ismael naar huis, klinkt goed! luca strippen moet idd binnen 24 uur effect hebben fe een uurtje plat gelegen... teveel pieker dingen, "kan dit nog wel fe doen voor de bevalling en dat" niet goed... maar weer uitgegaan dus
Haha heerlijk dat jij zo lekker voortvarend bent Het wordt dus toch een konijn, geen cavia? Ik heb beiden gehad maar vond een cavia altijd veel leuker, vooral omdat ie rustiger is en van die leuke brom en piepgeluidjes maakt
Luca, super al 2 cm... hopelijk heeft het strippen en shoppen effect!!! MNM, fijn dat je weer nieuwe meds gekregen hebt. wel balen dat je eigen ha er dan niet is he. Vorige week hadden we het hier toch over water drinken... nou ik ben begonnen hoor. Minimaal 2 liter per dag. Vind het niet lekker...maar ja... toch beter he.. en nu ga ik weer plassen
danny haat die piepjes dus hij vind het stressballen hahaha. zoals mnm al zei.. als ik iets in me kop heb klopt helemaal. net lopend, door de regen met 2 kids die kooi + stro enzo gehaald lol. geen gezicht. tweelingwagen e n een kooi van bijna een meter
Goed bezig Marloes met water drinken! Dat schiet er hier ook heel vaak bij in. Nu met de hitte moet je wel gelukkig. Frummel hahaha stressballen ahhh Ga je een nijntje in de dierenwinkel halen of bij iemand vandaan? Hopelijk vind je een schattige! Je woont in Spijkenisse toch? Weet niet waar, maar niet bij Marijke's dierenwinkel halen, die hebben (of hadden vroeger tenminste) altijd zieke dieren..
Ze heeft tot nu toe alle flesjes van 120 leeg gedronken. Het kind was dus gewoon toe aan meer voeding hihi. Ben wel benieuwd hoeveel ze morgen weegt. Denk zelf zo rond de 3500 gram! Maar al zou ze de fles niet leegdrinken vind ik het ook prima hoor! Ze krijgt gewoon wat ze wilt, en laat ze staan, dan is het prima!
Frummel, haha slot op de kooi dus! MNM Jou huisarts heeft ook maar lang vakantie zeg! Fijn dat je door mag gaan met de medicijnen!
@Frummel zo jij bent snel met kopen haha. manlief weet niet wat hij ziet als hij thuis komt!! dex nu al de kooi open...ojee dat beloofd zeker wat. @Luca super zeg al 2 cm. Hopelijk zie je wat beweging op de ctg vanmiddag. @Bellibel strijken is niet echt fijn nee. Ik ben blij dat ik dit gelijk heb gedaan toen de was droog was. Ik wil nu gewoon alles aan kant hebben voor het geval dat. @MnM mijn man had al geschreef dat hij trots is op mij dat ik dit zelf gedaan had. Ook dit is iets wat ik gedaan wilde hebben voor de kleine meid komt. Morgen dan het huis wat schoongemaakt wordt door mijn moeder. Nou als dat dan nog niet ultieme nesteldrang is dan weet ik het ook niet meer. Ik wil mijn meisje zien!!!!! Zo ga nu even de aardappels schillen dan is dat ook alvast gebeurt. Oja de vaatwasser nog uitruimen. Nog even en dan komt Bart ook weer uit bed.
Ik hou er ook nooit zo van om naar een andere huisarts te gaan, maargoed, als het moet dan moet het! Wat voor medicijn gebruik je nu?
belliebel hier XL ook binnen no time op hongerige babyvoeding gedaan uit eigen beweging, kleine man bleef maar drinken, evt indikken met nutriton geeft ook een voller gevoel en mag vanaf de geboorte? misschien proberen?
MNM, ja is echt geen fijn gevoel maargoed tis voor een goed doel he..Als ik dan hoor hoe goed hij is aangekomen Hier komen ze idd de hielprik en gehoortest thuis doen, is dat niet overal dan? Luca, Jaa, 2cm dus het heeft wel iets gedaan het gerommel Nu ga ik voor je duimen dat het strippen snel effect hebben en je ongiekrampjes weeen gaan worden Frummel, hahah dat heb je snel gekocht Oei Dex is idd slim als ie nu al doorheeft hoe de kooi te openen. Je zou er misschien een slotje op kunnen zetten? ( als je een tralie kooi hebt ) Wat fijn dat Ismail naar huis mag zaterdag!! Zo Papa en Jaimy zijn weer terug van zwemmen, kind heeft het enorm naar haar zin gehad en ze had al meteen aan papa gevraagd of ze nog een keer gingen Nu zijn ze lekker met omie boodschapjes doen. Ik ga even lekker op de bank kroelen met me ventje
bijzonder advies, eerste nacht dat je stopt met slaapmedicatie is meestal niet zo goed omdat je idd af moet kicken/lichaam moet t weer fe zelf snappen, snappie? weet niet wat je hebt gekregen maar als je de pilletjes kan breken of in lagere dosering kan krijgen zou je kunnen proberen af te bouwen nadat je meerdere goede nachten hebt gehad, maar eerst maar eens een paar goede /normale nachten draaien meid! eerder niet aan beginnen!!! (zei de verpleegkundige...)
Nou wat ik weet is dat Djena heel erg aan het overstrekken was (geloof ik) en dat ze heel erg onrustig was en veel huilde. Angie dacht zelf aan darmkrampjes, maar ze had toch besloten om maar naar de HA te gaan. En lees nu net dat ze richting het ZH zijn met haar.