gaan we dan toch allemaal nog in dit deel bevallen? moet ik wel heel erug overtijd lopen wil er nog een deel nodig zijn
Jee meid, wat raar dat je productie niet gewoon op pijl blijft. Wat ga je nu doen? Proberen te blijven kolven om de productie wat op te schroeven, of ga je nu gewoon over op de fles? En de de meds voor zijn reflux, werken die niet goed meer?
Goed bezig bapsie! Ik heb eerlijk gezegt geen idee over de details van Sjantelle. Jaaa ook wij gaan in dit deel nog bevallen!! (anders ga ik gillen)
Gadverrejakkes wat is tonic vies!!! Heb even een paar glazen achterover gekiept maar bleh. Helpt het ook nog als je er ranja doorheen knettert?
Ik las het net op hyves. Jeminee meid, het zit jullie ook echt niet mee he. Ik zal een kaarsje branden voor jullie!
Ja met borstvoeding kan ik het niet indikken en de medicijnen helpen enkel tegen het zuur.. Dus nu kolven en indikken maar ik kolf hooguit 30cc daar kan hij niet op leven natuurlijk. Dus er is een pak kunstvoeding opengetrokken. Kan niet anders.. Morgen ook weer op controle bij de kinderarts. Ben wel benieuwd. Toen Jace werd geboren had hij op zijn grote tenen nog bijna geen nagels. Nu groeien die dus in het vlees en sinds gister is dit een beetje rood, etterig. Dus morgen gelijk naar laten kijken want het ziet eruit alsof het gaat ontsteken.. Bapsie: sjantalle is de 24e bevallen en ze weeg 3350 lengte weet ik niet
Nee 30 cc kan hij inderdaad niet op leven, hopelijk komt je BV weer snel op pijl. Dat van die teen nageltjes hebben we hier ook, ze zijn echt zo iniminie.
Ze was gisteravond nog in bad geweest, in de hoop dat ze lekker zou slapen Ik ga nu die dr brown fles bestellen. Kijken of dat iets is!
Tjee wat kletsen jullie veel in 1 ochtend zeg, maar ben weer bij hoor! Hier echt een heer-lij-ke nacht gehad. Gisteravond om 10 uur kreeg ze de laatste fles, en ze heeft gewoon tot 4 uur geslapen. 6 uur achter elkaar, ik = blij hihi. Dan slapen ze officieel door toch als ze 6 uur achter elkaar slapen? Om 4 uur heeft ze de fles gehad, en heeft toen geslapen tot half 9. Lekker in bed de fles gegeven en nog heerlijk tot 10 uur liggen doezelen. Ik hou d'r van! Vanmiddag mezelf helemaal kapot gelachen. Ik was kattengrit halen bij de dierenspeciaalzaak. Meteen lekker stokbroodje gehaald, loop ik de winkel uit, komt er een oud gerimpeld mannetje aanrennen. Nee niet normaal rennen, maar achter zijn rolator whahaha. Het zag er echt niet uit en moest meteen denken aan benidorm bastards. Vervolgens kom ik thuis, lekker stokbroodje gegeten, daarna fabienne de fles, ik hoor Pruttel pruttel aan de onderkant, dacht bij mezelf: oh oh dat kan nooit goed gaan, ik til haar omhoog en het loopt zo van boven naar beneden haar broekspijpen uit zo op mijn net schone bodywarmer. Afijn, ik vies, kind vies, gelukkig niets op de bank terecht gekomen whaha. Ach, zal haar vanavond maar in de wasmachine gooien, 60 graden zal toch wel genoeg zijn hihi?
Oke, wilde al zeggen als je haar 's morgens in bad doet, je dit misschien beter 's avonds kan doen. Maar dat doe je dus al! Ik heb ook altijd hele goede verhalen gehoord over dr. brown flessen.
He verdorie... nergens is die dr brown fles op voorraad. Prenatal ook niet. Die hadden juist de startersset voor een mooie prijs! Helaas ook geen in het dorp en geen auto beschikbaar om naar een winkel toe te rijden. Hoopte het morgen al in huis te hebben.
Haha, Bellie, heerlijk zeg! Gelukkig niet op je bank! Vanmorgen kwam de veegwagen door de straat. Jara stond voor het raam te kijken en toen hij de hoek om ging zwaaide ze en zei: 'groetjes aan thuis!' Haha, plaste bijna in mn broek van het lachen!
Whahaha Bellie; een benidorm basterd zou hij iets gejat hebben Wat zat er op je stokbroodje? Pindakaas? Luiers kunnen dus blijkbaar ook niet alles...