Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    o ja die loopt ook al richting de 40 weken he.
    Staat niet op de website lijst, daarop zijn Jac en Miracle de volgende.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen! Zwaai even voorbij :) Emma ligt weer lekker te slapen na een voeding en ik ga ff lekker douchen.

Vandaag bed weer omlaag en de kaartjes versturen! Ze zijn eindelijk binnen en super mooi :D heerlijk roze!

4. Goedemorgen!
    Smoeder is gelukkig goed te doen hoor maar ze werkt soms een beetje op mijn zenuwen want zij is nog zenuwachtiger voor de bevalling dan ik. Plus ze praat echt heeeeeeel veel dus na een dag met haar ben ik altijd helemaal hersendood :p

Wie heeft er nog meer rot geslaPen vannacht en wil NU bevallen? :p
    Het is echt niet normaal meer hoeveel Pijn van voorweeen ik heb :(
    Vrijdagmorgen de gyn bellen en hopen dat ze iets kan doen. Maar heb er een hard hoofd in dat ik uit mezelf beval.

Mnm jeetje meis wat vervelend allemaal :( zo had je het je natuurlijk niet voorgesteld. Hopen dat de staaltabletten een beetje helpen. Gelukkig heb je genoeg lieve mensen om je heen.

Kaatje ook al zo moe! Hopelijk kun je straks nog even plat :)

Hoe is het weer in nl? Hier is het echt te warm.. Het is nu al 30 graden, overdag rond de 40 en tot een uur of 9 's avonds blijft het 35 graden.. Dus ik ben altijd blij als het nacht is. Al is de slaapkamer ook net een kas. En begin nu ook mijn enkels te verliezen dus tijd voor een bevalling.

Ik weet niet meer wie het vroeg over kraamzorg maar dat hebben ze hier niet, je blijft standaard drie dagen in het ziekenhuis. Zie er erg tegenop, zou liever gewoon in mijn eigen bedje bijkomen maar het is niet anders helaas :(

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Luca, hier regent het :( Vervelend die voorweeën zeg

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Deel 7 alweer wat gaat het snel.

@Pink van harte gefeliciteerd met je dochter Veerle!! Genietse. ;)

@Gebroken vliezen was bij mij eerst. Nou Bij Rick dan en bij bart was het eerst een half uur weeën en toen gebroken vliezen. Toen dat eenmaal gebeurt was begon het echte werk goed. Mensen wat was het een weeën storm bij Bart zeg! :$

@Ik had gisteren en vanmorgen veel slierten afscheiding. Zal er wel bij horen.

@Kleding nou ik kan niet wachten tot ik kan gaan shoppen voor mijn meisje. Ook maak ik veel zelf dus dan kan ik mij ook goed uitleven. Tevens een schoonzus die heel veel stofjes heeft waar zij echt niks meer mee doet en die ik mag hebben voor haar nichtje! :D

@Kleertjes.com koop ik ook als het in de aanbieding is maar anders niet. Ik vind het veel te duur. Gezien hoe de jongens omgaan met hun kleding en veel op de grond zitten met hun knieën. Vind ik het zonde van mijn geld.

@MnM meid wat een dag zeg! Ja, staaltabletten en floradix heeft tijd nodig om te werken. Ik zal hard voor je duimen dat je snel weer kunt slapen en langer dan 2,5 uur.

Hier een onrustige nacht gehad. sliep eerst t/m half 11 en toen naar het logeerbed. Daar liggen draaien en doen. Heup deed pijn met draaien, kreeg op eens steken in de rug. Plus de buik was onrustig.
    1 keer er uit geweest om naar de w.c. tegaan en Bart riep vanwege de harde regen op het dakkapel maar is gelukkig weer snel gaan slapen. De kleine meid is nu ook behoorlijk bezig in mijn buik. Ook af en toe een flinke steek midden in mijn kruis. Dat doet dan echt pijn auw zeg maar!! Nu is ze ook flink met haar hak bezig. Ook zo fijn. ;)

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

Mariska komt ook nog eerst allebei over de40 weken heen...

9. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @marloes
    ik snap dat ze willen dat ik kom wegen. Ze zeggen dat Céan 3 weken na de geboorte weer op het geboorte gewicht moet zitten. Omdat hij dat niet zat op de laatste kraamdag willen ze dat ik ga wegen...
    Ik wacht wel tot 3 aug... Hij drinkt, plast en poept goed...

@frummel
    Deur staat altijd voor hem open zolang de kinderen dat willen. Als die het hoofdstuk kunnen afsluiten of oud genoeg zijn om er zelf heen te gaan dan sluit ik ook mijn deur.

@kaatje
    balen van je nachten zeg! Hoop dat je snel gaat bevallen :)

@mnm
    Balen dat je gisteren een wat mindere dag hebt gehad. Ben benieuwd wat de HA zegt en geeft voor het slapen.

@luca
    Stuur maar wat zon hierheen maar niet de 30 graden!!
    Hier is het REGEN REGEN REGEN REGEN!!!

*ego*
    hier best wel moe... nog 6 schooldagen en ik kan die verdomde wekker stop zetten!
    Wil 's ochtends toch echt niet om half 7 me bed uit! Dat begint nu wel op te breken.
    Tot later iedereen... hier het lijstje van gisteren afwerken en het lijstje van vandaag... druk aan het poetsen dus... vanmiddag komt er iemand van thuiszorg en eind van de middag me moeder... (dat laatste jeuhh :S )

10. Vinora

Vinora Niet meer actief

@angiebaby: dankjewel!

@Kaatje: ze zijn echt nu al beste maatjes, hij wil haar constant knuffelen en kusjes geven

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    MNM Meid, logisch toch dat je een beetje van slag bent! Natuurlijk was je er van te voren van uit gegaan dat de kraamtijd wat soepeler zou gaan. Ik zou er ook flink van balen als ik jou was en ook flink zitten brullen. lekker laten gaan, dat is beter dan alles opkroppen.
    Super dat Nila het zo goed doet, maar t zou toch fijn wezen als jij snel weer op de been bent.
    Balen dat je man weer aan het werk moet. Fijn dat er mensen zjn die je willen helpen!
    Dikke knuf meid!

Wow Dat is gewoon geen baby meer zeg.... Ben beneiuwd hoe lang hij was. Gelukkig was het een keizersnee, volgens mij had ze m er anders nooit uitgekregen! :$

Luca Jeetje, standaard 3 dagen ziekenhuis.... Bah! En daarna dus geen hulp in huis (behalve dus je schoonmoeder) En die blijft tot eind augustus? Dan zal je tegen die tijd geen hersenen meer over hebben zeg... ;)

Weer Hier regent het ook. Vannacht heeft het ook flink geregend. Ben erg blij dat ik er vandaag niet uit hoef zeg.

Hier vannacht ook een mindere nacht. Romee had weer last van de buik. Maar niet kunnen poepen. Gelukkig was dit Marcel zijn laatste nachtdienst weer van deze cyclus.
    Kan ik vannacht weer een beetje bijslapen ;)

Sinds gister ben ik toch echt van het vloeien af. Fijn zeg! T was al vanaf het begin bijna niks gelukkig.
    En vanmorgen mijn eigen broek weer aan :D
    Ik dacht, ik zal het eens proberen. Had het nog niet verwacht hoor maar hij past makkelijk dicht, hoewel er boven de broek een aardige zwemband zit..... :(
    Ach, t hoort er bij ;)

En vandaag 4 jaar getrouwd! Vrijdagavond met zn 2en even uit eten om het te vieren. Mijn ouders passen even op de kids. Gelukkig want eigenlijk was ik niet weggegaan als mijn moeder niet had gekund. Vertrouw Romee nog niet echt toe aan iemand anders. Als ze straks wat ouder is komt dat wel gelukkig, maar ze is nu nog zo klein.....

12. Belleke06

Belleke06 Lid

9 mrt 2008
    57
    0
    0
    Bediende
    Hallo allemaal,

Na 5 dagen ziekenhuis zijn we terug thuis met onze kleine meid.
    Ze is vrijdag geboren en weegt 3,440 kg en was 50 cm groot.

Proficiat aan alle dames die al bevallen zijn en nog veel succes voor de dames die aan het wachten zijn.

Groetjes,

Belleke

13. Marleen, gefeliciteerd met je trouwdag!! En wat goed dat je alweer in je eigen broek kan :D

smoeder blijft tot 18 augustus maar wel in haar eigen appartement gelukkig. Mijn eigen ouders komen 24 juli tm 12 augustus en die slapen bij ons, dus het wordt nog druk in huis. Maargoed ze wonen allemaal ver weg en willen graag hun kleinkind zien, dus het kan even niet anders. Gelukkig zijn ze vrij makkelijk en begripvol dus ik denk niet dat ze het me moeilijk zullen maken hoor. En aangezien vriendlief niet vrij heeft van werk ivm eigen baas, is het ook wel fijn dat er toch nog mensen om me heen zijn die eerste weken waar ik enigszins op terug kan vallen als het nodig is.

14. Vinora

Vinora Niet meer actief

@marleen: gefeliciteerd!

@belleke: gefeliciteerd met je dochter!

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Kikker; Pff ik zou het je met alle liefde willen melden... Helaas!! Straks gelukkig naar de VK. Eens kijken wat ze voor me kan/wil doen. Zie het echt niet zitten om nog veel langer door te lopen met een baby die alleen maar groter word :(

Kaatje; ^&*(% he die slapeloze nachten!!

MNM; Ahhh heb echt te doen met je :( Hoop echt dat ze snel iets hebben waardoor je je beter gaat voelen. En dan optimaal kan gaan genieten van je gezinnetje!! *Knuffel*

Henrieke; FOTO!!!! :D

Marleen; Gefeliciteerd!!!! :)

Belleke; Gefeliciteerd met Zoe!

Hier wederom weer niets aan de hand... Schiet niet op!! :(

16. Vinora

Vinora Niet meer actief

BEVALLEN MAMA'S

03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk
    07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk
    23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - 44 cm - 31.1 wk
    31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk
    02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk
    16 juni - Marlous - Noortje - 3150 gr - 48 cm - 39.3wk
    17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk
    20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - 49 cm - 38.0 wk
    20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk
    20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk
    24 juni - Fightforlove - Isa - 3675gr - ??cm - 38.2 wk
    24 juni - Nina1982 - Casper -3448 gr - ??cm - 39.0 wk
    26 juni - Sherry - Sophia - 3060gr - ??cm - 37.6 wk
    28 juni - AnnaB - Céan - 3180gr - 51cm - 38.3 wk
    28 juni - Marleen4683 - Romee - 3220gr- 50 cm - 38.5 wk
    29 juni - DunjaTamara - Linsey - 3320gr - 50 cm - 39.3 wk
    30 juni - Marlous80 - Mees - 4690gr - ??cm - 39.6 wk
    30 juni - Ryanne - Collin - 3625 gr - ??cm - 38.5 wk
    30 juni - Jeluna - Robin - 4420 gr - 52 cm - 38.0 wk
    01 juli - Wupje - Naomi - 3160 gr - ??cm - 39.3 wk
    04 juli - Kellyaernoudt - Enora - 2845gr - 49cm - 38.4 wk
    05 juli - Kikker - Lotte - ....gr - ??cm - 39.1 wk
    05 juli - Mumm84 - Amaya - ....gr - ??cm - 41 wk
    06 juli - HenriekeC - Emma - 3680gr - 51cm - 38.6 wk
    06 juli - MNM - Nila - 3328 gr - 51cm - 39.2 wk
    08 juli - Belleke06 - Zoe - 3440 gr - 50cm - ? wk
    10 juli - MamaChantal - Viënna - 2875 gr - 47cm - 37.5wk
    11 juli - Mamatien - Fleur - 3090 gr - ??cm - 39.0 wk
    12 juli - Zonnebeertje - Jenna - 3705 gr - ??cm - 41.1wk
    12 juli - XxPinkxX - Veerle - 3380 gr- ??cm - 38.5wk

Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden....

Er zijn nu 10 jongetjes geboren en 20 meisjes!

NOG TE BEVALLEN DAMES

09 juli: Booboo22
    11 juli: Mariska165
    13 juli: Miracle08
    15 juli: Jac
    18 juli: Ennas
    18 juli: Lindaatje
    19 juli: Sjantalle
    21 juli: Kaatje85
    22 juli: Luca2504
    25 juli: Paso
    26 juli: Rono
    27 juli: Schildje
    30 juli: Bapsie

Groen is verassing

Nog 13 zwangere dames!

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Nou het is in ieder geval fijn dat je de eerste tijd wat hulp hebt. Zeker omdat je vriend gewoon aan het werk moet.
    En heel fijn dat ze zo makkelijk en begripvol zijn anders houd je het vast niet zo makkelijk vol....

Belleke Gefeliciteerd meid!

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaartje spam :) Wel met de webcam gemaakt, dus foto's zijn niet enorm duidelijk.

De voorzijde:

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Binnenkant:

(aan de andere kant staan de adresgegevens, met ernaast plaatje van een vuurtoren)

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    En de achterzijde :D Die heeft de ontwerpsters zelfs ook een personal touch gegeven!

Deel Deze Pagina