dames die nog moeten bevallen, succes komende dagen.. geen idee of ik online kom tussendoor dus wens jullie alvast veel succes En wees blij dat jullie kindjes gewoon thuis zijn straks ik ga lekker slapen,jamelie ligt al naast me te slapen die kroop net naast me in bed. papa is er nog niet dus ze mocht wel even hier slapen.
Henrieke, hoop dat ze lekker slaapt vannacht zodat jullie ook lekker slapen Chantal, heel veel sterkte meis !
Chantal, veel sterkte! Zat net nog je blog te lezen. Wat is het toch ook een lieverd om te zien!! Dikke knuf meid!
MamaChantal heel veel succes en sterkte deze week! Ismail weegt nu 2135, maar omdat hij dus andere voeding heeft gekregen is hij 30 gram afgevallen. Dus hebben ze vandaag zijn voeding opgehoogd. Hij krijgt nu 4x 45cc en 4x 50cc en dat gaat allemaal op hihi.. Als dit niet werkt gooien ze er een schepje voeding bij. Zo ik ga lekker naar bedje zo. Heb het bed alleen manlief heeft nachtdienst... Trusten meiden En rommelende meiden succes!!!
Mijn hemel nu breekt me klomp helemaal! Danny begon vanavond weeeeeer over een 3e! Jace is nog nieteens droog achter zijn oren.. Over dat als we daar nog jaren mee wachten dat het dan ook nog JAREEEEEEN duurt voordat ik weer kan gaan werken. Met andere woorden als er nog een 3e komt dan volgens hem liever niet pas over3-4 jaar. Aangezien de afspraak ik dat ik thuis blijf tot de jongste naar school gaat. Heb gezegd dat ik daar nog helemaal niet aan wil denken hahaha. Agh hij bedoelt het goed! Kaatje: ja het was gezellig hoor mijn schoonouders zijn schatten. Maar ik vind het niet fijn als er zomaar iemand onverwachts voor de deur staat op zondag.. Zeker niet als hij er wel van wist. Chantal: heel veel sterkte dinsdag Ik denk aan jullie! Jac: Wat fijn dat het zo goed gaat zeg! Heerlijk hoor! MNM: balen zeg dat je je nog steeds zo rot voelt Hoop toch echt dat het snel beter gaat en dat je echt kunt gaan genieten! Vind het wel heel knap hoe je toch zo positief blijft!
Frummel, haha Danny is wel enthousiast he> maar jij moet de kleine weer dragen en baren dus hij zal toch moeten wachten tot jij er klaar voor bent Ik ga off. Hopelijk kom ik morgen babynieuws brengen ( al geloof ik daar niet meer zo in haha ) Truste
ik heb voorlopig geen zin om een kleintje 9 maanden te dragen om over het baren maar niet te beginnen Truste meiden! Ik ga ook me bedje in maar eerst nog me ben & jerry's opeten
goedenavond! Kwam even booboo nogmaals feliciteren: GEFELICITEERD met de geboorte van Dean! En MamaChantal de komende dagen heel veel sterkte wensen! Hier alles rustig, vanmiddag op het strand weer 1 wee gehad maar dat was het. Morgenochtend de gyn bellen en hopelijk mag ik meteen langskomen en word ik gestript. Iedereen een fijne rest vd avond en slaap lekker alvast!
MNM: jij reageert altijd zo lief! Maar hoe gaat het met jou dan? Wat ik al zei, ik ben niet zo heel actief de laatste weken, maar lees via de phone wel het meeste bij en ik lees bij jou toch wel akelige verhalen. Voel je je inmiddels wel iets beter met de slaapmedicatie? En verloopt je lichamelijke herstel naar wens? En, bevalt jullie nieuwe huisje??? Frummel: een derde!!?? Haha, je bent net weer op de been van Jace. Het is wel duidelijk dat Danny ze niet hoeft te dragen en baren, maar wel lief natuurlijk. Chantal, heel veel sterkte morgen en de dagen erna, in gedachten zijn we bij je hoor! Als laatste nog een vraag voor jongens-mama's... eeeeuh, moet ik iets met Reins piemeltje? Alsin, moet je die actief schoonmaken zeg maar (dus voorhuidje naar achter enzo?) of laat je dat gewoon maar een beetje? Was vergeten om dat aan de cb-juf te vragen en zowel ik als vriendlief weten het eigenlijk niet zo goed. Er staat me iets van bij dat je er niets mee hoeft, maar ik vraag het even voor de zekerheid.... Kaatje, tsja, wie weet, het kan opeens heel snel gaan natuurlijk en beval je gewoon wel vanacht, maar ik zou gewoon lekker gaan slapen!
Marloes, okidoki,bedankt voor je snelle antwoord! Jij zal het ook wel weten met 3 jongens, haha! Gaat alles goed daar?
Zoo, net thuis van bezoek aan ouders en daarna souders, en nu ff spieken voor babynieuws. Booboo22; PROFICIAT met de geboorte van jullie zoon Dean !! Morgen lees ik de rest weer bij..ben een veel te enge film aan t kijken op RTL 8...
@mnm, wanneer is je eigen ha weer terug van vakantie? Hopelijk kun je een beetje slapen meis! @chantal, heel veel sterkte de komende week meis! @frummel, whahaha ja hij hoeft ze niet te dragen, om vervolgens ze er weer uit te krijgen pff.. ik moet er ook niet aan denken een derde!! @rommelende buikies, hopelijk morgen allemaal baby nieuws!!! Ik ga ook off, zo nog even een mannetje voeden en hopelijk een beetje slapen Truste!
Hoe vind je de film? wel een beetje raar hahaha maar ik zit niet echt te kijken, hij staat hier namelijk ook op ik hou niet zo van horror films haha
update! vk net langs geweest gevoeld maar helaas niks nada ontsluiting..het zijn niet een weeen, de krampen komen nog steeds doordat ze nog verder aan het indalen is al die moeite pfffff maar ja ik heb een slaap pil gekregen voor vannacht en ik mag paracetamol.. morgen controle vk andere mama's misschien bij jullie meer succes truste
@Chantal heel veel succes deze week. @Lindaatje, zo dat is balen dat er niks gebeurt is en dat het alleen nog maar indalen is. Hopelijk komt er binnenkort wel weeën. Hier vannacht veel last van mijn buik gehad met draaien. Ik moest echt heel erg rustig doen om van 1 zij naar de ander te gaan. Tussendoor wel geslapen maar lekker is wat anders. Maar goed we gaan rustig aan verder vandaag. Lekker niks doen want mijn moeder komt morgen de hele dag schoonmaken. Mijn man had gisterochtend het trappengat gezogen dus alleen de slaapkamers hoeven nog maar gedaan te worden.
Lindaatje, jeetje zeg dat is wel echt suuuperirritant Daar had je natuurlijk helemaal niet op gehoopt! Schildje, vervelend he zo slecht slapen door buikpijn Lekker rustig aan doen vandaag inderdaad, zal zeker schelen! En fijn dat je zoveel schoonmaakhulp hebt Hier niet veel geslapen ondanks geen harde buiken. Ben gewoon veel te gespannen denk ik. Dus maar vroeg eruit, en straks om 9u mag ik de gyn bellen. Hopelijk kan ik direct langskomen. Er is een kleine kans dat ze me eerder in wil leiden dan de 27e, en een grote kans dat ze me wil strippen, dus ik vind het hoe dan ook spannend. De datum vd bevalling hangt toch een beetje af van deze afspraak, aangezien de gyn de enige is die mag strippen of een inleiding mag plannen. Ga zo eerst nog maar even wandelen, dan gaat de tijd sneller