hij valt sinds een paar dagen ook steeds voor over tijdens het kruipen terwijl hij al maaaanden kruipt en dit nooit heeft gehad
Dinand heeft dat ook een tijd gehad. Het was net alsof hij uitgleed met zijn handen. Maar je kan idd maar beter de huisarts even bellen, beter het zekere voor het onzekere!
Ook in deel 7 schieten de pagina's voorbij ..... Hier is een flinke wolk opengetrokken en je hoort buiten de plantjes lachen! Dus ff buienradar gechecked en snel ff bijgelezen hier... Nu lekker naast hubbie in bed kruipen en hopen dat er vanacht niet weer "spontaan vliegen op mijn neus zitten" hihi
MOgge.lig hier alweer ff tegen het plafond aan te staren Kelly,lieve foto van Vittorio en Enora ! HOe vind hij zijn zusje ? Frummel,altijd je moeder gevoel volgen.morgen de ha bellen dus voor Dex
@ kelly: wat een geweldige foto zeg! Kwam even spieken tussen de voedingen en slaapuurtjes door. Strakjes kraam voor t laatsy ; we gaan haar echt missen, de persoon dan. Zonnebeertje, konijn en Pink; gefeliciteerd met jullie meisjes ! Kaatje en Ennas; jullie staan nu wel hoog op mijn 'verlanglijst' Ennas; ik wil buddynieuws. Nou, ga weer 2 en n 1/2 uur pakken...tot later!
Gaap.vannacht van 02.00 tot 05.00 wakker gelegen. Ben er zo klaar mee. Ga als Ferry terug is van mijn werk maar vragen of hij hardlopen een keertje wil overslaan zodat ik weer even naar bed kan. Kikker, ook op zo'n lekkere tijd online. Jeetje morgen ook bij jouw de kraam alweer voor het laatst
Goedemorgen, Hier gister echt een rotdag. Heb gisteravond een uur aan één stuk gehuild. Mannetje heeft me lief proberen te troosten, maar dat lukte niet echt. Ik had echt niet verwacht dat mijn kraamweek zo zou lopen. Mijn lichaam is zoooo moe, dat is echt niet normaal. Ik sleep mezelf naar de wc en op de terugweg (5 stappen) haal ik maar net alleen mijn bed, pfff wat is dat vermoeiend zeg. Gistermiddag was neia ontzettend druk en vervelend. Dat is ze nooit, maar zal vast van alle veranderingen komen, logisch. Maar ik kon er echt niet tegen, moest elke keer bijna huilen, en ik baalde dat ik geirriteerd was op haar. So zijn gistermiddag ook nog op bezoek geweest. Sm begon erover dat ze volgende week woensdag met neia bij de 4daagse wil gaan kijken. Ik was er stiekem vanuit gegaan dat ze wel had begrepen dat ze volgende week hier in huis moest oppassen/voor ons zorgen. Dus ik was er flink door geirriteerd. Gelukkig heb ik nu een vriendin geregeld die voor nila en mij komt zorgen. Maarja het was gewoon allemaal teveel van het goeie op één dag. Vannacht 2,5 uur geslapen. Straks weer de ha bellen wat we nu moeten doen. Ik wil echt graag andere medicijnen dit werkt gewoon niet. Baal er van dat mijn eigen ha met vakantie is, die zou zeker beter gehandeld hebben. Maar genoeg geklaagd, want mijn prinsesje doet het toch zo goed. Ze heeft vannacht 5,5 uur en daarna weer 3 uur doorgeslapen, wat wil je nog meer!
Jeetje wat een rotdag gister voor je Goed dat je de ha gaat bellen want doordat je slecht slaapt kan je overdag ook gewoon veel en veel minder hebben. Kan het niet zo zijn dat je hb veel te laag is ? Wat jij beschrijft, zo voelde ik me de eerste 3 dagen na de bevalling ook, toen bleek mijn hb nog maar 5.3 te zijn en moest ik direct aan de ijzerpillen en drank. knuff
Pink, van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Veerle! Hopelijk is alles goed gegaan en ben je nu lekker aan het genieten!
Dank je lieve Kaatje! Ja mijn hb was donderdag 4,9, dus ik heb staaltabletten en gebruik er floradix bij. Volgens de ha en vk heeft dat zijn tijd nodig. Maar blijkbaar in combi met het niet slapen is mijn lichaam zo vermoeid, dat het niks meer kan. Merk ook dat ik dan geestelijk niks meer kan hebben, en daar baal ik van.
Marloes, hebben ze bij jullie geen weeguurtje op het cb? Jac, woooow heerlijk gevoel dat je mannetje thuis slaapt en dat je so het eindelijk lijken te begrijpen. Zonnebeertje, wat een mooie (natuurlijk pijnlijke ) bevalling zeg. Heerlijk dat jenna al zo goed gedronken heeft. Danitjuh, haha daar zal de zuster blij mee zijn geweest. Lekker flink insmeren dan maar. Hier ook een balneum fan. Luca, kun je het wel goed vinden met je sm? Angie, zo he geweldig voor maar 1 euro per stuk geshopt. Paso, nouja zeg wat jammer dat jullie niet in het peuterbadje konden. Henrieke, ja klote he dat je niet in bad kan. Frummel, jeetje zonde zeg van de merkkleertjes. Rono, ooooooh spannend!! Mariska, hopelijk duurt het bij jou ook niet al te lang meer meid.
Dat is idd een heel laag hb. hier duurde het toen idd ook wel een aantal dagen voor mijn hb weer wat omhoog kwam en ik wat sterker op mijn benen stond. Maar ik kon dan meestal nog wel een paar uur extra slaap mee pakken. Hoop dat je wat anders krijgt van de ha wat wel helpt
Bellie, super fijn dat Fabienne goed gekeurd is op het cb. Voel je je weer wat zekerder? Marleen, maandag moet mijn mannetje weer aan het werk. Ik ben dus een rooster voor volgende week aan het maken, en hij werkt een dagje extra thuis. Ik moet alleen de maandag nog verzorging hebben, hopelijk is dat op te lossen met mijn moeder.
Goedemorgen Bapsie ! Wie gaat er vandaag trouwens bevallen ? Ik stem voor Miracle en Jac ( dan ga ik morgen )