wat is het hier rustig zeg. Ben ook benieuwd hoe het met de kleine meid is!hopelijk zijn ze nu lekker aan het genieten van dr! Net voor het eerst met beide kids alleen met de auto weg geweest, das best gek hoe voorzichtig je dan rijdt haha. Kocht trouwens speciaal een 5deurs toen ik zwanger was, kan kleine helemaal niet achterin :-s riem is te kort!pfff auto's!
ZP-en met een dochter in je armen is erg lastig Ze wil altijd zo liggen dat ik met m'n handen vol zit.
Nou bij de VK geweest en de boodschapjes zijn ook weer binnen. Vk gaf aan pas te strippen met 41 weken, maar als mijn rug nog slechter werd (SI gewricht zit vreselijk op slot) en ik volgende week nog niet bevallen was was het nog te bespreken. Volgende week dinsdag de afspraak staan. Ik hoop echter dat het niet nodig is... Sudocreme, heb hier wel al een grote pot van staan maar moet de werking nog ondervinden daar heb ik toch echt eerst een baby voor nodig Mamachantal; wachten duurt altijd veel te lang. Nog een extra knuffel! Jac; de mannen een mannendagje en jij lekker rust!
Haha,die Marloes! "kaatje is bevallen" Bijna iedereen is al bevallen en wij wachten maar... *wil ook een baby in haar armen*
Powernap tijd. Vriendlief heeft Emma van me overgenomen zodat ik even half uurtje kan dutten voor kraambezoek komt. Heerlijk
Nou idd het is hier echt rustig. Henrieke, hier ook met een meisje op de arm zpen. Gelukkig zijn we vrouwen hihi. Tamara, gordel te kort? Dat heb ik nog nooit gehoord. Paso, nu maar hopen dat die afspraak volgende week niet meer door gaat. Zei ze nog iets over de slijmprop? Lekker afleiding zoeken bij de 4daagse en dan uiterlijk dit weekend bevallen.
Miracle, ah heerlijk even naar buiten! Paso, kan me voorstellen meid. Duurt lang he dat wachten? marloes, ja hopelijk snel goed nieuws over vienna. Henrieke, lekker even de oogjes dicht en veel plezier met de visite!
Heb het idee dat ik als laatste hier beval hahaha! Bij de okt. mama's was ik toen ook al de laatste. Erg frustrerend hahaa
Ja achterin de gordel moet om de maxicosi heen achterlangs en overmidden nou over midden wil wel maar dat achterlangs dus niet he, hadden met Joey destijds hetzelfde in onze Lancia en dat was ook een best grote auto. Ga maar op zoek naar een gordelverlenger die schijnen ook te bestaan
Easybase maak je vast in de auto met de gordel en daar kan je de maxicosi op klikken. Dus hoef je de maxicosi niet vast te maken.
wat is het hier rustig!!!! Dat ben ik niet gewend.! haha. Henrieke. lekker zo'n powernap. Daar kan je soms heel erg van opknappen. veel plezier straks met de visite. Paso. balen dat ze niet wou strippen zeg. Zeker aangezien je je slijmprop waarschijnlijk wel al verloren bent. Nou hoop voor je dat het nu gewoon spontaan begint, en die verloskundige afspraak voor niks gemaakt is. babsie. benen over elkaar en knijpen maar. hihi. Rono. eentje moet de laatste zijn. Maar ik lees dat je al een keer de laatste bent geweest. dus tja. eigenlijk........................ hihi dunja tamara. Lekker he weer ff naar buiten. easybase is zo'n basisstation voor de maxicosi. Hoef je niet met een riem te werken.
En past elke maxicosi erop? Ik heb namelijk geen nieuwe gekocht, ben zo zuinig geweest op Joey's spullen die was nog als nieuw namelijk.
Hangt ervan af welk type je hebt De cabriofix past op de easybase 1 (= goedkoper) & 2 Kaatje; GEFELICITEEEEERD!!!! Toch nog voorgedrongen Hier nog steeds nietsssss!