Henrieke, heel normaal hoor. Ik heb bij Levi ook zo vaak snachts zitten huilen omdat ik zo moe was maar hij weer wilde eten ( en dat in combi met tepelkloven.au ) gelukkig sliep ze wel lekker vannacht ! Ik leg Levi even op bed ( niet dat hij gaat slapen maar goed ) en duik er dan zelf ook even in.
Goedemorgen!!!!! Kaatje pff meid zet het nog niet door heeft Levi het leuk gehad met vliegtuigspotten? Wat een rotweer zeg het lijkt wel herfst :-s Vandaag is mijn mannetje weer aan het werk best gek om ineens alleen met 2 kindjes thuis te zijn, heb de kleine meid gebadderd en Joey kon lekker zelf onder de douche, nu slaapt ze gelukkig kan ik zelf ook even onder de douche springen. We zijn wel wat laat XD moeten we maar een ritme in gaan vinden voor als Joey straks weer naar school moet dan kunnen we niet zo lanterfanten haha. Bij wie er ook infacol gebruiken hoe lang duurde het voor dat de kleine het accepteerde? Linsey vindt het maar niks dat spul en drukt met alle geweld met dr tong dat tuitje dr mond uit haha
Ja, heerlijk om de 4 uren! Marcel had ochtenddienst dus ik heb zelf alles gedaan vannacht. Normaal haalt Marcel de flesjes altijd Tsja gezellig, visite... Heb er niet al te veel zin in, t is een beetje een verplichting als Oma komt. Waarschijnlijk komen mijn ouders ook nog even langswaaien, dan hebben we nog even wat ander praat Vanavond mijn collega's op visite, dat is dan wel weer gezellig!
Ik ga morgen even naar het weeguurtje van het CB. Hou me hart al vast als ik het aan haar ga vragen whaha. Ze zal het wel helemaal niks vinden denk ik want ze is nog maar zo klein *kots hihi*. Denk dat ik het inderdaad maar eens ga uitproberen. Dinand was ook zo'n hongerlap en daar zijn we met 8 weken begonnen met een maatschepje rijstebloem op advies van de kinderarts. Mja, daar is Fabiënne nog een beetje te jong voor hihi. Overigens trek ik me nooit teveel aan wat het CB zegt. Hoewel ze hier altijd wel heel vriendelijk zijn en met je meedenken, zeg ik nooit een woord teveel tegen ze, want dan denken ze meteen het slechte van je. Toen 2 weken geleden het CB hier thuis kwam, kwam ze op een gegeven moment op mijn "depressie" uit. Ja zei ze: Ik had verwacht dat ik een hopeloze vrouw op de bank aan zou treffen, maar je ziet er hartstikke goed uit en ik zou niet zeggen dat je in een depressie zit! Naja, het gaat ook goed met me, en ik voel me goed (ook wel dankzij de medicijnen denk ik) en denk dat het grotendeels ook wel met de hormonen te maken heeft gehad tijdens de zwangerschap. Ze wilde me namelijk al doorsturen naar stevig ouderschap. Heb dat maar meteen even van de baan geveegd. Het was volgens haar ook niet nodig als ik zo goed in me vel zit. Nee, het cb is leuk om me kind te laten wegen en meten, prikjes te krijgen en vragen te stellen, maar voor de rest.
MNM Fijn dat je moeder er is meid! Wij zijn vanmorgen even tussen 2 buien door naar de winkel geweest. Heb Romee in de draagzak gehad en Jara voor de zekerheid de regenjas aan. Paraplu mee en gaan! Gelukkig droog over gekomen
Ik hoor jullie allemaal over buien maar ik heb alleen vanmorgen wat regen gehad toen ik even naar de bouwmarkt ben geweest. Maar goed wij zitten ook zowat in een uithoek van Nederland tegen de duitse grens en 9 van de 10 keer regent het ergens anders maar hier niet. Maar goed wij zullen ons portie nog wel krijgen denk ik zo.
Vind ik ook hoor Bellie... wegen, meten en de prikjes, daar gaan we voor. Ik moest eind juni voor de laatste keer met Sam, als afsluiting, nou dat sloeg nergens op... kwamen ze weer aan met van die blokjes en zelfs de vormenstoof. Ben wel benieuwd donderdag of ze op het cb donderdag nog een ruisje horen bij Mees. In het ziekenhuis hebben ze op 2e dag geluisterd en toen hoorde ze wel iets... maar dat is normaal want dat gaat dicht op dag 3 ofzo... maar moeten nog wel naar het ziekenhuis voor controle in augustus... maar als het donderdag al niet meer te horen is, is het helemaal goed natuurlijk
Hier geen probleem om de infacol te geven. Misschien komt het ook doordat ze al 3 weken die nystatine voor haar spruw krijgt. Maar daar zijn we vandaag ook klaar mee joehoeee
Anna, haha logisch met 3 kids. hahahaha een kind dat mama snurkt. Belachelijk dat je moet komen. Hier zei ze dat als ik niks raars zie of onzeker ben dat ik dan mag wachten tot de volgende afspraak. Paso, aaah wat een schattige foto. Nee dat was voor een intake gesprek. Rono, haha sorry bezoek alle muisjes zijn op, ik dacht dat hij niet meer kwam. Frummel, idd als hij het aangeeft dan gewoon proberen, wie weet lukt het al. haha als jij iets in je kop hebt............ Marloes, haha ben benieuwd of je mannetje al 5 kg weegt. Dat is misschien wel een idee, of 2 x een half uur. Ik merk dat ik elke keer te lang blijf zitten, net ook weer. Bapsie, hihi dat zijn andere weeersomstandigheden. Ja ze had toevallig vandaag nog een gaatje vrij vandaag, hebben we dat ook weer gehad. Kaatje, fijn dat alles weer op voorraad is. Henrieke, ah heerlijk dat infacol helpt en dat ze lekker heeft geslapen. Alleen mama nog even bijtanken dus, gelukkig is dat gelukt door je vriend. Veel plezier alvast straks! Miracle, ooooh pijnlijk die stuwing, hopelijk heb je nu het ergste gehad, is echt een kut gevoel. Gelukkig loopt je bv wel erg goed. Wow hij is er goed van aangekomen. Kwamen ze de gehoortest bij jou doen? fijn hoor. Leuk zeg voor Jaimy even lekker zwemmen.
Dat ruisje is bij pasgeborene idd normaal. Das de ductus die er voor zorgt en sluit zicht ergens tussen de 3 en 10 dagen. Hopelijk is er nu niets meer te horen bij Mees!
Daar ben ik weer even! Zo heb al een hele dag achter de rug zeg, en er staat nog meer op het programma. Vanmorgen de gyn gebeld, maar die was in consult dus de assistente vroeg of ik over een halfuurtje terug kon bellen dan zou ze even navragen of het nodig was dat ik langskwam. Zenuwslopend halfuur zitten wachten maar gelukkig mocht ik meteen langskomen. Uiteraard weer een flinke wachtrij maar ik was met letterlijk 3 minuten weer buiten. Dat strippen stelde echt niks voor zeg! Tenminste, het was wel pijnlijk, kreeg er echt van die ongikrampen door, maar ik dacht dat het een hele procedure was die minstens 5 minuten in beslag nam Nou dat viel flink mee dus! De gyn was heel positief, ik heb al 2cm ontsluiting en de boel is goed verweekt. Heb ik er toch nog een centimetertje bijgesprokkeld sinds vorige week Ze zei dat ze er heel goed bij kon dus dat ze de vliezen flink los had gewrikt, en ze hoopte me vanavond of morgen te zien in het ziekenhuis haha Toen was ik er toch uit en ik dacht misschien heeft het meer effect als ik nu bezig blijf dus ik ben daarna nog even de mango in gelopen, naar de bank, het lab, de bakker en de kapper geweest. Thuis even een wasje afgehaald en er zit weer een nieuwe in, is mijn was ook weer droog vanmiddag mocht ik gaan bevallen Ik heb nu heel erge rugpijn, echt van die ongi rugpijn, heel irritant! Maar ik voel wel goed dat ze heeft zitten roeren daarbinnen. Om 3 uur komt de vk voor een ctg dus hopelijk registreert die al wat Binnen hoeveel tijd zou strippen effect moeten hebben eigenlijk? Als ik over 24 uur nog geen weeen heb dan kan ik er zeker wel vanuit gaan dat het niet geholpen heeft? Heb verder geen bloed of slijmverlies nog, ben benieuwd of dat nog komt. Ik lees veel over baby's die het goed doen en gedoe met het cb, haha. Degenen die een dutje doen, slaap lekker
Zo, kindlief heeft der fles weer op en ligt te slapen, Dinand slaapt ook heerlijk, nu weer even me-time. Hoewel, heb nog een strijk liggen *blegh*
Ohja, lees op hyves dat als alles goed blijft gaan Ismail zaterdagmiddag mee naar huis mag. Ben blij voor ze!
Strippen moet inderdaad binnen 24 uur effect hebben, annders heeft het niet geholpen. Maar dat je krampen hebt is iig al positief.
Schildje, zo he dat heb je knap zelf gedaan. Heerlijk een rustige middag. Kaatje, dutze! Tamara, ah jouw mannetje ook aan het werk, niet leuk he? Maar zo te horen red je je prima alleen, knap hoor. Gelukkig is Joey ook wat groter. Och Linsey geen sinaasappel fan . Nila kijkt wel heel vies maar neemt het gelukkig wel elke keer. Geef je het voor de voeding als ze honger heeft? Marleen, ah jammer verplichte visite, lekker dan als je ouders langs komen, is toch gezelliger. Dat heb je goed gedaan, zo droog met 2 kids naar de winkel. Bellie, misschien kun je eerst beginnen met de avond fles van 120 geven, of bijvoorbeeld 3 van de 7 flesjes. Helemaal mee eens, zo zie ik het cb ook. Marloes, haha dat meen je weer die blokjes en vormen, pfff belachelijk. Hopelijk horen ze donderdag niks meer, scheelt toch onzekerheid. Luca, oooooooh gestript en al 2 cm, yoehoe dat gaat de goede kant op! Zo he en dan gelijk druk bezig geweest. Ben benieuwd of er op de ctg al iets te zien is. Ooooh zaterdag misschien Ismail eindelijk naar zijn eigen huis, geweldig!
Nou het cb is geweest. Stelde weinig voor, ze hadden al veel gegevens van Neia natuurlijk. Ze was binnen een half uurtje weer weg, dus dat was wel fijn. Ik heb de ha gesproken, echt een domme vent vind ik het, maarja is ook niet mijn eigen ha. Ik krijg nu voor 2 weken hetzelfde recept. Wel moet ik over een paar dagen een nacht dat spul niet gebruiken, om te kijken hoe het gaat en omdat het verslavend is. Over 2 weken is mijn eigen ha er weer. En als ik minder slaap dan weer terug bellen. We zullen zien..... Nu rusttijd hier.