Luca en kaatje succes! Angie: jij ook succes meis! Vind het knap dat je thuis kunt zijn net als bellie toen. Ik heb toen echt alle dagen naast Declan gezeten. Kon hem echt niet alleen laten
Ja ga zo ook me bedje maar eens opzoeken. Lekker in bed nog even knuffelen met me kleine meisje en een flesje geven! @ iedereen die gaat bevallen vannacht: Succes!
nu zat ik mij heel sociaal te bedenken dat de kindjes die het laatste woorden geboren de kleertjes wel aan kunnen van een van de eerste kindjes... die zullen rond die tijd ook wel in 62 zitten ongeveer... lekker handig
Paniekmelding ! Volgens mij is het nu echt begonnen.Doet zo verdomde pijn en durf niet meer ...... Sinds 01.30 een paar hele pijnlijke weeën gehad die ik amper kon opvangen.Zo bang voor weer een weeënstorm.
Kaatje succes meis! Nou hier zwaar teleurgesteld, het is echt compleet gestopt terwijl ik echt al puffend in slaap ben gevallen Had echt niet verwacht dat het zou stoppen maar kennelijk is mijn slaap sterker dan mijn weeen..
balen joh.. is bij mij ook hoor als je dan gaat slapen trekken de weeen weg:x maar om nou de hele nacht rond te lopen zie ik ook niet zitten.. Kaatje heb je je kleine al in je armen
Na een bevalling van 2 uur zijn we vannacht de trotse ouders geworden van dochter Elin. 3440 gram en 50 cm lang. Ze doet het super !
Kaatje! Lieverd! Wat een gaaf nieuws op de vroege morgen, gefeliciteerd met de geboorte van Elin. Goed gedaan! Ennuh, in 2 uur ??!!! Waaat, das wel heel rap, ben benieuwd naar je verhaal maar ga eerst maar even knuffelen met jullie meisje en uitrusten.
Heb constant een brok in mijn keel.kan wel huilen van geluk. Kom later meer vertellen. Levi is al vanaf 04.45 hyper hier dus even wachten tot de rust wederkeerd. Elin ligt heerlijk te slapen. Heeft al goed uit beide borsten gedronken
nou meid kan me voorstellen zeker na zo'n snelle bevalling... als de rust is weder gekeerd horen we jouw verhaal wel... lekker genieten nu
Gelijk maar even spammen http://s2.postimage.org/r4fzw583c/IMG_5668.jpg Ik heb ook al een bos haar http://s2.postimage.org/r4gi321iw/IMG_5664.jpg
@chantal ik zal aan jullie denken vandaag als jullie meisje wordt geopereerd. @Angie heel veel sterkte. Het is niet niks je meisje in het ziekenhuis laten. @Kaatje van harte gefeliciteerd met jullie dochter Elin. 2 uurtjes dat is snel en ik weet er alles van. Nu lekker genieten. Wat een bos met haar heeft ze zeg! Naar je verhaal ben ik ook heel erg benieuwd. Hier om 21:15 naar bed gegaan en even gelezen. Toen gaan slapen en ik werd om 1:30 wakker om te plassen en ben daarna weer in slaap gevallen. Toen werd ik om 3:30 wakker en kon niet meer in slaap komen. Ik lag eindelijk rond 5 uur weer een beetje te doezelen riep Rick dat hij zijn neus moest snuiten. Daar baalde ik wel van. Maar goed ondanks dat voel ik mij wel uitgerust. Hoe is het met de rest gegaan vannacht?
Kaatje en hubbie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Elin!!!!!! wat een poppetje om te zien zeg! Chantal heel veel succes vandaag!!! Knuffel....
Kaatje, wat een bos haar heeft ze en wat is ze mooi! Jullie stralen echt van geluk op de foto. Dit hebben jullie zo onwijs verdient! Geniet van jullie meisje en van Levi! Nu een kaarsje branden voor Viënna en hopen dat het helpt Ga Dex eten geven
Kaatje en Ferry Gefeliciteerd met de geboorte van Elin!!! Levi en Milou* natuurlijk ook!! van harte gefeliciteerd met jullie zusje! Eindelijk is ze er... en nu flink gaan genieten!!