He, jammer Rono, dat het draaien niet gelukt is... wat een geluk trouwens dat je nog een echo had en ze zagen dat hij in stuit lag. Succes voor straks of morgenvroeg!!! Zonnebeertje, man, dat meen je niet voor de 3e keer weer... lees net je andere topic dat het misschien een meisje van 4 is. Ken je haar ouders?
Rono, balen meid! Sterkte met de ks!!!! Zonnebeertje jeetje dat is wel erg vermoeiend! Chantal, pfff wat een zorgen voor jullie zeg.. Ik hoop echt dat ze snel opknapt!! Paso, wat een gek*t zeg!! Hoe moet t nu verder?? Betekent ditbdat je vriend geen geld krijgt en geen arbeidsongesch verz uitbetaald krijgt?????? Sterkte meis.. Kinders met flesvoeding, op welke tijdstippen krijgen zij bij jullie ongeveer voeding? Fleur is gelukkig weer btje terug in dr rutme.. Hihi de aanhouder wint vanmorgen heel veel gehuild, uiteindelojk heeft ze toch (met moeite) 2flesjes op en nu is dr ritme weer aardig terug Mn zusje vanmorgen al wat newbornfotos gemaakt en zaterdag komt mn vader nog meer maken!! Ik ben echt benieuwd
Zo, lijkt wel alsof ik geen vrije tijd meer vind voor mezelf! Maar besef dat we nogal veel bezoek aanvaarden en dat gaan we nu wat proberen minderen. Nu even snel bijlezen en reageren voor Enora wakker wordt voor haar voeding! @Sjantelle: Hopelijk voel je je snel wat beter meid! Een hele dikke knuffel alvast en laten we duimen dat je snel babynieuws komt melden! @Luca: Dikke proficiat met Aline! (prachtige naam) @Zonnebeertje: Wat een lieve foto van Jenna! @paso: Aaah bah wat rot! @Frummel: Ooh die woombie lijkt wel wat goeds! Merk dat Enora graag dicht tegen ons ligt of heel goed ingepakt! Als ze 'los' of alleen ligt is ze zo goed als altijd onrustig. @Mariska: Aaah lieve foto! @Wupje: Jammer meid, maar snap je volledig! Heb het ook vaak dat ik denk 'wat voor nut heeft het?', maar ben wel altijd blij dat ik een plaatsje heb om raad te vragen en anderen hun ervaringen te lezen en volgen na die 9 maanden samen zwanger zijn. @MamaChantal: Auw, een infectie @MNM: Dikke knuf! Hopelijk ging je dag vandaag al beter? @Rono: Succes meid! Hier nu een electrische kolf, maar er lijkt maar niks uit te komen? Als ik gewoon met mijn handen duw komt er nochtans genoeg uit, iemand tips?
Nou ik heb even het hele rapport doorgespaaid en alles opgeschreven. Dame van Rechtsbijstand heeft 3 weken vakantie daarna mep ik haar met mijn verslag om de oren en als ze dan nog niks doet ga ik wel naar een letselschadeadvocaat. Het is gewoon te gek voor woorden!! Dank voor jullie lieve woorden! En ja mamatien. Indien hubbie straks arbeidsongeschikt mocht blijken zitten wij financieel mooi in de put. Dan moet hij maar huisvader worden en ga ik wel 7 dagen per week werken. Rono; oh stuitligging! apart dat dat zo laat in de zwangerschap opgemerkt wordt....kindjes draaien toch niet meer na week 36? Iig HEEEEEEELL veel sterkte en dat je de kleine maar snel in je armen mag sluiten. Bleg, man van kpn belt net....zit vast tussen vierdaagse in nijmegen en red het niet meer om vandaag nog te komen.....
MNM; Haha nee hoor, geen dip Maar wel dat het allemaal niet opschiet! Zou vandaag gebeld worden door de VK met een afspraak voor de gyn. Werd maar niet gebeld.. tot ik om 4u bedacht dat ze m'n oude nummer nog wel eens zouden kunnen hebben haha. Dus net zelf maar even gebeld en idd ze hadden het al een paar keer geprobeerd. Maandag om 11u krijg ik een CTG en dan om 11.50 afspraak bij de Gyn. Die gaat dan nog even een echo maken (en nog even voelen wrs ) en dan hoor ik wanneer ik evt ingeleid word!! Rono; succes! Hopelijk vandaag nog je kindje in je armen! Paso; Wat een ellende zeg, hopen dat het allemaal goed komt! Kraamcadeautjes; Er zijn zoveel mensen die nu vragen wat ik zou willen hebben.. Ik weet gewoon NIETS!!! Had misschien zelf niet zoveel moeten kopen Iemand nog ideeen????
argh Dex en ik zijn allebei ziek geworden en dex heeft iets nieuws. Als hij zijn zin niet krijgt schijt hij zijn broek vol, prettig! hahaha kleine aap. Chantal: agh nee toch pff hoop echt dat het snel beter gaat! Welke kolf heb je? Om de toeschiet reflex op te roepen moet je eerst heel snel achter elkaar de kolf laten gaan(ongeveer 1 minuut) dus kleine zuigkracht, snel achter elkaar en dan gewoon doorkolven. Ik kreeg ook geen toeschietreflex in het begin met de kolf. Op deze manier wel(komt van de lactatiekundige). MNM: hoe gaat het nu meis? Zonnebeertje: jezus weer bekrast! Wat erg zeg. Kun je geen camera ophangen? Kelly: hier idem, alleen is niet leuk haha. Dus die woombie is echt een uitkomst. Ik had eerst een swadlle me bij Dex maar die vond danny eng om te doen(bang dat hij het te strak deed) hier kun je niets fout aan doen Voor de rest ben ik het alweer kwijt sorry.. O Elin 10% afgevallen! Balen zeg, zo snel al! Lukt het kolven?
@mnm, gelukkig doen die medicijnen wel iets en mag je ze nog even gebruiken en gelukkig bijna je eigen ha terug. Ik ga nu weer proberen te kolven, laatste keer was niet echt een succes, want kwam niet al te veel uit... Maar we beginnen vandaag met nutriton tegen het spugen en dan moet ik het natuurlijk wel uit een flesje geven. @bellie, fijn hoor al op 6 voedingen per dag, dat doet ze goed! @paso, dikke knuff! @henrieke, oh lastig is dat, misschien net even wat langer vasthouden, dat ze wat dieper slaapt. @frummel, oh wat fijn zeg, dat het zo goed helpt! @marloes, oh super zeg al 6 flessen! @rono, oh spannend hopelijk lukt de draaipoging!! @schildje, hopelijk is het dan idd niet meer nodig en heb je de kleine al in je armen. @linda, aah balen meis... dikke knuff!! @chantal, aah vervend zeg hopelijk weten ze snel waar het aan ligt en knapt je meisje snel op! dikke knuff!! @kaatje, jij dus ook aan het bijvoeden en kolven, hier nog een. Lukt het met kolven? vervelend je bloeddruk, hopelijk zakt hij snel. @zonnebeertje, oh balen zeg ik merk het al als ik 2 dagen achter elkaar een hele slechte nacht heb, je bent dan echt goed brak! hopelijk slaapt ze snel beter. @kelly, hier gaat het kolven ook niet super, terwijl bij Celeno dat zooo makkelijk ging en toen ook heel veel. Straks nog een poging doen. @ennas, hier idd hetzelfde probleem, ik vraag nu maar bonnen Zo hier lekker vakantie En met Jevani begonnen aan de nutriton tegen het spugen, hopelijk werkt het.
@rono, balen dat de draaipoging niet is gelukt, succes met de ks! @frummel, oh balen allebei ziek, beterschap!!
Patriesja; Vinden mensen dat niet raar?? Om bonnen te vragen?? Ik Kan gewoon echt niets verzinnen! Ook niet voor opa, oma e.d.
Werd hier vanmiddag even helemaal niet lekker.waarschijnlijk combi van hoge bloeddruk en vermoeidheid. Moet me dus even mak houden. Laten het nu op één bezoek per dag, alleen de ochtend en dan de rest van de dag gewoon lekker slapen,tutten en rust houden. Elin is vandaag 2x bijgevoed, en heb inmiddels een keer goed af kunnen kolven, dus dat is haar bijvoeding voor na de volgende voeding. Merk dat ze gelijk al een stuk rustiger is, langer slaapt en minder krampjes heeft. Gister was ze groot deel van de dag onrustig en nu slaapt ze blokken van 2.5 a 3 uur. Hielprik komen ze waarschijnlijk maandag pas doen, vind de vk erg laat dus die komt het zaterdag zelf doen. Zonnebeertje, jeetje wat is ze lang wakker geweest vannacht. hoop dat ze snel een ander dag-nacht ritme krijgt kraamcadeautjes als mensen het hier vragen kom ik met nuttige dingen als een extra maxi cosi hoes etc. Heb nog niet echt veel visite gehad maar wat ik nu heb gehad is: - Jasje lief - 2x setje kleding - rompers - rammelarmbandjes - luiertaart - pop - gips om handafdruk te maken - armbandje met naam - knisperboekje Patriesja, hopelijk helpt de nutriton
hoi hoi ff snel een berichtje uit het zkh. ze hebben overleg gehad en willen tot woensdag afwachten of de baby uit zichzelf draait en dan pas ks. tot die tijd lig ik hier verdorie. al is het nu wel flink aan het rommelen
Ennas: kleding vanaf maat 68 en speelgoed vanaf 6 maanden + dat vond ik echt de leukste cadeau's! Rono: neeee toch! ligt hij in stuit wat een eigenwijssie! succes met de keizersnee!
voor opa en oma: een mooie kinderstoel... wipstoel idd bonnen om zelf nog iets groots te kopen (bv de volgende autostoel) mooi houten speelgoed een draagdoek
@ennas, ligt er misschien aan, aan wie je het vraagt, maar hier geen probleem. Dan heb ik liever dat ik zelf nog iets nuttigs kan kopen, tegen de tijd dat ik het nodig heb wij hebben ook echt alles in overvloed haha (tja het is ook nog een 2e en weer een jongen). @kaatje, oh idd rustig aan doen dan, wij hebben het ook rustig gehouden met de kraamvisite, er zijn nu ook nog genoeg mensen die langs willen komen. @rono, vervelend dat je idd in het zh ligt, maar hopelijk draait de kleine eigenwijs nog!
Rono wat balen!! Waarom moet je dan zo lang blijven?? Kelly; je kunt ook nog een handkolf proberen, misschien dat dat wel gaat! Of anders de neusspray proberen! Ga idd Jenna vannacht maar op haar buik leggen, kijken of dat helpt! Kaatje; rustig aan doen, lekker uitrusten!
heb kolf van t zh, de medela symphony.. heb nou ha maar gebeld voor die neusspray,gelukkig begreep de assistente het morgen hier ff apotheek zoeken en vragen of het hierheen gestuurd mag worden,anders moet ik naar gouda alleen maar om dat op te halen. nou,er was gister wat speeksel afgenomen van dr, en daar zitten bacerien in.. dus nu is de antibiotic aangepast, hopen dat ze nu snel opknapt! vind het maar niks dat ze daar ligt.. vannochtend kindje overleden op die afdeling. vannacht ook kindje overleden van iemand uit dit huis. dan word je wel weer ff met beide benen op de grond gezet.
waar hebben ze nog meer leuke kaartjes met foto? had nu 2x kaartje bij kaartje2go besteld,gewoon 1 kaart als proef.. maar bij allebei word de foto zo raar. 1e x donker, en nu met andere foto is ze heel rood..