haha ) En anders kunnen we de oude nog gewoon voor Levi gebruiken en dan de nieuwe voor de baby. Gebruiken hem voor Levi ook alleen nog maar snachts omdat hij overdag niet meer slaapt
MamaChantal, wow wat een mooie fotootjes van je meisje in je blog. Enorm spannend dinsdag dus. Je schrijft dat de 2e operatie het zwaarste zal zijn. Weet je al wanneer die gaat plaats vinden of ligt het eraan hoe het dinsdag gaat?
Oja logisch, als ze overdag niet meer slapen dan heb je hem niet meer nodig. Ik twijfel of ik er dan nog wel één zal kopen. Even uitproberen hoe het straks zal gaan als ik weer op de been ben.
Hoi meiden, Ik zwaai ook even voorbij... Alle bevallen mama's van harte gefeliciteerd!! En de rest allemaal heel veel succes met de laatste loodjes... Hier morgen uitgerekend, maar nog geen enkel teken dat er snel wat gaat gebeuren!!!
Yep! Ik lek nog steeds! De eerste dagen nergens last van en ineens een dag of 4 na de stuwing bedon t te druppen. Vandaag nog niks gelekt dus vannacht eindelijk weer eens zonder bh slapen. O en t vloeien is ook zo goed als niks, maar elke keer als ik denk dat t over is begint t 's avonds weer
klote is dat he, denk je ervan af te zijn........ maarja ik neem aan dat het niet lang meer kan duren.
Hebben jullie het BSN nummer van jullie kindjes al? Zo niet, hebben jullie ze dan al wel bij de verzekering opgegeven? Ik weet niet meer hoelang dat duurt.
nee nog niet binnen, maar al wel meteen opgegeven bij de verzekering en ook al een rekening geopend. heb de polis ook al even binnen. zorgverzekering ontvangt bsn automatisch, vaak nog eerder dan wij zelf
mnm: Kan het nog prima volhouden...dus wat dat betreft mag ik niet klagen, kan niet echt zeggen dat ik er zat van ben. Ben alleen wel heel erg benieuwd naar de kleine...
Nou, ben hier vanavond met emma mee aan het doen. Snap wel weer waarom die kleintjes huilen. Enorme darmkrampen en al vier keer in een half uur naar de wc gegaan. En aangezien ik me erna onder de douche moet afspoelen, want vegen gaat nog niet, is dat een flinke onderneming. Naar de wc rennen, onder de douche, afdrogen, in bed gaan liggen, weer naar de wc rennen, onder de douche, afdrogen, enz... Ben nu doodmoe, chagrijnig en van onder ontzettend schoon Weet iig wel weer hoe zo'n uk zich wel niet moet voelen!