Toch een klein uurtje geslapen.kon me er eerst niet aan toegeven omdat ik Levi steeds hoorde,maar die is ook lekker in slaap gevallen en slaapt nu nog. dunjatamara. Ja Levi vond het vliegtuig spotten wel leuk ( al vond hij de beelden thuis op de pc veel leuker ) hij had het daar te druk met bloemen plukken en aan iedereen daar uit te delen Nu gewoon lekker genieten van het lanterfanteren ! Je hebt nog een paar weken voor je echt een vloeiend ritme moet hebben Luca, super dat je gestript bent. bij levi kreeg ik 2 uur later weeën en 6 uur later was ik bevallen. Deze keer kreeg ik 2.5 dag weeën die niet doorzette en helaas nog niet bevallen.Niets over te zeggen dus. Wat een goed nieuws voor Ismail frummel, haha je laat er geen gras over groeien he O jee hoop dat er niets ernstigs metDjena is
Angie; wat is er met je kleine meid? Frummel; lol, de kooi staat dus al jij laat er echt geen gras over groeien! Luca; hopelijk heeft het strippen succes. *hoop stiekem dat de vk mij morgen ook een zetje in de goede richting kan geven* Jaaaah Ismael die bijna mee naar huis mag! Fijn hoor Danitjuh!
he dames Hoe staat het leven hier?? Linda jeetje balen zeg. Had gehoopt dat het toch wat meer had opgeleverd. Ik lees super nieuws over ismail! Wat lijkt met dat heerlijk voor ze om de de kleine eindelijk naar huis mee te krijgen. Luca. Hier 1 x gestript en toen gebeurde er niks. 2e keer om ca 11.00 gestript en sávonds bevallen! Dus hoop voor jou dat het nu lekker gaat doorzetten meid. Succes. ooh de deurbel. tot later
Ik vind het heel spannend Verlies nu de slijmprop in delen met bloedverlies erbij. Moest ook al naar het toilet en heb af en toe pijn die misschien weeen zijn. Vk is er dus we zullen zien!
Zo nijn staat valt wel mee hoor met geen gras over groeien Wil al een konijn sinds dex 5 maanden is. Sinds die tijd gaan we 2x per week naar de kinderboerderij en mag hij daar altijd de konijntjes aaien. Heb me de laatste tijd ff flink ingelezen in konijnen enz. Nu is het huis bijna klaar met de verbouwing dus nu wilde ik hem echt hebben
o heb trouwens toch een jonkie.. toen ik hoorde dat hij van 31 mei was(Jace zijn geboorte datum) kon ik het echt niet laten haha
Ik heb even lekker met nila gerust. Nu is mijn moeder alleen met nila naar de gehoortest. Heb er echt de balen in dat ik het niet zelf kan of mee kan, maar ik heb mezelf opgelegd dat ik er niet over na mag denken. Ze is zo weer terug.
jeetje meiden wat knap dat jullie zoveel kunnen kletsen hier! Mijn dagen vliegen voorbij en t is nog ff een geregel met 2 kids, vooral als papa werken is. Hoop dat ik snel mn draai gevonden heb. alle nieuwe mama's GEFELICITEERD!! Wat is t toch weer genieten zo'n klein hummeltje!
controle was goed, en als ik volgende week dinsdag nog niet ben bevallen komt ze me thuis strippen jippie ik blij
Luca: spannend!!!! Djena: hoop dat alles goed is.. Bapsie: spannend zeg! Wel fijn dat dit nu al is afgesproken Ik ga nu even eten, word helemaal licht in me hoofd en barst van de trek haha
Bapsie, klote is dat he als je hoofd overloopt van alle dingen die je nog wilt doen. Helpt het niet om een lijstje te maken? Marloes, wow je bent goed bezig met drinken. Ik moet ook beter mijn best doen. Morgen maar een kan klaar zetten, dan gaat het makkelijker. Frummel, hihi ik ken je ondertussen een beetje. haha zie jullie al helemaal lopen met die kooi. Bellie, precies, goed geregeld. Het heet Zolpidemtar. Marleen, ja 3 wkn vakantie, en precies vanaf het moment dat ik haar nodig heb. Schildje, hihi ja knap van je, Nou inderdaad, na morgen mag je meisje wel komen. Is dit de eerste kleindochter van je moeder? Miracle, nee hier hielprik door de vk thuis en gehoortest moet op het cb, echt belachelijk. Ah heerlijk dat ze zo genoten heeft. En jij lekker nog meer alleen tijd met je mannetje. Bapsie, bedankt meid. De vk zei van de week ook al, je hebt eerst een paar goede nachten nodig, en dan nog is het niet opgelost en moet je lichaam herstellen, maar je moet nu gewoon slapen. Och nee, Djena weer naar het zh, hopelijk is er niks ernstigs. Oja daar had ze zo last van, hopelijk zijn het 'gewoon' krampjes en mag ze snel naar huis. Kaatje, ah heerlijk even geslapen en Levi dus ook.
misschien heeft djena wel een koemelkallergie.. ze ging meer spugen toen ze flesvoeding kreeg en toen begonnen ook de krampjes.. arm guppie MNM: hihi ja was best komisch. Fijn dat je moeder met Nila gaat! Komen ze bij jullie niet thuis daarvoor?
mnm ooh zijn geen spannende dingen hoor belangrijke dingen zijn al gedaan maar met zo'n middag slaapje voor bezoek aan de vk gaf me dat de nodige pieker dingen van de vorige bevalling... maar ben helemaal gerust gesteld en blij met mijn perfecte bloeddruk voor mij geen spoed opnames dit keer, gewoon thuis blijven!
mnm: mag je trouwens door met de medicijnen of niet? Als je moet stoppen van HA moet je valdisper is proberen. Is bij de drogist te koop en homeopathisch maar hoor er erg veel goede verhalen over. Natuurlijk ga je daar niet zo K.O. van als van wat je nu hebt