Ja, voel me weer een stuk zekerder. Had vooral het beeld voor me dat Dinand zo gigantisch hard groeide in het begin, mja Fabiënne is Dinand niet hihi.
Gefeliciteerd Jac en en Belleke met jullie zoon en dochter. Hier vanmorgen naar de vlos geweest. Als het uit zichzelf niet doorzet mag ik aan afspraak laten maken bij de gyn om as maandag of dinsdag ingeleid te worden, of als ik dat niet wil, wachten tot donderdag dat ik thuis gestript wordt. Nou wil ik zo wie zo graag in het ziekenhuis bevallen, dus denk dat ik voor het inleiden gaat. Mits ons kindje zich alsnog voor het weekend zich aankondigd. Spannend hoor. Iemand ervaring met inleiden? ben wel benieuwd hoe dat gaat.
Zo weer bij! Jeetje Fabiënne is echt vreselijk wakker. Eigenlijk de hele ochtend al, maar geen idee waarom. Ze heeft gepoept en geboerd, Nu heeft ze wel heerlijk geslapen gistermiddag/avond en vannacht. Ach, beter nu dan vannacht hihi.
Net heb ik telefoon gehad van de vk of ik vanavond kan ipv morgenmiddag. Ik sta als enige en zij was dan geholpen als dat zou kunnen voor vandaag. Nou graag hoef ik morgen niet meer weg.
Hieperdepiep, JAC gefeliciteerd met Nael!!! En jeuh, eindelijk weer een jongen! Kom ff snel voorbijzwaaien via de iPhone, dus kort berichtje, maar ook alle bevallen dames van mooie meiden van de laatste dagen natuurlijk ook nog gefeliciteerd. MNM en henrieke, hoe gaat het met jullie herstel? Liefs J.
Jac, van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie Naël!!! Jeetje wat is dat snel gegaan, ik zei het toch. Maar gelukkig sliep je mannetje wel thuis toch? Nu lekker genieten van jullie 5e wondertje.
Hier een hele rustige ochtend gehad, maar er hebben weer flink wat tranen gevloeid. Vanmorgen bij de kraamhulp er alles uitgegooid. De vk is nog geweest en ook daar flink bij gejankt en een heel fijn gesprek gehad. Ik heb 2 dagen extra kraamhulp gekregen met de maximale uren. Daarna de ha weer gesproken, nu krijg ik voor vannacht andere slaapmedicatie. Please please please laat deze alsjeblieft wel helpen. Mams is nog langs geweest, weer allemaal leuke cadeautjes gehad. En ze heeft weer bakjes met vers fruit meegenomen en een lekker biefstukje. Neia is vandaag bij de andere oma. Ze gingen vanmorgen zwemmen en ik kreeg net een smsje dat ze het super had gehad en enorm moe in slaap is gevallen. Erg fijn dat ze ook een leuk dagje heeft.
Net een uurtje op bed liggen lezen. Ondertussen heeft Ferry beneden alles van zijn kant gehaald, overal onder en achter gestofzuigd en gedweild. De baby kan volgens hem dus komen Ging in eerste instantie een beetje kwaad naar boven want hij zei dat ik maar tot vrijdag middag moest wachten met bevallen zodat hij vrijdagochtend nog de kinderen kon weg brengen met de taxi. Daarop vroeg ik of zijn werk soms belangrijker was dan ik, hij boos, ik boos.. maar goed nu een schoon huis dus niet meer boos voedingbh's moet ik ook nog maar ga ze pas na mijn bevalling kopen. Bij Levi te voor de bevalling bij de Hema gekocht,maar daarna gingen mijn borsten opeens groeien en werden ze snel te klein. Nu dus maar wachten tot ze vol zijn en dan nieuwe halen. heb ook geen idee welke maat ik nu moet hebben Jac, jeeee babynieuws ! Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Naël !! ben erg benieuwd naar je verhaal. Mariska, fijn dat ze je een handje willen helpen. Inleiden kan op veel verschillende manieren. Met tabletjes, gel, een veter, ballon. Ieder ziekenhuis heeft een andere manier, ligt er ook aan of je lichaam al verweekt is of dat alles nog potdicht zit etc. Het kan in een paar uur gebeurd zijn maar kan helaas ook 2 a 3 dagen duren als je lichaam nog helemaal dicht zit.
Kaatje, ah leuk zeg een zak vol met kleren gekregen, zit vast altijd wel iets tussen wat je leuk vindt. Lijkt me dat bij jou de nachten ook onderhand op gaan breken of niet? Frummel, jeetje wat een jeugd heb je gehad zeg. Dan is geld idd helemaal niet belangrijk, het is veel mooier om terug te kijken op een mooie jeugd met veel liefde en rust. Bellie, hihi een buikslapertje. Nila heeft nog nooit op haar buik gelegen, van de week maar een keer proberen als ze bij mij ligt. Kelly, oh wat schattig die 2 samen. Wat is enora donker zeg in verhouding met haar broertje. Maar Vittorio is haar half broer toch? Anna, wow dat scheelt toch weer, maar 4 euro. haha die ex van jou, het wordt bijna grappig. :x Marloes, oke je kunt wel tussendoor wegen dus, nouja als jij het niet belangrijk vindt, lekker op controle laten doen. Kikker, och kraam voor het laatst, fijn dat ze zo fijn was. Vanaf morgen alleen, wel een goed gevoel bij?
Ja zijn echt super leuke kleren.Maat 74 tot 86 haha. Heb boven nu al anderhalve krat vol met maat 62 tot 86. Hoef de komende twee jaar dus niet mega veel meer bij te kopen. Ja beginnen behoorlijk op te breken hier. zeker omdat ik smiddags niet kan bij slapen.Vanavond dus maar even relaxen met een voetenbad, warme douche en dan vroeg er in.Hopen dat ik goed slaap want die nacht er na ga ik bevallen ( als het aan ons ligt haha )
Kaatje, nou dat verhaal verteld mijn kraamhulp net over die moeder met zo'n zwaar kind, echt ongelofelijk! Henrieke, ah leuk kaartje hoor! Luca, nou een hele dag 'verplicht' kletsen, kun je echt wel moe van worden. Jeetje wat een hitte daar zeg. Dat wordt vast druk ja bij jullie, maar ook wel weer gezellig lijkt me. Schildje, lief van je, dank je. Vandaag 38 weken alweer! Wat een nacht zeg, bah niks aan. Hopelijk is je afscheiding een voorteken. Anna, niet teveel op één dag willen meis, en helemaal niet als je 's ochtends al zo moet haasten voor het naar school gaan. Succes met je moeder straks, ben benieuwd of ze erover begint. Marleen, bedankt lieverd, je hebt altijd zulke opbeurende woorden voor me. Och arme Romee last van haar buikje. Heeft ze nu wel kunnen poepen? Wow he nu al weer je normale broek aan, super zeg. Die zwemband wordt vast ook weer ietsje minder. GEFELICITEERD met jullie 4-jarig jubileum. Fijn zeg vrijdag, nee ik zou Nila ook nog niet alleen achter laten behalve bij mijn moeder of sm. Belleke, van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Zoë! Gelukkig nu weer lekker thuis! Ennas, ik ben erg benieuwd hoe het bij de vk was. Kan me voorstellen dat je het nu echt hebt gehad.
Niets opgeschoten bij de VK... Ze vinden dat ik maar gewoon moet afwachten. Die 8 pond is een schatting. Als het nou een klein kindje was geweest dan doen ze eerder wat. Maar met een groter kind niet. (Tenminste, bij mij niet) Moet tijdens de bevalling maar kijken of het gaat passen. Blegh, ben er ff helemaal klaar mee
Wat zijn mannen soms ook irritant. Belt Ferry net zonder overleg met mij zijn moeder op om te vragen of ze even met Levi weg wil zodat ik rust heb. Hij zal het allemaal wel weer goed bedoelen maar ik zit hier nu weer lekker dramatisch te huilen omdat ik het gevoel heb dat ik faal als moeder ( en dit gevoel heb ik juist al zo vaak bij mijn schoonmoeder ) Enna, nou ja zeg, schiet je ook lekker veel mee op met zo'n vk
Pff ja had er wel wat meer van verwacht. Volgens haar is inleiden niet van toepassing. Baby heeft het nog goed dus doen ze gewoon niets. Volgende week woensdag gewoon weer controle. Ze gaat vanavond nog wel even met de andere VK overleggen maar moest er maar vanuit gaan dat daar niets uit zou komen. Ik snap er echt niets van.... Als m'n suiker niet goed was geweest hadden ze wel wat gedaan. Suiker is wel goed dus laten ze het hierbij. Alsof die baby gaat krimpen nu ik geen suiker heb?!?!? Ga ik daar nog stom zitten huilen ook... Heb er gewoon geen vertrouwen in. Kaatje; Het is heus niet gek hoor als Levi je even 'teveel' word! Ik heb soms al teveel aan mezelf.. laat staan nog zo'n kleintje erbij!
Patriesja, raar he je uitgerekende datum, ongelofelijk dat je mannetje alweer 3 weken oud is. Maar wel heerlijk! Idd een binnen blijf dagje zo met dat weer. Kaatje, och arme Levi geen haren fan dus. Wel een goed idee dan zo'n leuk borsteltje. Frummel, pfff wat eng zeg van Dex. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk is het 'niks'. Wel slim dat je de ha hebt gebeld, je weet maar nooit. Nog een half uurtje, ben benieuwd. paso, wat verschrikkelijk zeg van de moeder van je beste vriendin. Natuurlijk ben je enorm geschrokken. Fijn dat je er vanmiddag heen gaat, ze zal je hard nodig hebben (mijn vader heeft dat ook). Hele dikke knuffel en sterkte vanmiddag! Ik had bij neia voeding bh's van de livera, waren echt super fijn en stevig. Mariel, wat fijn om iets van je te horen. En helemaal super dat je nu een eind op weg bent in je zwangerschap. Gaat het allemaal goed? Jac, wat een leuke aparte naam weer zeg! Ook nog nooit gehoord. Bellie, ja huilen en praten lucht ook wel op. De tranen kan ik ook echt niet meer binnen houden. Maar het is niet al te best voor de hoofdpijn..... Goed zo meid, ben blij dat ze je gerust hebben gesteld op het cb. Ieder kindje is idd weer anders. Was Fabienne gewoon lekker wakker of aan het jengelen? Mariska, oooh spannend, dan weet je in ieder geval dat je begin volgende week de kleine in je armen hebt. Maar ik hoop zo voor je dat het vanzelf begint. Zo zie je maar bij jac, het kan heel hard gaan. Schildje, ah leuk vanavond nog naar de vk. Juud, herstel down under en bm gaat goed, valt me eerlijk gezegd nog mee. Hoe is het met jou?