ben trouwens wel jaloers hoor, bijna iedereen hier kan haar eigen kleren weer (bijna) aan... Hier nog laaaang niet helaas Denk dat ik nog zeker wel 15 kilo af zou moeten vallen... Bij de andere 2 was het net zo helaas, en van bv geven val ik ook geen grammetje af. Na de bv gaik wel weer lijnen. hier een goede nacht gehad!! voor het eerst! Ze had haar wakkere uurtjes nu niet 's nachts maar van 20:00 tot 23:30, ook lekekr veel gedronken. Ze kwam nu alleen om 3:30 oor een voeding! ze zit trouwens ook al ruim boven haar geboortegewicht
@zonnebeertje Ik kan in die zin me kleding aan dat ik me broeken na 2 uur pas dicht kan doen omdat ze dan zijn uitgerekt. Verder me shirts niet die draag ik gewoon van de positiekleding Hier ook geen gram af na de bevalling en van bv val ik ook niet af... (zeggen ze altijd wel uhu bij mij dus niet) @ffl Wat leuk zeg! Nee heb nog niks gedaan met een mutsje van SC.. Hoe is die geworden? @pink Ik heb een ByKay... vind hem zo geweldig!!! Is wel uhm... prijzig vind ik dan maar och ik vind hem zo fijn! (voor mijn rug echt ideaal en ik knoop hem voor maar de 2 uiteinden komen straks tegen me heupen aan en dat voelt zo prettig! *ego* hier zo inspiratieloos voor het maken van een boxzak... Moet er toch echt 1 hebben hangen... maar inspiratie is erg ver te vinden :S
Miracle, ah heerlijk "s middags een filmpje kijken. Bij Nila was het stompje er op de 4e dag al af. Maar dat het nog gelig is en/of bloed uitkomt is normaal (zei de kraamhulp). Anna, van draagdoek.nl FFL, een mutsje? gratis? Maar Nila draagt geen mutsjes meer eigenlijk. Pink, laat die wallen maar hangen, hoort erbij. Geef je bv of fv? Drinkt V wel genoeg? Ik vind die van draagdoek.nl super. Bapsie, jammer zeg, zou mooi zijn ja als het bij Rono begint.
Zonnebeertje, jammer dat de bv niet helpt met afvallen, maar komt wel meid. Wow wat een goeie nacht voor Jenna! Anna, mijn zusje heeft een boxzak voor me gemaakt als cadeau, hij is mega mooi geworden. Ik zal straks eens een foto (laten) maken.
@Marleen: Jammer dat het nodig zou zijn voor de heupjes, maar wel goed dat je er al zo op ingesteld bent natuurlijk. @patriesja: Hier kolf ik ook om wat op te sparen en voel me echt een melkfabriek @MNM: Ik ben ook zo boo op haar maar wil natuurlijk de goede vrede bewaren. Als ik haar maar niet te vaak moet zien is het goed @Danitjuh: Jammer dat Ismail niet mee naar huis mag vandaag @Frummel: Mooie schoentjes! @Schildje: Mooie buikfoto! @angiebaby: Heerlijk, weer thuis! Zag ook enkele mooie baby's voorbij komen! @Vocht: Had ik hier ook de week na de bevalling. @Kilo's: Hier 7,5kg bijgekomen tijdens de zwangerschap, nu er al 10,5kg weer af. Pas ook al sinds dag 1 terug in mijn oude kleren. Geen zin meer om nog verder bij te lezen, zoooo moe Hier: Enora zit sinds gisteren boven haar geboortegewicht, 2kg890!
Hoi dames, Sorry maar ik red het bijlezen echt even niet. Hoop dat met Viënna en Ismaïl alles goed gaat! Ben momenteel super druk met de kids en nog wat dingetjes. Paar weken geleden kwam ik met een idee. ontwerp uitgewerkt. Nu hebben we de inventarisatie gedaan en wat onderzoek. Wat blijkt.. er is onwijs veel vraag naar en het bestaat nog niet. Nergens te vinden en er is ook geen patent op. Volgend jaar hopen we ermee bij het beste idee van nederland te staan Klinkt heel suf en ik ben zelf ook niet echt van dit soort programma's maar ik denk dat het super zal verkopen en uit de inventarisatie bleek dat er onwijs veel vraag naar is.. Heb net nog een vraag erover gesteld en daar kwam niet zoveel antwoord op(het is er rustig) maar wat we voor de rest al hadden uitgezocht was super positief. Het gaat om een systeem waarmee je op de fiets veilig je kindje van 0 maanden tot 6 jaar kunt vervoeren. Waarbij je zonder moeite kunt afwisselen tussen pasgeboren baby en ouder kind. Dus geen getob meer met maxicosidragers, bakfiets, fietskar enz. En voor een schappelijke prijs die voor iedereen is te betalen. Met dit 'systeem' kun je ook met regen, zon of wind je kindje vervoeren en zelf ernaast nog je buggydrager gebruiken. Lijkt mij vrij ideaal
Angie wat fijn zeg dat Djenna weer lekker thuis is! Bapsie ik krijg geen kraamzorg meer Wij krijgen nu intensieve thuisbegeleiding. Anna wat een schattige foto van je stoere bink! Miffy wat een dotje zeg om te zien! Frummel die schoentjes zooooooooo cute! en dat is nog leuk shoppen zeg! Kaatje ik hou ook geen vocht vast. Marleen gefeliciteerd met Marcel. Een lekker rustig dagje dus Fightforlove ik heb ook een mutsje gehad van hun Zo met Ismail gaat het wel goed. Wel erg onrustig geweest vannacht en vanmorgen ook. Heeft al 2 flinke poepbroeken gehad en mijn god stinken stond er gewoon van te kokhalzen Ook is hij weer gewogen en was nu 2220 dus 25 gram aangekomen. Morgenochtend weer wegen. En maandag beslissen ze wanneer hij naar huis mag.
Heey meiden Ik probeer straks even terug te lezen, maar tis druk... En vandaag bijna hele dag visite gehad. Nutriton werkt perfect, Jevani spuugt eigenlijk helemaal niet meer, maar drinken uit de borst gaat echt niet meer, want wat hij dan spuugt, echt niet normaal! Ben benieuwd hoelang ik het kolven volhoud... Las wel iets over, weer je oude kleding aan en afvallen... Nou hier nog een, die nog laaaaaang niet terug op der gewicht is hoor! Dus als ik straks stop met de bv, ga ik echt opletten! En Jevani is alweer bijna 5 weken, over een week kan ik ook weer wat gaan sporten als ik daar de energie voor kan vinden? hahaha
@Marleen gefeliciteerd emt Marcel. Maak er maar een leuke dag van. @MnM nee het zijn geen weeën. dan zou je het toch in alle twee de benen moeten hebben lijkt mij. Nee ik denk dat het een spiertje is wat afgekneld is. Ik heb vanmiddag van 12 tot half 3 in bed gelegen en toen was het gelukkig weer een stuk minder. Alleen het draaien blijft pijnlijk en vervelend. Met Rick gaat het redelijk maar wij denken dat bart ook verkouden wordt want hij is al 2 dagen niet te genieten en meestal als dit zo is dan wordt hij verkouden. Dus vanavond zijn neus inspuiten want dat begon al een beetje dicht te zitten. Zal wel zo zijn dat wij dadelijk allemaal verkouden zijn en dan gaat het beginnen. hahaha @Anna zo je ex is geweest dat mag in de krant. Leuk setje heb je gekocht zeg en het staat het ook heel erg leuk.
MNM; voor de zwangerschap was ik ruim 25 kilo afgevallen met het proteine dieet! dat wil ik straks ook weer gaan doen Viel ik 2 kilo per week mee af, dus met 2 maandjes moet ik dna ook weer op gewicht zijn! En leuk zeg een boxzak cadeau, helemaal omdat hij zelf gemaakt is! En je hebt vannacht 5 uur geslpaen, lekker! heb je vanmiddag ook nog gerust?
Nou bloeddruk iets iets lager maar nog te hoog 135/95. Als hij dinsdag nog niet gezakt is naar de 90 ( liever lager ) dan gaat de vk de huisarts bellen voor medicijnen. Vk was haar prikspullen vergeten voor Elin,dus die krijgt morgen haar hielprik.Mijn hb is wel geprikt. 7.6. Netjes dus. Verder is mijn melkproductie te erg op gang haha. Als Elin links drinkt lek ik rechts door een pad,bh en 2 lagen shirts heen. Net 2x in één middag Miracle,ja zou wel kunnen maar kraam is niet zo van het kolven zolang Elin de borst gewoon nog goed kan pakken omdat je dan weer extra productie aanvraagd MNM, ahh sneu zeg dat ze zo last heeft van krampjes Marloes, goede kwaliteit naambordjes dus ? Heb er ook al eens naar gekeken bij Hema. Ook maar bestellen dus Anna, iig positief dat hij Céan niet negeerd ! Schattige kleertjes en natuurlijk een schattige Céan kleding hier nog niet geprobeerd.maar aangezien ik pas -3 kg kwijt ben denk ik dat ik nog maar even wacht met proberen haha Frummel, klinkt idd ideaal ! Ik ben trouwens ingehaald bij buikfoto van de maand Beetje jammer
Kaatje, ja dat is idd ook zo. Heb hier ook pas 1x gekolft omdat mijn borst echt op klappen stond. Wat jammer dat je bent ingehaald... Frummel, klinkt als een ideaal idee!! Hmm, hier ruikt het helemaal naar ovenkip ( braadstomen van magi ) en gekruide aardappelschijfjes Water loopt in me mond, hubbie is lekker aan het koken!
Hier ook lasagna in de oven Kleding, ik was flink aangekomen vlak voor de zwangerschap en eerste maanden juist enorm afgevallen. Dus is vrij logisch dat ik mijn oude kleding weer aan kan. Maar mn zw broeken zitten nog het lekkerst. Vraagje, is er een manier om de wakkere periode van Emma te wijzigen? Ze is nu al een aantal dagen rond middernacht klaarwakker voor minimaal een uur. Zou dat toch echt liever in de middag hebben zoals ze eerst had.