Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

hoi ladies,

lees vanavond even bij! Net heerlijk wezen shoppen met de kids. Voor Jace een heel schattig ´boot´ pakje. Beetje mariniersstijl hihi, te schattig. Voor Danny 3 replaybroeken en een v hals shirtje en voor Dex replay schoentjes met harde zool. Kon het weereens niet laten maar agh ze vorige schoentjes werden ook te klein:D Was echt een leuke aanbieding van die broeken voor Danny.. 3 halen 1 betalen!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gave schoenen!!!

en wat heeft Céan een leuk shirtje aan Anna!
    Hoe is het trouwens met de woningruil gegaan?

Miffy, en werd Elin moe van het powerwalken ;) Is dat met een groep?

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zucht, wil ik een keer een middagdutje doen (kies klopt pijnlijk, hoofd bonkt en keel steekt), lig ik bijna te slapen, begint madam een uur te vroeg weer te zeuren om eten. Nu met haar maar weer op de bank. Hopen een beetje dat ze wat wakker blijft. Gisteren had ze opeen om middernacht een wakker uurtje. Vriendlief moest wat werkdoen, dus ik mag me even met haar bezig houden ipv dutten. Ik hoop zo dat ze vannacht lekker door slaapt!! (en ik dus ook)

Zag weer leuke foto's voorbij komen!!

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Marleen ik heb laatst de hoes gehaald en hij zit bij mij goed. Alleen moest ik aan de zijkant iets knippen omdat ik daar de haken heb zitten waar de riem doorgaat van de auto.
    Maar bij mij zit het goed.

@rono wat een verhaal zeg! Fijn als de een de ander tegenspreekt. Hopelijk heb je dan volgende week de kleine in de armen.

@Danitjuh dat is balen zeg. Nu hopen dat hij dit weekend genoeg aankomt en maandag dan mee naar huis mag.

Hier vanmiddag met Rick even op bed gelegen. Geslapen is er niet van gekomen maar ben wel uitgerust. Gewoon van het liggen. Ik werd nog lekker gefriemeld op mijn rug heerlijk vind ik dat. Ook hebben wij samen nintendo ds gedaan. Je moet toch wat tot Bart wakker wordt. wij gingen om 12 uur naar boven en kwamen om half 3 weer beneden. Alleen heb ik iets verrekt bij mijn schouderbladen, precies bij de rand van de bh. Kan er ook nog wel bij zei manlief. Hij erg verkouden en dan hoesten. Dus dan zal het wel snel komen de kleine. haha :)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanochtend vriendin en fam. op visite gehad. Was gezellig ! Leuke kraammand gehad. merk wel dat er maar weinig nodig is om me goed moe te krijgen,vanmiddag een lekker uurtje geslapen.

Schildje, mooie buikfoto

Rono, lekker zulke communicatie.

Marleen,deed die hoes bij mij ook maar als hij er een tijdje om zit zakt dit vanzelf in

Danitjuh, ahh wat jammer zeg :(

Belliebel, fijn dat de spruw over is !

Angie, fijn dat ze weer thuis is !

Anna, een lichtalarm ? Je bedoeld het luchtalarm denk ? Weet je al waarom ?
    o haha je eigen luchtalarm. Wat wordt Cean alweer groot ! Lekker laten gaan die ex van je. Wel goed van hem dat hij toch komt als Ticho het vraagt.

Zwaait terug naar Jac

Miffy, ahh wat sneu voor Julie, Heerlijke foto van Elin !
    haha ja leuke naam he :D

Frummel, stoere schoenen !

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Elin werd zo moe van het liggen dat ze de hele weg heeft geslapen :D

Lopen doe ik overdag alleen, met de kinderwagen en dan lekker ver en flink doorlopen. 's Avonds ga ik nog een paar keer per week met mijn vriendin/overbuurvrouw (ook pas bevallen), lekker met z'n tweetjes. Is heerlijk, gisteren had ik barstende koppijn van slaapgebrek, maar na het lopen was de hoofdpijn gewoon weg! En ook al 2,3 kilo in anderhalve week weg :)

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wat een super schoentjes voor Dex Frummel!

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Lopen met de kinderwagen, staat hier ook op de planning. Moet mijn conditie weer opbouwen en kan hier heerlijk over het strand lopen of door de duinen. Als ik dan niet extra afval :p

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hielden jullie ook zoveel vocht vast na de bevalling ? de hele zwangerschap kom ik alleen rond mijn buik/middel aan,en nu heb ik een dikke plofkop waar je u tegen zegt. Lekker charmant al die foto's met onderkin ;)

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    In slaap komen: Nou ik merk de afgelopen 2-3 dagen dat ik smiddags op de bank gemakkelijk in slaap kan vallen, vooral na een voeding en als Ryan dan lekker tegen me aanligt.

AnnaB, haha die doen zeker wonderen :p
    Ohh die kleertjes staan hem echt cute!!!

Miffy, wat een knappe meid!!

Frummel, leuke schoentjes!

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, Nope hier geen last meer van vocht.

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, had ik ook! Hele zwangerschap nergens last van gehad en na de bevalling leek ik een week lang een spons. Hield elk druppeltje vocht vast!

13. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Ja, hier ook nog steeds vocht :( had t pas de laatste paar weken. Mijn voeten zijn ook een stuk groter en dikker... Dus zit vast aan de birckenstocks!

Marleen; hier zit de mc hoes van de kruidvad ook heel raar! Heb een mc city van 2,5 jaar oud.

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.567
    3.068
    113
    T gaat vandaag gelukkig beter ! Ontsteking waarde.zijn paar punten gedaald.nog wel erg hoog.maar iig niet gestegen

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Chantal, fijn om te horen dat het beter gaat!!!

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Chantal, super om te horen dat het beter gaat!

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Chantal, fijn dat t weer beter gaat! Goed om te horen..

Hemrieke, hier vandaag t zelfde.. Hele dag geen kind aan fleur, toen ik naar bed ging brgon ze te huilen en stopte niet meer zolang ikhaar neerlegde.. Gelukkig kwam na 1.5u vriendlief thuis, dus heb ik toch nog ff kunnen slapen!

Kaatjr, he balen van vocht! Hier geen last van, zit nog 2.5kg boven mn 'startgewicht' en pas mn oude broeken weer(zitten voor t mooie nog net te strak en ivm wond doet t pijn, maar t gaat om t idee;))

Door ks afelopen 1,5week weinig beweging gehad, maar hier ook van plan om straks dagelijks rondje polder te gaan wandelen, dan zit ik zo weer onder,n startgewicht :)

Frummel,schattige schoenen

Anna, leuke foto!

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

Mamachantal goed om te horen dat het de goede kant opgaat!

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Nou mijn hormonen waren blijkbaar nog niet mijn lichaam uit.
    Zelfs bij de visite heb ik zitten janken en net bij mijn sz ook. De tranen bleven maar komen, hoe erg ik ook mijn best deed.
    Mijn ouders kwamen tijdens de visite ook nog langs en mijn vader had een opmerking waarbij ik knapte, hij zei: je zou eens een stukje buiten moeten gaan wandelen.
    Nou ik zou een moord doen om dat te kunnen doen. Dus die opmerking was echt de druppel.
    Nu heb ik natuurlijk mega hoofdpijn, maar hopelijk ben ik het nu wel kwijt.

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

Gooi t er maar lekker uit meid! Idd geen slimme opmerking van je vader...digi knuffel!

Deel Deze Pagina