LUCA; Proficiat met de geboorte van dochter Aline !! Verder reageer ik even nergens op, heb vandaag het rapport ontvangen van de verzekering en de tegenpartij wijst alle aansprakelijkheid af echt waar wat je met leugens kan bereiken... ik heb er geen woorden meer voor, kan alleen maar janken op dit moment. Hubbie kan er ook niet over ophouden en blijft er maar over doorzeiken dat er niks van klopt enz... somebody shoot me maar hier kan ik niet tegen! Zo onrechtvaardig.
Luca: gefeliciteerd met Aline!!! Geniet ervan! Kaatje en zonnebeertje: wat een moppies Paso: mijn god, dat meen je niet! Is dit het definitieve of is dit enkel hun woord? Pff meid dat kun je net niet gebruiken. Niet nu maar eigenlijk nooit.. Hier hebben we een heel ander kind in huis. Heel rustig en tevreden. Huilt niet meer, krampt en overstrekt niet. Echt een genot! Hopelijk ook een betere nacht nu Nog even mijn wormpje spammen in zijn woombie haha. Het zijn geweldige doeken maar wat een drama service heeft die site zeg!
Céan is een hele sociale jongen... hij spuugd mama niet onder wel mama's bed, bank, eigen bed etc etc etc maar mama blijft schoon zo lief van hem...
Luca, eindelijk daar is ze dan ! Gefeliciteerd met Alina Zonnebeertje, wat een schatje.' Paso, kan rechtsbijstand niet in hoger beroep ofzo ? knuff Frummel, haha schattig.Heb hier idd ook twee woombies gehad van een vriendin, geen idee of ik ze nodig ga hebben Zit hier even in dubio. Gister viel Elin niet in slaap omdat ze steeds schrok van haar koude bedje. na een warme kruik viel ze daar wel in slaap. Wilde dit vanavond eigenlijk weer doen ( ook vanwege de krampjes ) maar nu is haar temp 37.6, net iets te hoog dus. Lijkt me niet handig om haar bed dan ook nog eens extra warm te maken
@paso Jemig dat is klote nieuws zeg... Dikke knuffel voor jou! @frummel Staat leuk Jace in de woombie Hoezo een drama service?
Mees was de eerste dagen ook zo warm en lag alleen in een romper en idd zonder kruik. Ik zou het dus ook niet doen.
Hey meiden, bedankt voor al jullie lieve reacties. Alle andere nieuwe mama´s ook van harte gefeliciteerd. Heb het nogal druk gehad, even snel onze dochter spammen. De bevalling was afzien, 2 uur persweeen uiteindelijk knip met nog een scheur naar beneden net voor de kringspier. Gelukkig net geen totaal ruptuur, maar wel behoorlijk auw. Ons wondertje doet het prima, groeit al goed en borstvoeding komt goed op gang. Bekijk bijlage 168436
Hey lieve mama's Even een levensteken van mij. Ik red het helaas niet meer om mee te blijven schrijven Het is echt ontzettend druk hier met een peuter die overdag niet meer slaapt en Naomi die 's nachts nog voor een voeding komt dus ik heb ook niet meer de puf om nog elke keer alles bij te lezen. Ik vind het heel erg jammer maar als ik meeschrijf op een forum wil ik ook graag echt mee kunnen kletsen en niet maar af en toe een keertje. Dus ik wens jullie alle geluk van de wereld met alle nieuwe kleine wondertjes en de meiden die nog moeten bevallen toi toi toi!!! Ik ga jullie heel erg missen en zal vast nog vaak aan jullie denken. Ik vond het een super gezellig clubje!!! Veel liefs van mij en Naomi! ps met Naomi gaat het trouwens heel goed, ik moet alleen haar gele kleur in de gaten blijven houden maar vooralsnog lijkt het geen probleem te zijn. Het is een pittig dametje die zich wel laat horen als het haar niet bevalt en verder graag lekker knuffelt bij mama.
Dank jullie wel, we zijn helemaal in love en nog helemaal beduust dat we papa en mama zijn van dit plaatje.