Goedemorgen! Gister en vanmorgen een posi test! Zaterdag doe ik de digi, maar in Juli komt er een brusje voor Joey bij! Uitgerekend op 1 Juli, wie kletst er mee?
Zo heb je gevonden Ik weet nog niet precies wanneer ik uitgerekend ben, maar het zal eind juni/begin juli worden. Vind het leuker om in een nieuw topic in te stappen, dus ik kom gewoon lekker bij de juli mama's kletsen
Heb me trouwens net aangemeld bij MvM. Vorige keer niet gedaan, omdat ik al het gevoel had dat het niet goed zat.
Haha had ook net dit onderwerp geopend alleen onder de verkeerde forum! Blond he! Dus ik kom mij hier ook aanmelden. Gister en vandaag ook positieve test in handen gehad! Spannend he! Ik ben 2 juli uitgerekend ongeveer? Jullie ook gefeliciteerd!
o ik meld me dit x niet aan voor MvM.. misschien heel egoistisch maar de vorige zwangerschap heb ik 30 weken lang overgegeven en dan 's ochtends die pot moeten openen was geen pretje.. ik trok het echt niet maar met veel moeite toch volgehouden.
Ik meld me hier ook even aan. Gok dat ik 23/6 uitgerekend ben, maar die juni club is al zo ver. Die van mij kan natuurlijk ook makkelijk pas in juli gaan komen . Iedereen gefeliciteerd met de positieve testen!!
Ben ook in afwachting van het telefoontje van MvM. Ze moeten een nieuwe informatrice zoeken, want degen die vast in onze regio werkt, komt er bij mij nooit meer in.
Was gewoon het meest lompe mens ever. Ze deed die test en die sloeg dus bijna niet uit. Zei ze doodleuk: nou ik weet niet wat hier aan de hand is, maar jij bent niet zwanger hoor. Zo bleef ze maar doorgaan met rotopmerkingen en toen heb ik haar de deur uitgezet. 2 Dagen later is het toen helaas ook echt mis gegaan en was het een voorteken. Had ze gewoon totaal verkeerd aangepakt. Haar prioriteit lag bij het meenemen van haar emmer en niet bij het feit dat wij ons kindje verloren. Heb toen een klacht ingediend en is hoog opgespeeld. Moest de volgende keer tefelonisch aangeven dat ik een ander wilde en dat heb ik nu gedaan. Kan alleen maar een vriendelijker iemand zijn nu. Voel jij je nu trouwens anders dan de vorige keer? Ik namelijk wel. Echt alles voelt anders aan en als ik eerlijk ben, ook beter. Heb nu heel sterk het gevoel dat het goed blijft gaan.
Wat een graftak zeg! logisch dat je een klacht hebt ingediend! Ik voel mij helemaal goed, heb bijna geen kwaaltjes. Ontzettende hoofdpijn, en mega boos die best pijnlijk zijn. Gisteren was ik wel ontzettend moe en ben op tijd gaan slapen. Maar nu heb ik het gevoel dat ik op een roze wolk zit! Maar ben zo bang dat het weer mis gaat! Heb jij dat ook??
hier had ik vorige x ook zo´n lompe donder hoor! kan er nog kwaad om worden.. ze vond mij te jong voor een kindje(ik was 22) en daardoor zou het wel niet de planning zijn geweest blabla bla.. nou het was zeker wel de planning! hallo ik ben 6 jaar samen met mijn vriend.. allebei een goede baan, koophuis met ruimte zat voor kindjes en mijn vriend was toen 28. het heeft bijna een jaar geduurd voor ik van onze zoon zwanger was en in die tijd hebben we 2 miskramen gehad. dan durft dat kreng te zeggen dat het zeker wel niet de planning was! toen mijn vriend zei dat het zeker wel de planning was zei ze: het geeft niet hoor ook jonge ouders die onverwachts zwanger zijn kunnen zo meegaand zijn om mee te werken aan MvM! nou ik dacht dat ik gek werd. mijn vriend heeft haar vriendelijk verzocht te vertrekken waarop ze nogal appelig zat te kijken.. raar volk! O dames, allemaal gefeliciteerd he met de wondertjes!
Hey wat leuk al juli mama's! Truus ik hoop voor je dat je snel een knaller hebt, toen ik zag dat de test elke dag donkerder werd stelde me dat zo gerust! Veel plezier hier meiden!
is het voor jullie het eerste, tweede, derde kindje? Bij mij voelt het anders als bij de miskramen, had toen weinig gevoel erbij.. ook weinig emoties heel vreemd. wel heel emotioneel toen het misging. Bij dex had ik vanaf 13 weken een niet pluis gevoel.. gelukkig had ik een verloskundige die dit serieus nam. bij 18 weken begonnen de harde buiken en bij 23 weken begon de bevalling. gelukkig hebben ze het allemaal kunnen remmen en is onze uk met 37 weken en 3 dagen geboren. 3 dagen weeën gehad en geen ontsluiting hahaha ik dacht dat ik gek werd.. mocht hij eindelijk komen.. zat er geen vooruitgang in! toen ik tien cm ontsluiting had was ik het zo zat dat ik hem binnen 3 minuten eruit geperst heb zonder persweeën.. ga ik dit keer maar niet doen want dat leverde aardig wat hechtingen op kan ik zeggen! maar het cliche is waar.. het is het allemaal waard en als je je hummeltje ziet ben je het voor 90% weer vergeten!