Goedemorgen allemaal. MamaChantal geniet van je rustige dagje en veel sterkte voor morgen/overmorgen!! Danitjuh hoe gaat het met Ismail? Is er al een einde in zicht wat zh betreft? MNM vervelend stuwing Marleen oh heerlijk, uitslapen! Schildje jij bent er ook behoorlijk klaar mee nu he Hopelijk duurt het bij jou ook echt niet lang meer. Hier heeft het weer niet doorgezet. Wel een slapeloze nacht, rugpijn en kotsmisselijk. En om 6 uur vanochtend stond de oma van mijn vriend aan de slaapkamerluiken te kloppen, ze dacht dat we hadden aangeklopt bij haar Is al 2x eerder gebeurd dat ze midden in de nacht aan de deur stond, dus ik ga haar zometeen even streng toespreken want k ben er echt heel chagrijnig van geworden. Slaap al zo slecht, komt ze ook nog eens op zo'n tijdstip gewoon aan het slaapkamerraam kloppen.
hihi post zwangerschaps dementie fijn dat isa het zo goed doet en wat schattig zeg dat ze met levi's speelgoed mag spelen.
Wat een k*t nacht weer zeg. Van 01.15 tot 05.30 wakker gelegen. Toen nog even geslapen. Ferry is nu gelukkig even met Levi en hond naar de eendjes dus heb even rust aan mijn hoofd. MNM, 4.5 uur, is nog niet veel maar iig iets. Jep wel maagzuur, geen weeën meer Spoelen Deed ik bij Levi met een litermaat Mamachantal, lijkt me moeilijk een dag niet naar het zh gaan.Maar idd voor je eigen rust en de aandacht voor Jamelie misschien wel een keer goed Kan Jamelie ook gewoon mee naar het rmd ?
ja klopt even mijn controles doen.. en ff praatje maken luca,heb jij nog een andere buddy? komende dagen zal ik niet echt in de gelegenheid zijn om babynieuws te brengen
Ze is 84 en zit onder de medicijnen. Ze heeft slaapmedicijnen waar ze kennelijk van gaat hallucineren en dan hoort ze dingen die er niet zijn. Ze denkt steeds dat we haar roepen.. Maar ze is wel zo helder van geest om dan naar de slaapkamer te lopen. Als je dan weet dat wij in de slaapkamer zijn kun je toch ook verzinnen dat we misschien liggen te slapen Dus ik ga haar zo maar even zeggen dat ze ophoudt met steeds aankloppen en dat als er echt iets is we onzelf heus niet in huis opsluiten dus dat aankloppen geen zin heeft. Zie het al gebeuren als die kleine er straks is dat ze elke keer voor de deur staat als ze begint te huilen Nou dan pak ik mijn kind en mijn spullen en kom ik niet eerder terug voor zij weg is.
ja jamelie gaat mee naar het rmd huis, morgen gaat ze sochtends al naar oma, daar slaapt ze ook, dan kunnen wij morgen hele dag bij vienna zijn, en dan dinsdagochtend vroeg nog naar dr toe.. en smiddags/savonds halen we jamelie dan op.
MamaChantal; nee heb ik niet maar ik had al bedacht dat ik je niet zou smsen met alles wat je nu doorstaat Hopelijk kan k het nieuws zelf komen brengen en anders laat ik een buddy van een ander topic het nieuws hier wel droppen
geen beeb nws alleen mariska zag ik wanneer is zij bevallen?? gister nog even gezellig gedaan met manlief helaas nog geen resultaat.. wel erg rusteloos vannacht ik denk dat ik 1,5 uur heb geslapen vanmiddag maar proberen om te gaan liggen...
Luca, lekker zo'n oma Wonen jullie naast haar ofzo ? Zou haar er idd wel op aanspreken. Chantal, dat is wel fijnd at Jamelie ook gewoon mee kan. Lindaatje, Mariska is gisterochtend bevallen.
Ze woont boven ons. Het is een huis met 2 aparte verdiepingen. En schoonpa in het huis naast ons Gezellige boel he, je krijgt die navelstreng hier er levenslang gratis bij.
Zie dat er meer nare nachten zijn hier Daar word je toch niet goed van? Zei een paar dagen geleden nog dat ik hoopte dat het uit zichzelf door zou zetten dus dat ik denk ik niet eerder ingeleid zou willen worden dan de 27e, maar als de gyn nu deze week zegt je mag ingeleid worden dan zeg ik echt volmondig ja.
Nee die service krijg je er dan weer niet gratis bij. Aan oma ga ik mijn kind echt niet geven, die is veel te oud. En schoonvader werkt fulltime, zijn ze er een keer wel dan zijn ze veels te druk met hun eigen leventje dus daar hoef ik ook niet op steun te rekenen denk ik. Ze hebben het er iig niet over gehad
ik mis mn buikje en het zwanger-zijn had het gister al met manlief over een 3e... hihi maar hij wil nie.... beetje jammer....
zo nu al denken aan de volgende nou dat had ik bij nummer 1 niet en nummer 2 ook niet en bij deze al helemaal niet...nu zijn we echt compleet...manlief gaat er een mega knoop in leggen
hihihi nee hier geen knoop erin hoor en zowiezo 3 jaar wachten.. wil dat alle operaties van vienna klaar zijn voor er een 3e komt.. als die er al komt..