Sorry, wel terug gelezen. Maar even geen puf om te reageren. Emma heeft mega krampjes en kan er zelfs niet door drinken. Van de 100 cc krijgt ze maximaal 60 cc met geluk binnen. Ze wil duidelijk meer (hapt) maar drinkt het niet. Verder heeft ze ook nog diaree Infacol lijkt niet te werken en ze huilt echt hart verscheurend. Alle houdingen al geprobeerd, maar niets lijkt haar te helpen. Tussendoor valt ze van pure vermoeidheid in slaap.
Mamachantal: Wat ik weet is dat Djena erg veel schijnt te kokhalzen en dat ze zondag op maandagnacht Djena met een blauw maskertje om haar mondje aantrof in bed al schuimend en wel. Maar artsen hebben het geloof ik nog niet gezien! Hoop dat het niets ergs is. Henrieke, zou haar in een lekker warm badje stoppen! Wordt ze nog slaperiger van, maar al zou ze nu deze fles 60 ophebben, geeft dat voor een keer echt niet. Maar dat warme badje zou best lekker ontspannend kunnen zijn voor haar.
Bellie, de vorige fles was ook 60. Ze ligt nu uitgeput bij me te slapen en ga dus kijken of ledikantje lukt. Anders is een warm badje idd een idee!
henrieke, heeft ze geen allergie? dat ze daardoor zo last van dr buikje krijgt? ooh okee, hoop dat t niks ergs is met djena! heb ik verder nog wat gemist?
Het zijn echt duidelijk krampjes. Ze trekt de benen op namelijk. Net heeft ze toch een klein uurtje geslapen tot ze met een gil wakker werd en een kwartier lang ontroostbaar was. Vervolgens had ze zich zo druk gemaakt dat ze de hik kreeg en moeite had met rustig ademhalen. Om middernacht mag ze weer een flesje. We proberen dan maar twee pipetjes infacol. Wellicht dat het voldoende helpt voor haar. Ze ligt nu bij mij op de borst half te slapen. Ik ben iig voorbereid op een korte nacht...
Vind het ook zo zielig voor d'r! Breekt echt m'n hart als ik haar zo hoor huilen. Vriendlief dwarrelt ook om ons heen dan, die wil haar ook zo graag helpen. Flesje doen we zo. Ze ligt nu vrij rustig en heb haar liever wat kalmer als ze gaat drinken. Hopelijk valt ze daarna iig weer even in slaap. Al is het een uurtje. Ik merk dat ze flink moe is.
@Luca ik hoop dat het werkt de weeën. Ik ben benieuwd. @Rono ik wil ook heel erg graag een kleintje in mijn armen. Ik ben dan vandaag 39 weken en zoals ik mij nu voel zie ik mij wel de 42 weken halen. Maar goed wie weet liggen wij dit weekend wel te puffen. @Kaatje mooi bevallingsverhaal. Heel erg snel is alles gegaan. Apart dat er niemand wilde luisteren terwijl jij zegt dat ze er aankomt. Maar goed ze is nog opgevangen en ze is er nu. Jullie mooie dochter Elin. Geniet er maar lekker van met jullie vieren. De vraag van Levi komt mij bekend voor van Rick. Hij kan ook niet wachten tot ik weer vol met hem kan spelen. @Bellie wat een verhaal zeg van je vader. Ik zou hem allang wat aangedaan hebben als hij dit bij mij "zusje" gedaan had. Dit kan hij niet maken in de buik trappen en vinger omdraaien enz. Ze zou hem kunnen aangeven voor mishandeling want dat is het gewoon. Ik kan mij goed voorstellen dat je daar even goed kwaad over bent geworden. Maar wat ik wel apart vind is dat jouw moeder dit allemaal pikt van hem. Of is dit iets wat jij je al lang niet meer afvraagd. @Chantal wat fijn zeg dat de operatie goed is gegaan.
Goedemorgen, Hier redelijk geslapen, weer zo'n 4 uur. Nila heeft 2 x 4 uur geslapen, en alleen wakker geworden voor het flesje, prima dus. Vandaag komt de 4 daagse door onze plaats heen. Mark moet zometeen dus zijn best doen om naar zijn werk te komen. Maar eerst gaat hij neia weg brengen. Als het straks droog wordt gaat ze samen met oma en 2 tantes naar de soldaatjes kijken, zoals ze dat zelf zegt. Ze is er helemaal hyper van haha. Mijn vriendin komt zo voor mij en Nila zorgen en een andere vriendin komt vanmiddag nog op bezoek, dus ik kom mijn dag wel door.
even heel kort; hele nacht weeen gehad, maar nog niet het idee dat het echt doorgezet is. Zo de vk bellen en hopen dat die langs kan komen vanochtend, zoniet dan naar het ziekenhuis om te kijken of ik vorder.
Bellie, lief van je dat je je zusje hebt aangeboden om ze op te pikken, dat is voor haar een fijn gevoel denk ik, meer kun je niet doen. Ze prikken mijn hb pas na 6 wkn weer, ik heb er medicijnen voor en ze zeggen dat het de tijd nodig heeft. Henrieke, pfff verschrikkelijk he die krampjes? Ik ben bang dat het erbij hoort. Misschien iets minder water in de fles doen als ze diaree heeft? Goedemorgen Marloes! Luca, pfff wat een nacht zeg, hopelijk ben je nu wel vooruit gegaan. Sterkte meid! Bapsie, dank je meid, ja ik voel me na gister ook positief. Jeetje wat klinkt dat eng zeg van Djena, hopelijk valt het allemaal mee.
Henrieke hoe is het vannacht gegaan met je kleine meid?? MNM die medicijnen hebben inderdaad tijd nodig om te gaan werken. Als ik verhoging krijg van het "wielrennersdope" dan prikken ze pas na een maand om te kijken of het geholpen heeft. Chantal hoe is het gegaan met Vienna afgelopen nacht? Hebben jullie een beetje kunnen slapen? Luca spannend! Hopelijk hebben de weeen wat gedaan.
Nou, om half drie werd ze eindelijk rustig. In haar bed gelegd en ze heeft gelijk vijf uur door geslapen. De krampen hebben afgenomen evenals de diarree. Het zat haar gewoon allemaal dwars. Vanmiddag mag ik voor nacontrole naar het LUMC. Emma gaat dan weer even naar opa en oma. Maar gezien onze korte nacht gaan vriendlief en ik eerst even uurtje bijslapen voor we haar weer ophalen. Weet dat dit er helaas bij hoort en ik overleef die korte nachten ook wel. Maar kan er niet tegen dat zij pijn heeft. Zo zielig!
even tussen twee weeen door; vanochtend nadat vriendlief naar werk was weer een grote slijmprop verloren en daarna zijn de weeen echt veel gemener geworden. Kan niet meer lopen/praten/typen tijdens een wee maar heb nog redelijke adempauzes. Smoeder komt hierheen en neemt mij mee naar het zh. Daar onderzoek en als ik moet blijven komt vriendlief direct naar het zh. Ik zal MNM op de hoogte houden als het lukt.
Hier een meisje dat net flink heeft gespuugd en nu enorme krampjes heeft. Een goed begin van de dag dus.
Henrieke fijn dat ze toch 5 uurtjes geslapen heeft! Ja als het dwars zit moeten ze het kwijt he Maar het is inderdaad zielig om te zien. Succes bij de nacontrole en slaap ze! Luca meid wat spannend! Succes in het ziekenhuis!!!