Zo, even mn cavia's in hun ren zetten, boodschappenlijstje maken, visjes voeren en dan naar de VK en meteen maar even boodschapjes doen daarna....Tjuus!
Borstvoeding geven is heel erg mooi als het allemaal goed gaat. Daar bedoel ik mee, geen kloven, geen borstonsteking, goed happen, voldoende voeding en voldoende voldoening voor de kleine. Ik heb het 2 keer geprobeerd en 2 keer niet gelukt en ik moet zeggen dat ik heel erg blij ben met kunstvoeding. Zeker ook met de verschillende voedingen die je kunt krijgen. Bart bleek na 3 weken een hongerige baby te zijn en toen wij dat gingen gebruiken van nutrilon hadden wij gelijk een ander kind. Ik heb zeker respect voor de dames die het geven en ook lang kunnen geven.
Chantal: Wat zal jij in spanning zitten, Krijg er al tranen in mn ogen van als ik er aan denk! Ik hoop dat je snel goed nieuws hebt meid! Zo hier net de ramen gelapt, afwas van gister nog gedaan * schaam * en ff alles afgestoft en gestofzuigd. Straks nog ff boven verdieping doen.
Mamachantal: Ken het helaas maar al te goed, en dat wachten en in die onzekerheid blijven zitten is slopend! Gaat het met jou allemaal nog een beetje?
Meiden, vraagje. Emma heeft wat rode vlekken in haar nekje, licht geirriteerd. Maar wat kan ik daar het beste opsmeren of niet? En haar kinnetje is ook schraal, moet ik daar ook wat opsmeren? Hier redelijke nacht gehad. Ik blijf moeilijk in slaap vallen na een voeding, maar zal er vanzelf aan wennen.
Wat voor vlek is het? In de vorm van een V, dan is het namelijk een ooievaarsbeet. Doe je niets aan en ze hebben er ook geen last van. Gaat ergens in de loop van het eerste levenjaar weg. Voor haar kinnetje: heb je een idee hoe het komt dat het schraal is? Komt dat omdat het nat is en dat ze dan tegen haar kleertjes aan schuurt? In dat geval kan je er het beste wat sudocreme op smeren. Heel dunnetjes. Toen Dinand met zijn tanden begon was ook zijn kin helemaal schraal van het schuren tegen zijn kleren en het kwijlen. na 2 dagen sudocreme was het over. Zou er iig niets vets (zoals vaseline of purol) opsmeren, want dan kan de huid niet meer ademen!
Tamara, och wat lief van Joey zeg. Ja ik geef het altijd voor de voeding, dan doet ze haar mondje wel open. Gatverdamme wat eng zeg, logisch dat je dan van ieder geluidje 's nachts wakker wordt. Ik heb al oxazepan gehad en ook temazepan, maar allebei werken niet. Nu zophidentax ofzoiets, daar slaap ik tenminste 4 uur op. haha ongelofelijk dat je zo rustig was in het begin van je bevalling. Rono, oooh wat heerlijk, zal je vast goed doen zo'n lange nacht slaap. Paso, jaaaa een stukje slijmprop, nu wordt het spannend! Succes bij de vk. Jac, ja lichamelijk is 4 uur te weinig, maar geestelijk voelt het wel oke. Heerlijk dat het zooo super gaat, lekker van genieten! Stuwing doet echt mega pijn, hopelijk heb je nu het ergste gehad. Schildje, ah fijn straks weer alles schoon. Hopelijk gaat het net zoals bij Rick. Sherry, jeetje heavy je nachten. Dat wordt idd even wennen voor de darmpjes het overgaan.
Bellie, nek komt idd door labeltjes en het kinnetje door nat schuren en het sabbelen op haar kleding (vooral de mouw is favoriet). Zal de sudocreme proberen!
MamaChantal, wachten wachten wachten.... Hopelijk is ze nu veilig terug bij jullie. Kan me voorstellen dat het kolven je nu even gestolen kan worden, maarja dat gaat allemaal door natuurlijk. Paso, succes met de schapjes! Rono, wow goed bezig vandaag. dan is je huisje weer lekker schoon! Henrieke, ik smeer sudocreme, dat vind ik echt een wondermiddel. Balen zeg dat het 's nachts zolang duurt voordat je zelf in slaap komt. haha nog meer sudocreme liefhebbers dus.
hahaha grappig ik vind sudo helemaal niets lol het is fijn spul, tot er echt iets is, dan helpt het voor geen meter(vind ik dan he) ik gebruik altijd barriere creme. hier hebben we weer met zijn 3en gedouchd. ging prima. jace in bad, dex en ik douchen. Jace zit op een badstoeltje. toen eerst jace wassen, eruit en lekker in zijn badcape, toen mama wassen en toen dex. mama eruit handdoek om en dex pakken lol. Danny vind dat nog steeds bijzonder. die vind het al een hele onder neming om zichzelf en dex af te drogen en aan te kleden. vrouwen kunnen gewoon meer straks komt hier een vriendinnetje gezellig. blijft misschien ook eten. danny is overwerken
@Chantal nog aan het wachten. Hopelijk heb je snel nieuws. Dikke knuffel @sudo gebruik ik hier ook en het werkt geweldig bij de jongens. Hopelijk bij de kleine meid straks ook. @MnM mijn moeder is nu een half uur geleden weggegaan en heeft ook nog de eerste verdieping gedaan. Ik hoef alleen straks de begane grond te zuigen en dan is alles schoon. Heerlijk is dat zeg om een keer alles weer schoon te hebben.
ik gebruik echt nooit sudocreme, als ik eens iets gebruik dan is het bepanthen. Vind ik echt heel fijn.
sherry, lekker doen waar jij je goed bij voelt meid. Ze heeft een paar weken bv gehad. hihi eigen bubbelbad lekker??!!! hihi schildje ikhoop dat het poetsen helpt. dat de nesteldrang even rustig is, en dat de kleine komt! Ja ik weet dat ik me gelukkig mag prijzen. Mag ook helemaal niet klagen hoe het hier gaat. bv is idd leuk,als het goed gaat. Maar is niet zaligmakend hoor. MNM hihi dacht net van de stuwing af te zijn en het is er nu weer. maar goed. Ik klaag niet. Ik hoop voor jou dat het allemaal snel opgelost word, want dit is gewoon geen doen voor jou. Je hebt je slaap gewoon nodig. OOk geestelijk! frummel jou douche momentje klinkt heerlijk bekend. Ik deed dat ook altijd zo. alle drie tegelijk. lekker makkelijk. sudo. Hier ook een liefhebber!! hier een dagje met (Nog) geen kraamvisite. Lekker rustig. Manlief gaat straks met de oudste 3 naar de bios. Naar de nieuwe cars. Dus lekker rustig dagje. tot later iedereen. Mamachantal. Hoop dat je meisje nu toch echt al terug is bij je. en dat alles goed is. Je zit de hele dag inmijn gedachten.
Kaatje, GEFELICITEERD met jullie knappe dochtertje en zusje Elin!! Mamachantal, een dikke knuff nogmaals.. Jac, hier ook veel voormelk! Ik kolf de voormelk niet af, kraamhulp raadde het af. Kon dan beter 1x per 24u beide borsten helemaal leeg kolven als het echt te erg werd. Nu zit ik op de 3de dag van de stuwing en ben ik lekker aan het lekken Sudocreme/bepanthen: Ik gebruik sudo voor de billen en de bepanthen voor de rest. Ook voor mijn boobs op dit moment. Zo wij mochten vandaag even naar buiten, wat was dat lekker zeg! Ben nu wel echt even helemaal op dus ga lekker even plat
Frummel, nou vind het ook knap van je hoor om jullie alle 3 te douchen. Ik vind het al een hele opgave om nila te doen. Ah gezellig dat je vriendin komt. Schildje, ja lekker gevoel he als alles schoon is. Jac, ja dat had ik ook met de stuwing, terwijl ik niet eens bv geef. En nu weer met het lekken, was het 2 dagen weg en nu loopt het weer, raar hoor je lichaam. Ik denk dat ik geestelijk de slaap nog meer nodig heb dan lichamelijk ja. Ah lekker geen visite, en vanmiddag rust. Leuk voor de kids ook naar de film. Ja pfff hoe zou het met Viënna gaan, hoop zo dat ze nu lekker bij haar papa en mama is. Ik ga even een uurtje rusten (zonder geluid en laptop liggen......).