Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Henrieke Jeetje meid wat balen zeg! Ben je alleen de hele nacht op geweest of is je vriend er ook nog uit geweest.
    Sterkte ermee!
    Hier hebben ze de hielprik en de gehoortest in 1x. Erg makkelijk, zo hoef je niet nog een keer de deur uit voor die gehoortest.
    Wij hebben trouwens de flessen van Dr Brown. Schijnen heel goed te werken tegen krampjes, Romee heeft geen krampjes dus ze zullen inderdaad wel werken!
    Wie weet kun je er wat mee?

MNM Jeeeej! Wat fijn dat je een beetje fatsoenlijk geslapen hebt! Nu maar hopen dat het vannacht nog beter gaat. Over een paar weekjes slaap je weer als normaal (tenminste dat hoop ik voor je :D)

Rono Succes in t ziekenhuis!

Patriesja Wat fijn dat Jevani zo lekker geslapen heeft! (hoe heb je dat gedaan? ;))
    Jij hebt vast ook lekker geslapen.

Lindaatje Succes meid!

Anna Wat raar zeg dat de helft van je visite niet is op komen dagen en ook niks heeft laten horen :x Ik zou daar absoluut niet tegen kunnen hoor.
    Nou dan heb je de komende weken ook geen last van je ex ;)

Schildje Ach wat een lekker frummeltje! Hoe gaat het?

Marloes Ah jee een koortsstuip... Lijkt me zo eng! Gelukkig heb ik t nog nooit meegemaakt.

Frummel Ach, arme Jace! Ik hoop voor jou en voor hem dat de flesjes beter gaan.

Sjantelle Gefeliciteerd!!

Jac Fijn dat het goed gaat met Nael!
    Dat zware gevoel aan je onderkantje herken ik wel :( Vooral als ik veel heb gelopen of veel gedaan heb.
    Moest zaterdag even een stukje rennen met Jara, door de regen, nou had het gevoel alsof mijn baarmoeder (of zoiets) er bijna uit kwam.
    Mooi kaartje zeg! Leuk zo met die achterkant!

Miffy Lastig he, met die voedingen....
    Je kunt natuurlijk nutriton proberen, het ene kind is het andere niet. En als ze wel problemen krijgt met de ontlasting dan een drupje olie proberen door de fles. En van VSM hebben ze ook wel iets om de ontlasting wat dunner te maken. (weet alleen niet meer hoe het heet)
    Tsja, mannen..... Ik heb geen klagen over die van mij hoor, hij helpt goed mee, maar ik ben degene die de meeste slaap mist. Al denkt hij dat hij net zoveel wakker is. Jaja, als hij na het fles halen weer in zijn bed kruipt dan slaapt ie, terwijl ik zo'n 3 kwartier zit met Romee.... ;)
    Lekker joh, even weg met je meiden!

Woensdag met Romee naar de huisarts. Ze heeft nog steeds een snotoogje, poets me helemaal te pletter met afgekoeld, gekookt water ;)
    Ook een vermoeden van misschien wel verborgen reflux.
    Als ik op internet de symptomen lees dan kon het wel eens zo zijn. Gisteravond hier op zp de kraamverpleegkundige gevraagd en die vind het er ook op lijken.
    Gelukkig huilt ze (nog) niet heel veel, en is ze redelijk rustig. Merk alleen wel dat ze er steeds meer last van heeft.
    Iemand ervaring met verborgen reflux?

Verder een lekkere ochtend gehad. Jara sliep tot half 9 na 2x wakker te zijn geweest. Lekker rustig aan beginnen dus.
    Vanmorgen boven en beneden gestoft, beneden stofgezogen en gedweild en boven 3 wassen opgevouwen en 1 gewassen en opgehangen.

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

God meneertje slaapt al 3 uur op de flesvoeding! Heb net gekolfd en het beetje wat erin zat heeft Dex opgedronken met zijn tuitbeker. Hoop toch nog de productie met kolven weer omhoog te kunnen krijgen en dan kolven en met de fles voeden. Maargoed of dat gaat lukken weet ik nog niet:)

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

Schildje: gefeliciteerd met Fleur!!!! Hadden we het toch goed he toen mamatien beviel dat jij dezelfde naam had:D Echt leuk, geniet ervan!

Ik ruik poep. Ik ga Dex maareens uit zijn luier hijsen

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

marleen: kindjes met een reflux hoeven niet altijd te huilen. Aleens geprobeerd de fles een beetje in te dikken met nutriton?

Als je naar de huisarts gaat en ze krijgt medicijnen vraag dan om nexium ipv zantac. De smaak van zantac is echt afschuwelijk en nexium is smaakloos

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @linda, succes!

@schildje, aaah wat schattig!!!

@dani, weten jullie al of hij maandag misschien naar huis mag, hoop het zo voor jullie!

@frummel, herkenbaar idd, toen ik hem uit de borst gaf schommelde de productie volgens mij ook heel erg.
    En idd had heel vaak het idee dat hij veel te weinig kreeg, dat wordt nu idd bevestigd bij het kolven, want heel vaak is het echt heel weinig.
    Zonder de kv krijgt hij echt veeeeel te weinig.
    Maar nu met het flesje heb ik echt een veel relaxter mannetje!

@marloes, oh wat eng van die koortsstuipen, ik ken het wel, want ben bhver op een kdv.
    Maar lijkt me verschrikkelijk om steeds mee te maken.

@jac, super mooi kaartje zeg!! echt heel leuk!
    En die kids van je!!!! wouw! lief hoor!!

@henrieke, als Emma te snel drinkt kan je nutriton misschien proberen, dat verdikt de voeding.
    Overleg anders even met het cb of dat een idee is.

@marleen, idd heerlijk geslapen :D
    Die snotoogjes heeft Celeno zoooooo lang gehad, maar iedere keer dachten we net we laten misschien toch maar zijn traanbuisjes doorprikken en dan was het weer even weg.
    Op een gegeven moment was het ineens over.

Zo wij gaan zo maar is de deur uit, even naar de winkel.
    En even naar mijn moeder, daar een was doen, want onze wasmachine is opeens stuk :(
    De droger doet ook al een tijdje raar, maar morgen komt er iemand naar beide kijken.

6. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemiddag

lindaatje spannend zeg! hopelijk snel babynieuws;)

henrieke: ik zou dr brown fles uitproberen

taakverdeling:
    ikke haha....
    man moet gewoon werken en ik ben thuisblijfmoeder dus ja logisch dat ik eruit ga...

hier kom ik wel mn dagen door met lekker blikje energy..

levi slaapt nu die had zn boterham gegeten en viel daarna gelijk in slaap..isa slaapt ook..(wanneer niet:p) dus ik ga nog ff de was doen en kijken of er nog iets boeiends is op uitzending gemist ofzo..

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Patriesja, jij werkt dus op een kdv... Sam is as. maandag voor de laatste keer daar... Ik wil voor de leidsters/groep graag een mooi (prenten)boek kopen. Iets waar ze allemaal iets aan hebben zeg maar... Jij een leuk idee???

8. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @lindaatje
    3cm gaat de goede kant op!!! :D

@schildje
    wat een popje :)

@henrieke
    superwomen nee hoor :) alleen goed met plannen :) Maar wil soms ook wel even helemaal niks doen hoor :)
    Succes vanmiddag voor de gehoortest :)

@kaatje
    Balen dat je veel last hebt van je schaambot! Hopen dat, dat snel over gaat en dat de fysio kan helpen :)

@frummel
    Wat balen dat dat het even niet lekker loopt met Jace en de melkproductie! Hopen dat het snel beter gaat! :)

@jac
    wat fijn dat alles zo goed gaat :)
    Leuk kaartje zeg!

@marleen
    Ik vind het wel lekker rustig hoor dat niet iedereen is geweest :)
    Ik zou het niet erg vinden als er geen contact is...

*ego*
    Hier de schuur opgeruimd... werd tijd ook.. container gelijk vol... Céan heeft een zwaan-kleef-aan-dagje... op zich niet zo erg... die ligt nu naast mij te slapen met de speen... Ticho en Ivy wouden beiden de speen nooit hebben en hij sabbelt er lekker op :) Scheelt weer :)

Ik moet nog naar de winkel maar ben zelf zo energieloos als maar kan!

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Een boek is idd altijd leuk! :)
    Het lastige is alleen wel, dat kdv's vaak wel al veel hebben, dus hopelijk hebben ze het dan nog niet.
    Wat ik en vooral de kids erg leuk vinden is de gruffalo, wij hebben daar een heel groot boek van! Succes verzekerd! :D

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Ff snel
    gaat slechter met buik nu naar amc

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hier tot nu toe wel een lekker dagje.
    Neia heeft gezellig met haar vriendinnetje gespeeld en mijn vriendin is weer fantastisch.
    Ze past heel veel op kinderen, dat kun je ook echt zien, zo natuurlijk hoe ze ermee omgaat (ze heeft zelf geen kids). Heerlijk, en neia is ook weg van haar.
    Net even beneden geluncht en nu weer in bed.
    Mijn vriendin heeft even Nila knuffeltijd hihi en ik ga rusten.

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Ik ben gister pas gaan googelen want ik vond het toch een beetje raar hoe ze nu doet.
    Ik heb dus nog geen nutriton geprobeerd maar dat ga ik na woensdag wel doen. Ik wil eerst weten wat de ha er van vind, maar daarna ga ik zowiezo beginnen met de nutriton.

Goeie tip zeg van de nexium! Die ga ik opschrijven!

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Of een 365 dagen boek? Die hebben wij ook op de groep!
    Misschien kun je ook vragen wat ze leuk vinden of nog niet hebben (of stiekem even kijken tussen de boeken als die in het zicht staan)? Dan geef je in ieder iets wat ze nog niet hebben.

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Marleen, Ik zal die Dr. Brown fles bespreken bij het cb. Helaas ben ik de hele nacht op geweest. Maar vriendlief heeft iig goed geslapen. Beter 1, dan beide totaal brak.

MamaChantal, Oh jeetje! Sterkte meis!!

Zo, Emma ligt weer in bed. Begin nu weer flink gaar te worden. Dus duik met een aflevering House op de bank. Over uurtje gaan we naar cb, dus heb geen tijd voor een echt dutje.

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    chantal,
    sterkte!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Chantal, heel veel sterkte weer meid!!!

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Chantal Sterkte meid!

Henrieke Ja, dat is waar, beter 1 brak dan 2. Maar dan moet je het wel alleen opvangen, dag en nacht....
    Ik weet niet wat je vriend doet voor werk, maar misschien heeft hij het vandaag rustiger dan jij....
    Misschien mag jij het weekend een nachtje bijslapen?

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Rono, oooh spannend, ik hoop zo voor je dat ze nu goed ligt!

Patriesja, wow wat een super nacht, zo horen ze te zijn!

Lindaatje, nouja je loopt nog steeds rond :$, wat heb je het zwaar zeg. Ben benieuwd wat de vk zei, hopelijk gaat het nu snel.
    Jaaaa 3 cm, you go girl, nu is het echt zover. Logisch dat je het spannend vindt, maar je kunt het hoor!

paso, nouja harde buiken is tenminste iets, als de bevalling dan ook maar niet lang op zich laat wachten.;)
    Vandaag je uitgerekende datum, pffff, voelt raar of niet?
    haha schade aan je doos, die mag er gewoon niet zijn. :D

Anna, ah heerlijk dat Ticho had genoten. Hihi het was weer gezellig met je ex dus. ;)
    Is alles weer een beetje normaal met je moeder?

Schildje, aaaaah wat een schatje!

Henrieke, fijn dat je vanmorgen nog wat geslapen hebt.
    Ja een heel gedoe met zo'n kleintje op pad, hopelijk gaat je mannetje mee.

Kaatje, jij hebt dus ook een gulzige tante. Zo he die kan lekker lang slapen.
    Elin komt mooi aan zeg!

Danitjuh, pfff ja gister was een rotdag door het niet slapen, maar nu voel ik me weer goed gelukkig.
    Fijn dat je nog een soort van thuishulp krijgt, dat zal je hard nodig hebben.

Marloes, bedankt voor je lieve woorden (traantjes branden weer even). Ik heb ook echt heel veel lieve mensen om me heen, dus zonder mijn ouders red ik het ook wel idd.
    Jeetje wat eng zeg een koortsstuip. Heeft hij dus wel vaker? Fijn dat Thom beter is.

Sjantelle, van harte GEFELICITEERD met jullie dochter Sophie. Hopelijk is alles goed gegaan.

Frummel, ah nee he, die rare productie ook van jou. Logisch dat je kapot bent. dikke knuffel!

Jac, fijn om iets van je te horen. Jeetje wat is Naël een goede slaperd zeg, heerlijk. Doe je niet teveel dat je onderkantje zwaar voelt? Dat kan goed daardoor komen. Maar slim om even voor de zekerheid de vk te bellen.

Miffy, krijgt ze maar 5 flessen op 24 uur? Och na de laatste voeding wakker, moeilijk hoor welke keuze je gaat maken. Maar ieder kindje is weer anders, dus misschien toch maar proberen.
    Grr irritant dat je mannetje dan zo gaat zeuren, doe jij ook toch niet.
    Nouja na die 2 dagen zal hij vast niet meer moe zijn. En zal voor jou ook wel gezellig zijn toch?

19. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    MNM,
    Nee maar dat zal voorlopig ook niet goed komen. Ben het een klein beetje zat geworden... ach gaat ooit wel goed komen :)

20. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Wat zou ik graag even een uurtje of 2 slapen!

Deel Deze Pagina