@mnm is echt niets aan merkte het ook wel hoor, sta je er opeens alleen voor had gister erg last van mijn buik en bekken, iets teveel in huis gedaan moet ik dus niet meer doen. Het is idd lekker dat Joey al zo groot is, hij kan zelf onder de douche en zich aankleden, en gister heeft hij de tv+tvkast en tafeltje met foto's + de foto's afgestoft wat een schatje is het ook mama ik wil iets voor jou schoonmaken hihi hij helpt echt zo graag echt lief! Gaf het idd voor de voeding maar ze moet er niks van weten ook niet als ik tussendoor geef ze spuugt het gewoon uit. Maar ja als ze er maar iets van binnen heeft gekregen denk ik dan maar. Lees steeds dat jij zo slecht slaapt, jeetje meid das ook niet niks, ik slaap ook heel slecht maar dat komt meer omdat ze de dag voor mijn bevalling mijn auto geprobeerd hebben te stelen en op de een of andere manier sta ik rechtop in bed naar buiten te kijken of op mijn balkon als ik ook maar 1 geluid hoor wat voor mij verdacht klinkt :-s Toen mijn vader overleden was sliep ik helemaal niet meer vanwege nachtmerries ik kreeg toen oxazepam van de HA moet zeggen dat ik toen een stuk beter kon slapen al sliep ik nog steeds niet een volle nacht.Denk dat ik dat doosje ook maar weer moet opduiken. Wat heb jij nu gekregen van de HA?? Komen ze de gehoortest niet bij je thuis doen? Hier kwam ze dat meteen doen met de hielprik. @Luca Succes!! hoop dat het strippen geholpen heeft! Ismail naar huis super gaaf!dat zou wel heel fijn zijn zeg!!! @Frummel Hahahaha ik zie het al helemaal voor me en zo herkenbaar hahaha als ik iets in mijn kop heb dan moet het ook meteen gebeuren en dan kan me het ook niet schelen hoe ik het doe als het die dag maar gebeurd hahahahaha Hoe vindt Dex het nijntje? Wij hadden ook 2 nijntjes toen Joey klein was ik had een haakje aan de deurtjes gemaakt waardoor hij m niet open kreeg, was gewoon zo'n ovaalding wat je indrukte om een open te doen, lekkere uitleg weer haha volgens mij gebruiken ze die bij het wandklimmen ook om je vast te zetten. ff voor het idee die roze dingen die op die tas zitten Google Afbeeldingen resultaat voor http://fotos.marktplaats.com/kopen/c/d4/JIbYnfF49P03f6ugpp8h9Q==.jpg Haha ik lees nog snel ff dit doen voor de bevalling dingen hihi Ik had dus maandagnacht al weeen die kwamen met teveel tijd er tussen was helemaal weg na dat autodiefstal verhaal, maar dinsdag ging het wel weer verder, dinsdagnacht kwamen ze wel om de 10 min, heb vriendlief thuis gehouden van zijn werk en ondertussen ben ik zon beetje alle was gaan opvouwen dat er nog lag en dan vooral alle handdoeken, en waarom zodat hij het niet hoefde te doen, maar vooral in mijn achterhoofd hebbende als ik straks thuis kom uit ZH liggen alle handdoeken niet netjes in de kast verkeerd opgevouwen en niet goed neergelegd haha. Was ook best relaxed haha had ZH gebeld die zeiden dat ik meteen mocht komen, zei dat ik eerst Joey bij school zou brengen en dan zou komen, hebben Joey naar school gebracht, had zo'n zin in een broodje boeren gezond met red bull dus eerst heb ik nog snel bij de pomp dat gehaald ben echt heel relaxed in zh gekomen, volgens mij geloofden ze niet eens dat ik weeen had tot ze het konden zien op de ctg en ik al 3 cm ontstluiting bleek te hebben hahaha. Oei hoop dat het niets is met Djena en dat ze weer naar huis mocht! Zo niet heel veeeeeeel sterkte en beterschap! @mamachantal Heel veel sterkte vandaag!Ik brand een kaarsje voor je kleine meid! Wow Kaatje idd wat een mooie bos haar zeg!!!mooi meisje hoor!!! En we hebben ook de eerste dezelfde naam in het lijstje! Nu snel douchen kleine meid slaapt dus heb ik daar mooi even tijd voor, hopen dat het droog blijft vandaag!kunnen we nog even lekker naar buiten toe.
Kaatje, jaaaaaaaaa van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter en zusje Elin! Na heel lang wachten, heb je dan eindelijk een gezond meisje in je armen. En Levi een lief zusje, natuurlijk is hij helemaal hyper. Laat de tranen gaan meis, er is geen groter wonder. Geniet ervan!
Ooooh wat een schatje!!! En die haartjes, echt helemaal geweldig. Jij ziet er echt super uit, alsof er niks gebeurd is.
Goedemorgen, Gisteravond gezellig met mijn mannetje een dvdtje gekeken, echt leuk en lekker met z'n 2tjes terwijl de meiden lagen te slapen. Nila werd wel elke 3 uur wakker vannacht, dat was voor het eerst, maar blijkbaar had ze honger. Ik heb weer zo'n 4 uur geslapen. Alleen kon ik er vannacht niet uit om nila's luier te verschonen ik was helemaal van de kaart en duizelig van de medicijnen, dat is wel een groot nadeel. Maar mannetje werkt vandaag lekker thuis, kan hij het rustig aan doen. Neia is nu bij haar nichtje spelen waar oma vandaag oppast. En dan haalt mark haar rond 1 uur weer op. Ik ga Nila lekker wassen en dan zelf douchen. Ik vind dat de ochtenden altijd zo snel voorbij vliegen.
Jaaa Kaatje! Zijn bij jou al die rommelende dagen en nachten niet voor niks geweest. Van Harte met jullie dochter Elin!!!! Geniet maar van het grote geluk! Liefs
Van harte Kaatje! Echt super geweldig! Wat een knap meisje zeg! Wat een bos met haar! Schitterend!!!!!!!!!! Ik schrok vandaag om 9 uur wakker haha! Ik heb al tijden niet zo goed geslapen! Om 1 uur in slaap gevallen, en werd om 9 uur wakker! Zonder ook maar 1 keer te hoeven plassen Toen ik wakker werd hoorde ik noelle lief spelen met elmo, dus ben ik er pas om half 10 uit gegaan haha
KAATJE; proficiat met de geboorte van dochter ELIN Mamachantal heel veel sterkte en ook hier brand er een kaarsje voor jullie! Ik ben volgens mij een stuk slijmprop kwijt vreselijk taai bloeddoorlopen spul.... verder alleen nog de harde buiken die ik sinds vrijdag zo af en toe heb. *duimt nu echt dat de VK wil kijken straks* Ik heb ook een vreselijk beurs gevoel van onder Vandaag is Smoeder jarig en vanavond gaan we uit eten...ben benieuwd. Frummel; ach wat een poepie die Coco. Is mijn man dan de enige dierenfan? Die knuffelt alles. (behalve zijn koi want die zijn te glibberig )
jaaa kaatje gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Elin!! Wat een schatje zeg! Mooi haar heeft ze ook. mijn gedachten zijn ook bij de kleine vienna. Hoop dat alles goed gaat.
marloes80 dank je wel voor je compliment! mamachantal dikke knuffel voor jullie vandaag. Hoop dat alles goed gaat. zijn in gedachten bij jullie! angiebaby. ik weet het verhaal niet, maar wilje toch even een dikke knuffel geven. I sniet niks om je meisje in het ziekenhuis te hebben. Kaatje Jaaaa kaatje super!!!! gefeliciteerd met jullie dochter Elin. (leuke naam!) is de bevalling goed verlopen? wauw wat een bos met haar! hihi. wat een lekkertje. MNM och meid weer maar 4 uurtjes. ik hoop dat je ha snel terug is, en dat die toch wat meer voor je kan betekenen. Okee 4 is meer dan 2, maar het lijkt mij toch echt nog veels te weinig hoor. dikke knuf. zo ben weer bij. dames jullie kletsen teveel heb gewoon geen tijd om op iedereen te reageren hihi. Hier gaat het nog steeds super. Word alleen gek van de voeding haha. Ik heb wederom weer stuwing gekregen. wist niet eens dat dat kon haha. dus nu maar weer gestopt met kolven (voormelk alleen). MAar gelukkig doet Naël het ook heel goed op de voormelk. Hoop dat het snel weer wat minder word. Gelukkig mag ik Naël nog steeds wakker maken voor de voedingen. Hij kwam alleen vannacht eerder dan normaal. maar goed ook dat kunnen we hebben. (3.30 ipv van 5.30) Het gaat gewoon super.
Anna: Meid! Jij bent helemaal geweldig!! Ik dacht dat ik een enveloppe met wat dingetjes voor de taartenhobby van je zou krijgen! Schrik me dood van die grote doos Echt helemaal geweldig! Super! :d :d Moet je maar zeggen wat je er voor wilt hebben!
Kaatje gefeliciteerd!! Hier weer een slapeloze nacht gehad.. Ga denk ik stoppen met bv.. Sophia lijkt wel een bodemloze put.. Alleen met de nutrilon neemt wel de winderigheid toe.. Ze creerde haar eigen bubbelbad
Angie; veel sterkte meid. Djena achterlaten in het ziekenhuis zal echt niet makkelijk voor je geweest zijn. Ik weet de precieze oorzaak niet maar ik hoop dat ze het snel kunnen verhelpen en dat je haar snel weer mee naar huis mag nemen. Dikke knuffel!! Sherry; hahaha haar eigen bubbelbad buiten is meer ruimte voor gassen dan in haar kleine lijfje! Voor haar alleen maar fijn dat ze de bubbels goed kan laten ontsnappen. Krampjes is ook maar niks.
Zo mijn moeder is aan het schoonmaken samen met de jongens. Zij zullen haar wel goed helpen!! Ik heb net beneden schoongemaakt. Dus hoeft alleen nog maar de 1ste verdieping gedaan te worden. Mijn moeder en ik hadden het er al over dan is alles schoon en dan gaat het vannacht beginnen. Zo was dit wel het geval met Rick. Misschien helpt het.... @Jac wat bof jij zeg dat jij je zoontje wakker moet maken voor een voeding. Daar zullen de meeste alleen maar van dromen nu in het begin. Geniet er maar lekker van. Hoe vinden de andere kids de jongste telg?
Is ook zo en ze stinken al net zo als die van dr vader Maar wil gewoon wat meer ritme krijgen. Als ze overdag voldoende binnen krijgt dat gaan de nachten ook een stuk beter. Althans, kreeg ik te horen bij cb.
Hahaha, ook dat nog bubbels in geur en kleur! Ik snap wat je bedoeld. Kleine van mn zus kwam bij BV ook om de 1.5 / 2 uur na het eerste flesje heeft hij meteen 5 uur geslapen. t arme kind had gewoon honger.
Angie, ooooh nee ze moet daar dus blijven. Ik hoop dat het meevalt, geen idee wat er aan de hand is, maar een dikke knuffel voor jou. MamaChantal, op mijn nachtkastje naast me brand een kaarsje voor Viënna. Jullie zullen vast nu enorm in spannend zitten, rond 11/12 uur waren ze klaar dacht ik. Mijn duimen draaien.
Schildje, gelukkig heb je wel een uitgerust gevoel, dat scheelt. Luca, verschrikkelijk meid dat het toch niet heeft doorgezet. Slim om even afleiding te zoeken. Maar ik hoop zo dat je wel uit jezelf bevalt hoor. Zo zie je maar bij Kaatje, het kan heel snel gebeuren. Dikke knuffel! Patriesja, ah balen een onrustige nacht. Komt Jevani dan veel of is hij gewoon wakker? Hopelijk is het spugen nog over. Succes bij de picknick, kan me voorstellen dat je daar helemaal geen zin in hebt als je zo moe bent, maar het is gelukkig wel lekker weer. Bapsie, dat klote voorwerk ook :x. Hopelijk trek je het vandaag een beetje met zo weinig slaap.
heel erg bedankt meiden!!! hebben vannochtend een uurtje bij dr gezeten,815 kwamen ze dr halen.. ze is met zo'n handpomp met zuurstof weggegaan (net als op tv altijd..) dat vond ik wel een naar gezicht.. toen zijn we even wezen ontbijten,en even een uurtje geslapen nu zitten we in de ouderkamer te wachten tot ze terug is.. moet eigenlijk kolven maar wil niet..straks is ze net terug als ik aan t kolven ben.. en dr komt toch niks uit maar toch zo maar ff doen,ben al 45 min te laat ermee.. wat is er met djena?? en kaatje..GEFELICITEERD!!!!