Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kaatje, grrr mannen, jij wilt gewoon zsm bevallen.
    Ah wel lief dat hij alles heeft schoon gemaakt, en jij lekker even een uurtje gerust.
    Scheelt ook weer mooi voor de portomonee als je van alles krijgt, leuk hoor.
    Och meis toch, niet slim van Ferry dat hij het niet heeft overlegd. Ik kan me jouw gevoel zo goed voorstellen, dat heb ik ook vaak, je wilt alles perfect doen. Maar het is wel lief van Ferry en misschien heel goed voor jou. Dikke knuffel!

Marloes, haha leuk kaartje.

Ennas, dat meen je, klote zeg, hun hebben makkelijk praten, jij moet het mooi doen.
    Hebben ze ook niet gezegd of ze volgende week gaan strippen ofzo als je nog niet bevallen bent? Dikke knuffel!
    Nou hopen dat die andere vk er wel anders over denkt dan.
    Is juist goed hoor dat je daar gehuild hebt, dan weet ze tenminste wel dat je er echt genoeg van hebt.

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Rust momentje lukt vandaag niet echt.
    Elke keer als ik mijn ogen sluit ga ik nadenken en huilen, niet goed voor mijn hoofdpijn.
    Lekker even hier wat afleiding zoeken. Zometeen komt er nog een vriendinnetje langs, gezellig.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ennas, je hebt dus gewoon zo'n vk die voor 41 weken niets doet :( Misschien toch maar je voeten laten masseren door iemand ?

MNM, hoop dat je straks wat afleiding hebt door je visite
    Heb je de dokter nog gesproken ?

4. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Zo nu heb ik even de rust om mijn bevalling op het spreekwoordelijke papier te zetten.
    Na de niet dalende bloeddruk van maandag wilde de gyn mij dinsdag toch inleiden. Bloeduitslagen en urine waren goed maar de onderdruk bleef te hoog.
    Ik mocht dinsdagochtend om 7 uur bellen of er plaats was en dat was er. Om kwart over 8 waren we in het zh en om 9 uur prikte de vk mijn vliezen en heeft ze mij aangesloten op een infuus met weeopwekkers op de laagste stand.
    Meteen was er al weeactiviteit te zien. Dat voelde meer als harde buiken dan als wee. Tussen half 13 en 13 werden de weeen erg pittig en omdat ik dacht dat ik er nog wel een aantal uurtjes over zou doen heb ik om een ruggenprik gevraagd.
    De vk heeft eerst gevoeld en ik had 6/7 cm ontsluiting. Dus in overleg heb ik een spuit gekregen die de scherpe kantjes van de weeen af zou halen want ik moest anders nog wel even op de anestesist wachten en ik vond de weeen echt niet leuk meer.
    Dus om 13 uur heb ik die spuit gekregen en die zou binnen een kwartier werken maar die deed het na 5 minuten al. Goh wat was ik stoned:D
    Weeen waren weer te doen en ik kreeg tussen de weeen door weer wat rust. Om half 2 kon ik de weeen niet meer in zijn geheel wegzuchten en het laatste gedeelte voelde als perswee. Dus de vk erbij en er zat nog een heel klein randje wat ze weggeduwd heeft.
    Dus om kwart voor 2 mocht ik persen en om kwart over 2 heeft de vk een knip gezet omdat haar hartslag niet snel genoeg meer herstelde. En om 5 voor half 3 is Veerle geboren.
    In 5,5 uur een dochter rijker, wat een rijkdom en wat een ervaring. Ze is prachtig! Een klein poppetje en papa is helemaal verliefd. (mama ook hoor) Ze slaapt erg veel en heeft eigenlijk geen zin om te drinken dus daar moeten we samen nog aan werken.
    Ik mocht eigenlijk niet naar huis ivm een nogsteeds te hoge bloeddruk maar de gyn zei dat ze er in het zh toch niets aan gingen doen en dat ik de vk moest bellen als het niet goed zou gaan.
    Nu is de vk vandaag geweest en mijn bloeddruk is nog steeds niet goed. (onderdruk van 100) Dus ik moet bedrust houden en niet te veel visite ontvangen. En ach zolang ik met mijn dochter in bed kan knuffelen en ik door de kraamhulp verwend wordt en mijn ventje lekker thuis is hoor je mij niet klagen;).

Ik las dat Jac ook bevallen is GEFELICITEERD! met jullie zoon ik ben ook erg benieuwd naar jou verhaal!

Verder is alles een beetje langs me heen gegaan. Ik lees mee en ga proberen te reageren maar het kan even duren;). Bedankt trouwens voor alle felicitaties!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje ook al zo lekker snel gegaan ! ( geloof dat we in het algemeen niet heel veel mogen klagen qua bevallingen hier )
    Wel vervelend dat je bloeddruk zo hoog blijft,maar idd lekker blijven liggen en je laten verwennen.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ze was lekker wakker, wat op den duur over ging in jengelen, maar weet nu wat er loos was...Ze had kennelijk nog meer poep in haar lijfie zitten whaha. Het is niet hard ofzo, gewoon lekker smeuïg, maar ze leek er toch wat moeite mee te hebben. Heb haar maar een handje geholpen d.m.v. temperaturen en heb een druppeltje olie door haar fles gedaan net. Dat werkt altijd heel goed en maakt de ontlasting net even wat zachter. Maargoed, het is eruit, heeft haar flesje op en lekker geboerd en geknuffeld en nu ligt ze in de box even uit te buiken!

Heb je al iets van de HA gehoord?

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Klinkt als een mooie bevalling:D. Wel rot dat je bloeddruk nog steeds aan de hoge kant is, maargoed, das allemaal een beetje bijzaak, zolang jij jezelf verder maar goed voelt!

8. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Goedemiddag,

Kom even kijken of er al babynieuws is :)

@marleen
    Heerlijk hoor van het vloeien af! En dat je, je eigen broeken weer aan kan :)
    Wat gezellig dat jullie vrijdagavond uit eten gaan :)

@belleke
    Gefeliciteerd met Zoe

@henrieke
    Leuk kaartje zeg!

@frummel
    Ben erg benieuwd wat de dokter zegt!

@paso
    Jemig wat een vreselijk nieuws is dat als je zoiets te hore krijgt!
    Ik heb voedingsbh's van de kruidvat vind ze echt ideaal en maar 13 euro ;)

@mariel
    Heerlijk zeg nu 25 weken! Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van! Voor je het weet is de zwangerschap voorbij :)

@Jac
    JEUHHH Gefeliciteerd!!!!!!
    Geniet er lekker van!!!

@mariska
    Ik ben ingeleid. 's ochtends melden, vliezen gebroken, infuus, wachten, en Céan was er om half 1 :)

9. Pink, klinkt inderdaad als een prettige bevalling zo!

Kaatje, niet te hard roepen hoor, of even afkloppen! :)
    Wij zijn nu bijna aan de beurt haha

Volgens mijn pendel zou ik vanavond weeen krijgen en morgenochtend bevallen, we zullen zien ;)

Ik las trouwens in een ander topic dat booboo waarschijnlijk weeen heeft dus die zal ook wel snel bevallen nu. En het viel me op dat Miracle heel de dag nog niet is langs geweest? Zij is vandaag uitgerekend toch :D

10. Vinora

Vinora Niet meer actief

@MNM: Inderdaad geen 'volledige' broer en zus :)

Sorry hoor dames dat ik zo kort reageer telkens, maar heb nogal last van de babyblues.
    Ach voor ik het weet is het over :)

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Wat zal ik blij zijn als het voor mij tijd is om naar bed te gaan!!! Ben best wel uhm... moe van vandaag...
    Opstaan, Ticho school, Boodschappen gedaan, was gedaan, gestreken, ticho ophalen, zwemles, thuis, lunchen, gesprek thuiszorg, voorbereiding eten, opruimen, en nu is het bijna half 5 en ik ben moe!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou heb er maar even gebruik van gemaakt. Hij is anderhalf uur weg geweest op zijn loopfiets. genoeg beweging gehad dus.
    Ben zijn kleding even gaan uitzoeken. te kleine truitjes eruit, broeken die veel te wijd voor hem zijn ( en blijven ) er uit. voor marktplaats.
    Op zolder gekeken en bleek daar nog een stapeltje shirtjes maatje 98/104 te hebben dus hij kan weer even vooruit.

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

even snel het oordeel van de doc:

Hij heeft waarschijnlijk een zware oorontsteking gehad wat op zijn evenwichtsorgaan is geslagen. Niets aan hem gemerkt en ook geen koorts [​IMG] heel vreemd. Nu dus 'uitzieken' en het in de gaten houden[​IMG] gelukkig niets ernstigs!

Ik ga nu koken.. het liep vreselijk uit maar wat ben ik blij zeg:D

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik reageer net op je hyves. Gelukkig niets raars aan de hand.

15. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Mijn vriendin is net weg.
    Het was erg gezellig, ook een keer over andere dingen gepraat, is wel zo fijn.
    Helaas kwam mijn sz nog met mijn nichtje onaangekondigd langs. Dat was allemaal weer een beetje teveel van het goede. Mijn sz is een schat, maar is enorm druk en praat hard, daar had ik echt last van.
    Raar hoor dat sommige dingen normaal zo gewoon zijn en nu extra opvallen.
    Mijn hoofdpijn is weer enorm erg, hopelijk zakt het snel.

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Hallo!

Pink; klinkt als een goede bevalling!!

Frummel; gelukkig niks ergs voor Dex!

Jac; gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! toch nog snel gegaan of niet?

Bedankt allemaal voor de felicitaties!
    Kaatje; je spreekt het gewoon op zijn nederlands uit :)
    Rono; idd in Ede bevallen, en ging echt super!

Alles gaat goed hier, heb wel behoorlijke naweeen, best pijnlijk! Jenna drinkt uit de borst, maar wil nog iet altijd goed aanhappen. Soms wil ze helemaal niet drinken, dan slaapt ze liever. Komr allemaal wel goed! Ik heb iig al wel wat melk, nog niet zo veel, maar begint te komen! Ilana en Tygo vinden het geweldig, geven steeds kusjes! ze zijn nu wel 2 dagen 's middag bij oma, dan hebben wij ook een beetje rust. Vannacht weinig geslapen, Jenna slaapt liever op schot dat in de wieg. Nu ligt ze wel in de wieg, moet het gewoon volhouden, en haar steeds even laten huilen, ze geeft dan een paar huiltjes en is weer stil.
    Hooopen dat het vannacht ook goed gaat.

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kaatje, ja de dokter vanmiddag gesproken. Ik krijg andere slaapmedicijnen, en weer medicatie voor de hoofdpijn. Mams heeft het opgehaald en komt het na het eten brengen.

Pink, jeetje wat een snelle bevalling zeg.
    Jammer dat je bloeddruk zo hoog blijft. Krijg je daar medicijnen voor?
    Idd lekker laten verwennen door de kraamhulp.
    Heb je veel last van de knip?

Bellie, ah fijn dat ze van haar poepje af is. Dat kan toch flink dwars zitten bij zo'n meiske.

Luca, ben benieuwd of je pendel uitkomt.

Kelly, waar heb je last van dan?

Anna, nu duurt het niet lang meer, lekker vroeg naar bed.

Kaatje, goed zo meid, dat je er gebruik van hebt gemaakt. Ben trots op je!

Frummel, pfieuw goed nieuws dus. Nouja oorontsteking is ook niet niks, maar gelukkig niks ernstigs.

Zonnebeertje, fijn dat het goed gaat met jou en Jenna.
    Oooh ja die naweeen zijn zoooo pijnlijk. Pak je er molletjes voor?

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het vervelende is van voedings bh's bij kruidvat kopen is dat ik ze daar niet kan passen en dus nu echt niet weet welke maat ik moet hebben. Had er 2 van mn zus gekregen maar die zijn veeeel te klein, dat is geen gezicht en het zit ook niet lekker. Dan de stad maar weer in....

JAC PROFICIAT met de geboorte van jullie zoon NAEL.

MNM; fijn dat de huisarts toch iets nieuws heeft voorgeschreven. Ik hoop voor je dat het helpt! En extra kraamuren gekregen, dat is ook erg fijn.

Frummel; fijn dat de dokter er achter is gekomen wat er met Declan aan de hand is. Hopelijk knap hij snel wat op.

Anna; welterusten voor straks ;)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo levi ligt gedoucht en al in bed ( te kletsen ) en ik zit even lekker in een voetenbadje.

MNM, heb je niet eerlijk tegen szus gezegt dat het te veel was ? Wel aan jezelf denken hoor !
    Hoop dat je nieuwe medicatie goed aanslaat en je vannacht kan slapen

Zonnebeertje, leuk op zijn nederlands !
    Vervelend die naweeën. Die vond ik ook zo gemeen. Tuurlijk komt de bv vanzelf ! iig al een goed teken dat je productie op gang begint te komen.

Voedingsbh van het kruidvat : Heb ik ook nog een kortingsbon van. helaas verkopen ze ze niet hier in het dorp.

20. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja helaas zijn niet alle filialen hierop geassortimenteerd kaatje.

Deel Deze Pagina