Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Paso, ooooh ik duim voor je meid dat de vk je morgen wilt helpen.
    Duim duim duim.

Luca, ja slijm en bloed is goed meid. :D
    Ben benieuwd wat de vk heeft gezegd.

Frummel, aaah schattig nijntje is in huis, geweldig ook op 31 mei geboren. :D
    Hoe heet het konijntje?

Ryanne, hier veel online omdat ik de hele dag in bed lig hoor. :D
    Lijkt me enorm wennen hoor als papa is werken en dan 2 kids.

Bapsie, gelukkig alles goed en een fijn vooruitzicht voor volgende week. Spannend hoor!

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Wat een goed nieuwe van Ismail!! :)

Angie; Hopelijk valt het mee?!

Frummel; Ahhh lief, zag Coco al op hyves voorbij komen :D

Luca; Spannnnend meid!! Hoop voor je dat er wat gebeurd is nu!

Wat zijn jullie verloskundige allemaal soepel.. :p Heb hier nog niets gehoord over strippen oid!! Vrees dat ik gewoon af moet gaan wachten :(

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    nee bij jou wel dan?
    vanmorgen is die vrouw van het cb geweest, belachelijk dat je dan zelf 's middags weer moet gaan.

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    idd meid, deze keer geen spoed, maar helemaal uit zichzelf!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ennas, zijn heel vk's die pas vanaf 41 weken strippen hoor.

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    klote is dat, dat de ene vk zo soepel is en de andere helemaal niet
    wanneer mag jij weer op controle?

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

ennas normaal stript ze pas na de 40 weken maar omdat ik nu al 2 weken rommel 'savonds en al vanaf 7 weken ernstige BI heb wil ze volgende week kijken of ik te strippen ben voordat mijn lichaam wel de bloeddruk omhoog gooit en ik weer met spoed met zwangerschap vergifteging in t ziekenhuis beland... Als ik het gevraagd had was ze misschien deze week nog gekomen maar wil mijn lichaam ook de kans geven t zelf te doen. Zolang het nog "te doen" is...
    Daarnaast zit ik bij een vk praktijk met maar 2 hele leuke vk (geen secetaresse etc) met heeel veel ervaring, zijn echt top vrouwen dus heb er echt alle vertrouwen in!

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier doet de dame van de hielprik ook de gehoortest thuis...

9. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ik mag woensdag weer :) Dan 40+2.. ga er niet vanuit dat het er dan al is. Ben benieuwd!

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @MnM nee dit is niet het eerste meisje voor hun. Mijn broer heeft al 2 meiden. Maar voor mijn moeder is dit wel speciaal want haar eigen dochter krijgt nu een dochter. Ook vind ik dit leuk als mijn oma straks komt kijken want dan hebben wij 4 generaties. Mijn moeder is de oudste van mijn oma en ben toevallig ook het eerste kleinkind van mijn oma dus ook dat is speciaal vind ik.

@Frummel leuk hoor dat nijntje er al is.

@Strippen dat is iets dat ik niet weet van deze vk. Wel werd mij gezegd dat als ik rond de 40 wk nog niet bevallen ben dat ze eens konden kijken of ze wat gingen doen.

@Luca hoe is het ermee??

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

mnm: hier kwamen ze gewoon langs voor de gehoortest ja.. ook toen hij de eerste x niet lukte kwamen ze 4 dagen later weer! Belachelijk inderdaad dat het bij jullie zo gaat! Nijn heet Coco:D Vond mama leuk en makkelijk voor de kids;)

12. Vk is weer geweest, volgens haar zit het wel goed omdat ze merkte dat deze weeen wel anders zijn en meer impact op mij hebben dan degenen die ik eerst had. Maar nog lang niet sterk genoeg zei ze, zolang ik nog kon lachen tijdens een wee was het nog niet zover :p
    Ik stond echt versteld van het papiertje, heb ze nog nooit zo mooi regelmatig zien komen :$
    Nu dus maar afwachten want het kan altijd nog afzakken.

13. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Gehoortest en hielprik was hier volgens mij ook alle twee thuis. maar zeker weten doe ik het niet meer.

14. AHhhhhhhhhhh *smelt*

Ik wil nu ook een konijn :D

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

hahaha schattig is ze he! Ze hadden ook een witte maar vond deze leuker:marlinde: O er zit regelmaat in! Dat is goed:D En over dat lachen.. Bij Dex vond ik de weeën pas niet meer grappig toen ik een weeënstorm kreeg.. Daarvoor praatte ik er gewoon doorheen. Bij Jace vond ik het met 3cm al echt niet grappig meer. Is per bealling heel verschillend. Jij gaat gewoon lekker bevallen nu:D Succes!!!

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

nu trouwens hopen dat danny haar ook schattig vind.. heb net 95 euro aan een nijn uitgegeven:)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    frummel,schattig !

Luca, spannend meis

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

kaatje nog rustig? wanneer ging ze je vliezen ook alweer breken?

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Jac, ik zag net een foto van jullie met z'n 7 ( op de bank) op facebook van Kim. Wat een mooi gezin heb je!!! Stuk voor stuk prachtige kindjes!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bapsie, ja alles rustig. Donderdag als het mogelijk is, anders stript ze me nog een keer

Deel Deze Pagina