Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Was ik ook weer :)

Niks aant handje hier helaas..

Marleen: Gefeliciteerd meid!

Belleke: Gefeliciteerd met Zoe!

Henrieke: Mooi kaartje!!

Luca: Respect dat je ze allemaal bij je hebt rond je bevalling. Zou er eerlijk gezegt niet aan moeten denken.

2. Belleke; gefeliciteerd met Zoe!

Henrieke; errrrrug leuk het kaartje zeg! Heerlijk roze :D

Rono; het is niet dat ik ze nou persoonlijk heb uitgenodigd, maar ik zie mijn eigen ouders maar eens in de paar maanden, en mijn vriend zijn moeder ook. Denk dat dat het iets makkelijker te aanvaarden maakt :)

Voel me echt totaal niet lekker :( Veel last van buikpijn.. Hopelijk is het de voorbereiding van mijn lijf, heb het nu een paar dagen.

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen

@kikker, jammer dat de kraam voor het laatst is, maar wel fijn dat je zo een leuke had.

@kaatje, hopelijk kun je vanmiddag idd even slapen.

@mnm, jeetje meis hopelijk heeft de ha iets anders, zo kunnen ze je natuurlijk niet door laten gaan.
    Oh ik hoop zo dat je snel een beetje goed kunt slapen, dan kun je ook weer wat meer overdag.
    Dikke knuff voor jou!!

@luca, wat vervelend zeg... pff lijkt me ook vervelend die warmte nu.

@anna, zou fijn zijn wanneer het vakantie is he!

@marleen, gefeliciteerd!!

@belleke, gefeliciteerd met jullie dochter!!!

@kelly, wat een lieve foto!!!

@henrieke, leuk kaartje!

Wat een weer he! denk dat we vandaag maar lekker binnen blijven.

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    ohja vandaag was mijn uitgerekende datum!!! zo gek!
    Jevani was maandag alweer 3 weken!:D

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net even naar de Hema geweest. Was er al bang voor. Hing erg weinig. 1 overhemdje voor Levi kunnen scoren ( van 14.50 nu 5 euro ) Ook was de Jip en Janneke haargel afgeprijsd dus 2 tubes mee genomen.
    Bij de zeeman nog geslaagd voor een broekje en shirtje maatje 62 ( samen voor 3 euro in de uitverkoop :D ) en voor Levi een borstelsetje van Micky Mouse in de hoop dat hij het nu leuk gaat vinden zijn haar te doen. Is echt iedere ochtend drama als ik zijn haar wil doen. ( roept hij steeds, ik wil niet mooi zijn en gaat net zo lang met zijn hoofd tegen mijn been schuren tot zijn haar weer plat zit haha )
    Had wel wat raars toen ik weer in de auto wilde stappen. Een constant stekend/drukkend gevoel down under. Zo erg dat ik even bang was dat mijn vliezen daar in de auto zouden breken. Ben droog thuis gekomen maar heb dit gevoel nu nog :(

Schildje, ook geen beste nacht dus :( Afscheiding hoort er idd bij

Anna, hoop dat het snel vakantie is meis

Marleen, fijn dat het bloeden gestopt is. Gefeliciteerd met jullie jubileum>Romee inmiddels gepoept ?

Belleke, gefeliciteerd met jullie dochter ZOƋ !!

Henrieke, schattig kaartje !

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

morgen!!

MNM:jeetje meis, ik had zo gehoopt dat als je eenmaal was bevallen dat alles beter ging:( hoop echt dat de HA een oplossing heeft waardoor je beter kunt slapen want dit is geen doen joh..

Hier om 15.15 met Dex naar de huisarts.. Ben er echt bang voor heel eerlijk gezegd. Hij is nu alweer 4x voorover gevallen met kruipen en is dan ook echt een minuutje helemaal suf en gedesorienteerd. *zucht* Hoop zo dat het niets is:(

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien iets met zijn evenwichtsorgaan ? Succes bij de HA iig !

8. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kreeg hier net even een behoorlijk schrik momentje.
    Mijn beste vriendin belde op met de mededeling dat haar moeder ongeneeselijk ziek is. Longkanker, met een prognose van nog maar een paar maanden! och ik heb het zo met haar te doen! Ga er vanmiddag even heen....ben er gewoon een beetje beduust van, het leven kan zo oneerlijk zijn! :(

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje altijd heftig dit soort dingen :(

10. Rono

Rono Niet meer actief

Paso wat een klote nieuws! Lijkt me echt erg zo jong je moeder al te verliezen!

Frummel: Idd wat kaatje zegt, wat met zn evenwichtsorgaan.

Kaatje: Noƫlle heeft ook een hekel aan dr haren doen. Elastiekjes en speltjes zijn dr ook zo weer uit! Ik vind de hema eerlijk gezegt leuker voor meisjes dan voor jongens.

11. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frummel; ai dat is ook raar, hoop dat de huisarts er raad mee weet.

Haha Kaatje; lekker ventje is Levi toch... hoezo een " bad hair day" Dat geeft toch niks :D

Meiden die slecht geslapen hebben; knuffel voor jullie!

MNM; goed dat je de huisarts nog eens belt. Ik snap eigenlijk niet waarom je in het ziekenhuis geen bloed hebt gekregen. Je bent daar toch al zoveel bloed verloren. Mijn hubbie voelde zich ook zo na het ongeluk en de 1e operatie en heeft toen 2 zakken bloed gekregen. Dat scheelde meteen een heleboel!

Henrieke; leuk kaartje!

Belleke; proficiat met jullie dochter Zoe.

Luca; dat jou kleintje zich ook maar snel mag melden.

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

paso: jeetje dat zijn heftige dingen:( sterkte meis!

Henrieke: mooi kaartje! Lekker roze haha

]

13. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker heftig, en alles wat ze daarvoor al heeft meegemaakt en overwonnen, dat is echt niet te bevatten. Ik kom daar al jaren over de vloer, en dan ineens dit... Ik zou bijna spontaan nu willen bevallen alleen om er zeker van te zijn dat ze dit nog mee mag maken.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rono. vind dat ze zo ongeveer overal voor meisjes leukere dingen hebben als voor jongens ;) Maar vorig jaar in de uitverkoop had ik nog een paar spijkerbroeken voor 3 of 5 euro bij de Hema voor Levi maar zelfs dat was nu niet afgeprijsd

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Misschien zijn er nog een paar die mij kennen van in het begin, ik heb toen meegeschreven als sushi... Helaas ging het toen met 5 weekjes mis maar zoals jullie nu aan mijn banner kunnen zien alweer bijna 25 weken zwanger !

Voor de inmiddels bevallen mama's: Van harte gefeliciteerd !! Lekker van genieten.
    En voor de mama's die nog moeten: Veel succes met de laatste loodjes !

Liefs Mariel aka Sushi

16. Rono

Rono Niet meer actief

Ja klopt is echt erg... Voor een meisje kan je overal binnen lopen en ze hebben wel wat. Voor een jongen helemaal niet. H&M heeft wel wat leuke dingen. Hadden een broekje met van die bretels gekocht voor 13 euro. Die vond ik dan wel weer erg leuk. En van die shirts met Rolling Stones erop :)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mariel, leuk wat van je te horen ! En helemaal zulk goed nieuws ! Geniet er van, voor je het weet ben je ook bezig met de laatste loodjes.

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

Mariel/sushi: wat fijn om te horen dat je toch snel weer zwanger was! Inmiddels al over de helft! Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap:D

Rono: jongensdingen is drama! Meisjes kleding is zoveel makkelijker en goedkoper
    012
    3

0213

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    En de groeten van Dex?