nou net nadat ik het vorige bricht typte spuugde jace weer. dit x zo ver dat heet tot uit de box kwam, zo op de vloer. En toen verslikte hij zich en viel hij eventjes weg. Dus de huisarts gebeld en we moesten meteen komen. Mijn eigen huisarts is met vakantie en zijn collega nam waar. Deze dame heeft jaren als kinderarts is het sophia gewerkt. Ze heeft hem onderzocht en was er na 3 minuten al heilig van overtuigd dat ook Jace een flinke reflux heeft. 1 klein beetje druk op zijn maagje en alles spuugde hij eruit. Ook lag hij het zuur weg te slikken en te herkauwen. Volgende week hebben we een echo bij de kinderarts om pylorusstenose uit te sluiten(vernauwing in de spier tussen de maag en de darm, vloeistof en eten blijft dan in de maag staan waardoor het kindje gaat braken, vaak projectielbraken vlak voor de volgende voeding). Hij heeft nu zantac voor de reflux. Even kijken hoe hij hierop reageert en anders toch gaan kolven en indikken met nutriton. Dit wil ik echter proberen te voorkomen. Ik hou hem wel goed overeind na zijn voeding en probeer het met de zantac.
wat fijn Frummel, dat je net deze arts als vervanger mocht treffen!!! maar wel zielig voor kleine Jace hoor
Ik heb nog niks van Luca gehoord, dan weten jullie dat. Mijn vriendin is hier om voor ons te zorgen, echt super, dus ik kan niet de hele dag zp-en. Nila heeft vanmorgen flink gespuugd en sindsdien alleen maar krampjes. Zo ontzettend zielig, ik voel me zelf daar nu ook enorm klote onder, maarja hoort erbij zeggen ze. Mijn vriendin neemt het nu even van me over, dus ik ga een uurtje rusten!
bijna af... kamer van sam en thom... http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/229902-show-peuter-kleuterkamer-55.html#post10427307 kasten zelf gemaakt... bloed,zweet, maar geen tranen gekost...
Kaatje Jeeeej, eindelijk bevallen!! Gefeliciteerd meid! Mooie naam hoor. Gaat alles goed? Verder nog geen nieuwe wereldbewoners? Hier alles prima. Gister met Jara naar de ha geweest, waarschijnlijk moeten haar amandelen er uit. We hebben een verwijzing gekregen voor de KNO gekregen. Meteen maar een afspraak gemaakt voor 19 aug. Frummel Ach, arme Jace. Helpen de medicijnen al wat?
Frummel; wat goed dat je al die symptomen herkent en wat super van de ha dat je serieus genomen wordt en hij meteen ook handeld. Arme Jace, hij zal zich er ook niet lekker bij voelen natuurlijk. Een knuffel voor jullie allebei en ik hoop dat de onderzoeken duidelijkheid verschaffen. MNM; welterusten. Bapsie; ook jou rust komt nog Ik trek er ff op uit, wordt gek van mezelf.....
frummel he bah dat is balen. Wel fijn dat je wel gelijk een goed antwoord krijgt. Hoop dat het lukt zonder kolven en indikken. Dikke knuf voor jullie. hier is de kraamhulp weg. Nu lekker op onszelf!
Zo, ben er weer. Hoop prul dingen gekocht whaha. Ze hadden mama's ideetjes van olvarit staan voor 30 cent, dus een paar meegenomen. Altijd makkelijk als je onderweg bent en Dinand moet eten. Hij eet normaal altijd mee met de pot, maar ach, als wij een keer echt iets eten wat te heet is voor hem, dan trek ik wel zo'n bakkie open hihi. Hoop fotolijstjes gekocht, heb gister mijn bestelde foto's binnen gekregen, dus kan weer wat lijstjes gaan ophangen hihi. Verder een fruitschaal (ja schaam, die hadden we nog niet hihi, had het altijd gewoon in een bak liggen). Dus nu lekker burgelijk een leuke fruitschaal. Heb ook transferpapier gekocht. Kom er alleen net achter dat mijn kleureninkt op is, kan ik nog geen leuke plaatjes op internet zoeken, uitprinten en op t-shirtjes strijken. Iemand al iets gehoord hoe het met Viënna, Djena en Luca is?
BEVALLEN MAMA'S 03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk 07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk 23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - 44 cm - 31.1 wk 31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk 02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk 16 juni - Marlous - Noortje - 3150 gr - 48 cm - 39.3wk 17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk 20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - 49 cm - 38.0 wk 20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk 20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk 24 juni - Fightforlove - Isa - 3675gr - ??cm - 38.2 wk 24 juni - Nina1982 - Casper -3448 gr - ??cm - 39.0 wk 26 juni - Sherry - Sophia - 3060gr - ??cm - 37.6 wk 28 juni - AnnaB - Céan - 3180gr - 51cm - 38.3 wk 28 juni - Marleen4683 - Romee - 3220gr- 50 cm - 38.5 wk 29 juni - DunjaTamara - Linsey - 3320gr - 50 cm - 39.3 wk 30 juni - Marlous80 - Mees - 4690gr - 54cm - 39.6 wk 30 juni - Ryanne - Collin - 3625 gr - ??cm - 38.5 wk 30 juni - Jeluna - Robin - 4420 gr - 52 cm - 38.0 wk 01 juli - Wupje - Naomi - 3160 gr - ??cm - 39.3 wk 04 juli - Kellyaernoudt - Enora - 2845gr - 49cm - 38.4 wk 05 juli - Kikker - Lotte - ....gr - ??cm - 39.1 wk 05 juli - Mumm84 - Amaya - ....gr - ??cm - 41 wk 06 juli - HenriekeC - Emma - 3680gr - 51cm - 38.6 wk 06 juli - MNM - Nila - 3328 gr - 51cm - 39.2 wk 08 juli - Belleke06 - Zoe - 3440 gr - 50cm - ? wk 10 juli - MamaChantal - Viënna - 2875 gr - 47cm - 37.5wk 11 juli - Mamatien - Fleur - 3090 gr - ??cm - 39.0 wk 12 juli - Zonnebeertje - Jenna - 3705 gr - 50cm - 41.1wk 12 juli - XxPinkxX - Veerle - 3380 gr- ??cm - 38.5wk 13 juli - Jac - Naël - 3580 gr - 49cm - 39.5wk 14 juli - Miracle - Ryan - 3480gr - ??cm - 40.1wk 16 juli - Mariske165 - Jasmijn - ....gr - ??cm - 40.5wk 17 juli - BooBoo22 - Dean - 3530 gr - 53cm - 41wk 19 juli - Kaatje - Elin - 3440 gr - 50cm - 39.5wk Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden.... Er zijn nu 13 jongetjes geboren en 22 meisjes! NOG TE BEVALLEN DAMES 18 juli: Ennas 18 juli: Lindaatje 19 juli: Sjantalle 22 juli: Luca2504 25 juli: Paso 26 juli: Rono 27 juli: Schildje 30 juli: Bapsie Groen is verassing Nog 8 zwangere dames!
Jace reageert super op de zantac Hij ligt zowaar plat te slapen Voeding hoeft maar een kwartier tot 20 minuten in de maag van de baby te zitten en dan hebben ze de meeste voeding er al uit gehaald. Het enige punt met het spugen is dus het vocht en het verzadigde gevoel. Tot nu toe gaat het goed. Kind werd volgens mij ook misselijk van al dat zuur. Bellie: die mama's ideetjes vind Dex heerlijk! Had ze van de week al gehaald bij de action. Hier eet hij ook mee maar dat kan niet altijd. Als bij bv pizza eten krijgt hij eerst een potje en daarna een stukje pizza. Marloes: die kasten zijn echt zoooooo onwijs gaaf! Echt super mooi zeg! Kamer om jaloers op te zijn Ik ben hier net op tijd binnen van de winkels. Het barst helemaal los! O Jace werd trouwens nog gewogen bij de huisarts. Meneertje weegt 4375
sjantalle is vanaf Laatste activiteit: 10 juli 2011 08:39 niet meer online geweest en schreef hier ook niet meer mee denk ik? of vergis ik me? 11 april voor t laatst bij ons(juli 2011 mama's) gepost...
wauw, wat groeit 'ie goed Frummel!! Bellie,goed geshopt dus. hier zijn de winkels (in het winkelcentrum) net te ver om naar toe te lopen...
ook handig: krijg ik net een brief van Thebe (kraamzorgorganisatie) dat ze vanaf 27 juni speciale MAMA diners aanbieden. 3 gangen diner, thuis bereid door de kraamverzorgster, samengesteld door Rudolph van Veen. Je moet er wel voor betalen, maar gedeelte gaat weer naar Orange babies en je krijgt voor 100 euro aan kortingsbonnen... tja... vanaf 27 juni... 30 juni bevallen en de kraamverzorgster is ook al lang weg...
Even ter info, volgens onze lactatiedeskundige bestaat er bij borstvoeding geen voor en achtermelk. Dit is achterhaald, ze hebben de samenstelling onderzocht en de hele voeding is hetzelfde ondanks dat hij er anders uit kan zien en precies aangepast aan je baby. Ik denk ik laat het even weten voordat iemand kostbare melk weg gaat gooien
grrr ga ik net wandelen begint het een beetje te regenen durfde niet te ver van huis te gaan...nu zit ik dus weer binnen... nou ja morgen nog maar een poging wagen.. ga zo wel een filmpje kijken met levi..