Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik leg hier ook nog een lekkere warme kruik bij Fabiënne in haar bedje. Ze houdt zichzelf ook allang goed op temperatuur, maar ze vind het heerlijk hihi:p.

Vandaag lekker rustig aan doen meid!

2. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Je hebt groot gelijk dat jij je mond hebt open getrokken. Dit is echt geen leven voor je zussen. Zeker ook omdat ze nog zo jong zijn.
    Maar jouw moeder pikt het niet en toch blijft ze dan bij hem. :(

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @ zusje: ik weet niet of ze naar huis komt, heb haar vandaag nog niet gesproken. Wat ik wel weet is dat mijn zus aangeboden heeft dat ze daar eventueel mag bivakeren. Die woont vlakbij dat vakantiepark, dus die optie hebben ze ook nog.

@ brakke nachten: Ik klop het af, maar hier slaapt Fabiënne heerlijk. Ze word wakker 's nachts voor een flesje, en slaapt daarna weer lekker verder. Ik ben alleen wel gaar en moe. Ja hoort erbij he, maar tis zo erg dat ik Fabiënne 's nachts niet eens hoor. Dus manlief is vaak de pineut 's nachts. Ach, hoor hem er niet over klagen hoor.

@ plannen vandaag. Ga zo maar richting de action. Heb ik wel even zin in. Kijken of ze nog leuke prullaria hebben hihi:p.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, denk dat dat meer de angst is bij haar dat ze er dan helemaal alleen voor staat met me jongste zusje. Ze is gehandicapt en kan eigenlijk helemaal niets zelf. mja, ik had zo'n vent ook allang 3 keer verlaten geloof ik!

5. Rono

Rono Niet meer actief

Wat een brakke nachten hier zeg! Ben blij dat het hier meeviel vanacht. Maar 2 keer wezen plassen.

Frummel: Ik was aant googlen op stripbeleid en toen kwam ik op een vraag en toen ging ik reacties lezen en zag ik een bekende foto hahaha

Schildje: Ik hoop idd dat we dit weekend gaan puffen.. wat eerder is ook geen probleem haha!

Pfff schrik me hier dood. Staat er een deurwaarder aan de deur.. ik al huh ik heb alles betaald, word ook steeds gekker. Heeft ie verkeerd aangebeld ( is hier namelijk heel onduidelijk ) moest ie bij de buren zijn...

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Plannen vandaag heb ik helemaal niet. Gisteren heeft mijn moeder super schoongemaakt dus vandaag lekker niks doen. Dadelijk even naar buiten met de jongens en zien we wel weer verder.
    Ik gaf net het idee aan Rick dat hun lekker in de tuin gaan spelen dan kan ik even achter het naaimachine maar nu wil hij binnen blijven en tekenen. :$
    Loopt nu al vanaf hij vakantie heeft dat hij eigenlijk naar school wilt gaan om te leren schrijven en lezen. Nu geef ik hem wat te doen en dan is dat weer niet goed!! haha

Ik weet wel iets anders dat ik vandaag zou willen doen en dat is BEVALLEN!!!!!!!!:D

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ja iets eerder mag van mij ook wel. :D

Zo dat is zeker even schrikken als er een deurwaarder voor de deur staat. Gelukkig was het voor de buren.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou, dan weet je dat ook weer van de buren :p

9. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemorgen.

hier wel een redelijke nacht gehad.
    om half 1 nog een flesje gegeven toen om 4 uur en daarna om 9 uur:D

ik ben sowieso de pineut snachts:( want manlief moet gewoon overdag werken dus hij heeft wel zn rust verdiend..

isa drinkt trouwens 120+4 en dit gaat al een tijdje goed soms laat ze max 20 cc staan.

ben benieuwd hoe het nu met vienna en djena gaat.

ik ga ff stofzuigen en dan levi in bad doen...isa is al geweest..en daarna wandelen..de duobuggy staat al klaar voor gebruik..:)

10. Rono

Rono Niet meer actief

Ja, was ook niet een erg slimme.. Bent u mevrouw Visser? Uhh nee, Mag ik dan uw id kaart zien? Nee, kijk maar eens naar het huisnummer.. oh euhh ohhh. Dan ga ik daar ff heen. Doe geen moeite, ze zijn 3 weken naar zuid frankrijk.

Schaam me altijd dood zulke mensen voor de deur. Paar maanden geleden ook al. Dat was wel voor mij. Van de DUO. Of ik ff 1100 euro lesgeld wilde betalen want ik zou op school hebben gezeten dit jaar. Das de grootste onzin want ik ben juli 2010 gestopt. Na bewijs op gestuurd te hebben was het geregeld. Maar ondertussen zaten de naaste buren wel te luisteren waar het over ging...

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!

Hier zowaar redelijk geslapen!

Oei Rono best genant voor de buren :)

Ik ben net weer bij de VK geweest. Had een ander nu en ze wilde me wel proberen te strippen!! (Normaal doen ze dat pas na 41w zei ze maar omdat het n groot kind is enzo wilde ze wel even kijken) Nou nadat ze gevoeld had was al mn hoop weer verdwenen, 0,0 ontsluiting. Ze kon er niet eens bij zover staat het nog naar achter.
    Nu gaat ze me (voor mijn gemoedsrust :D) eerder doorsturen naar de Gyn om te praten over inleiden. Normaal gesproken zou ik daar pas volgende week donderdag heen mogen!!! En als ze dan geen tijd hadden om me in te leiden zou ik over de 42w gaan!! Nou daar heb ik dus echt geen zin in.
    Vanmiddag of morgen bellen ze wanneer ik heen mag :) Nu dus maar weer afwachten!!
    Oke, ieder nadeel heeft z'n voordeel.. als ik 5 dagen overtijd loop heb ik 11 dagen langer verlof :D Nou dat gaat wel lukken denk ik zomaar.

Ben benieuwd hoe het met Vienna, Djena & Lindaaatje gaat!!

12. @ luca succes meid!! spannend!

@ kaatje gefeliciteerd met Elin!

13. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal; hoe gaat het nu met Vienna? De foto's zijn idd wel zeer confronterend maar ze houdt zich erg sterk.

Weet iemand al iets meer over Djena? Je moet je dood schrikken als je je kleintje zo in t bedje aantreft. Veel sterkte Angie!!

Ennas; balen dat je niet gestript kon worden...het is echt zo varierend hoe VK en gyn hier mee omgaan :( Hopelijk hoeft het allemaal niet meer zo lang te duren.

Rono; tjonge, ja deurwaarders zijn niet de meest subtiele mensen ;) gelukkig was 't niet voor jou!

FFL; veel wandelplezier :) t weer is er mooi voor!

Bellie; tjonge wat een verhaal. Ik kan echt niet tegen losse handjes en al helemaal niet op die onrechtvaardige manier. Knap van je dat je je vader eens de waarheid hebt gezegt. Hopelijk zal bij hem het kwartje een keer vallen.
    Veel prul-neus-plezier bij de action ;)

Alle dames met brakke nachten; dikke knuffel !!

Schildje; ik wens je alle bevalstimulans toe zodat je daadwerkelijk vandaag aan de beurt bent maar ik kan niks beloven....;) wachten duurt zooooo lang.

MNM; weer 4 uurtjes geslapen. Moet ff googlelen voor KISS...
    Hoe voel je je er zelf bij intussen. Al weer wat meer fut?

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    knuff voor iedereen met een brakke nacht.

Luca, zet hem op !

Ennas, balen zeg nog geen ontsluiting.

Hier is Elin voor het eerst in bad geweest, ze vond het niet leuk ;) , de verloskundige heeft haar navelklem verwijderd en Ferry is haar nu aangeven op het gemeentehuis.

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

even globaal bijgelezen

dunja: kan zowel via huisarts als via cb een doorverwijzing krijgen. Ik wil ook dat bij Jace een echo word gemaakt want hij doet sinds gister aan projectielbraken. Ben beetje bang voor pylorusstenose. Dat heb ik zelf gehad. Hoe dan ook ventje heeft ergens last van.

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    waarom kaatje?

17. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeg ik blijf googlelen met al die namen die jullie in de groep gooien :(

18. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

Succes Luca!!!!

hier alles nog steeds redelijk rustig in de buik met af en toe een krampje...straks even met de kids naar de speeltuin..
    morgen weer op controle ben benieuwd of er al schot in zit vanbinnen:(

19. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    marloes80. Denk juist doordat ik steeds de voormelk kolf steeds meer melk aanmaak. Dus nu eerst maar ff op de tanden bijten, en wachten totdat de stuwing weg is, en dan maar eens kijken wat Naël dan doet.

Rono jeetje dat is schrikken hihi. gelukkig kwam ie voor de buren.

Fightforlove. wat fijn dat het goed gaat. Bevalt zo'n duowagen?

Ennas. oooh dat is balen. Wel fijn dat ze je nu iets eerder naar de gyn sturen. Maar je had het natuurlijk liever anders gezien.

frummelGelukkig heeft jace er geen last van. Hoop/duim voor een goede uitslag straks.

lindaatje alvast succes morgen. Hoop dat het allemaal wat gedaan heeft.

Hier net de vk weer weg. was de laatste keer. Ook de laatste dag van de kraamhulp. Heel gemeen maar ik vind het niet zo erg. Hele lieve vrouw, en een super kraamzorg, maar vind het wel lekker om weer lekker op mezelf en met mijn gezinnetje te zijn. Tja alleen dat huishouden dan he. blegh.geen zin hihi.

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

Middag rust? Wil ook slapen maar lukt niet... Xl hoor ik ook brabbelen,nog veel te vroeg...

Deel Deze Pagina