Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Goh echt waar? Zou nog iets voor Julie zijn dan, die is behoorlijk mama-fan! Heb helaas bij haar nooit zoiets gebruikt, achteraf wel spijt van.

Wat is nou het verschil tussen een mei tai en een beco?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

3. ProudMum

Angela, hier hetzelfde!

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Hmz, mei tai en beco zijn volgens mij wel redelijk vergelijkbaar.

Ik ben ook super prikkelbaar trouwens... heb tot nu toe pas 1 huilbuitje gehad. Nu ben ik meer snel geirriteerd, dus helaas moet mijn arme vriend het soms even ontgelden. Hij zei gisterenavond met een zucht dat hij het boekje van Kluun maar weer eens tevoorschijn gaat halen, dan "trekt ie het beter" :$:$

5. ProudMum

Oja, die had daar een boekje over he!
    Nog niet gelezen!

6. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Haha die arme mannen die krijgen weer wat te voorduren met ons. Ik heb me wel voorgenomen om het niet op hem af te reageren. Maar ja of dat lukt?

7. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Oke info voor de lijst:

Bevallen geen idee. Met Jolien hadden wij schouderdystocie dus ze kwam er niet doorheen. Veel stress en mensen op mijn buik en armen naar binnen dan eindelijk de kleine eruit ( blauw). Trok gelukkig snel bij en uiteindelijk geen blijvende schade ( armpje deed eerst niets). Dus nu bij 30 weken een groeiecho. Mocht deze baby groter zijn dan moet ik ks en anders misschien op de natuurlijke wijze.

MvM moet ik nog bellen ga ik met 5 weken doen.

BV/FV weet het echt nog niet. Beslis ter plekke.

Denk zelf een jongetje en mijn man een meisje.

8. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ohhh dat boekje van kluun heb ik ook gelezen, en ook al is het voor mannen bedoelt, het is zoooo grappig:D Heb volgens mij alle boeken van kluun gelezen, hij schrijft ontzettend goed!!

9. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Wat is het rustig hier!!

Nou, ik heb net voor de tv voor het eerst gehuild ;) Stomme programma's ook ;)
    Was bij Airline op net 5 een mevr die een hondje bij zich had. Haar andere hondje was verdronken in het zwembad en dit hondje was grijs geworden door verdriet. Echt zo zielig!!

Oja, en ik heb nu voor het eerst een zw.broek aan. Ik doe hem nu alleen 's avonds aan, als mijn buik opgezet is. Zit wel erg lekker!

10. ProudMum

daar zou ik nu ook bij janken hoor!
    We worden een stel emotionele hormonsters hier!

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Toen ik zwanger was van Julie moest ik zelfs janken bij de Merci-reclame! En bij de kerstreclame van C1000. Ik bedoel maar....;);)

12. ProudMum

Hahaha, dat is wel heel erg he?

13. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Hahaha, god, dat gaat nog wat worden hier :D:D

14. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ik kan er niks aan doen, die hormonen hebben een rechstreekse verbinding met mijn traanbuisjes ofzo :$

Net weer zoiets. Ik ben DOL op kleertjes voor Julie kopen, dus ik zat weer eens online te snuffelen. Maar ik had net met mijn vriend afgesproken om even een paar weken kalm aan te doen, ik had al zooooo veel voor haar gekocht, en afgelopen maand een superduur nieuw bed voor ons gekocht, en een dure bleekbehandeling bij de tandarts laten doen... maar ik zag zoveel leuke kleertjes en ik "mocht" niks kopen. Voelde ik gewoon tranen prikken!

Het moet niet idioter worden, ik schaam me diep... :)

15. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ik ken het hoor. Mijn hormonsters gaan ook heen en weer. Ik kan heel leuk en lief zijn, maar dat kan zo omslaan naar boos of huilen ;)
    Net ook, ik wil graag trouwen, maar dat willen we low budget, omdat ik mijn baan kwijt geraakt ben. Maar het trouwen kan niet zo snel als dat ik het wil. Dus daar wees Arjan mij op. Ben wel half uurtje boos geweest.

Pff, mijn buik gaat te keer joh! Darmen en bm.

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ja die mannen van ons hebben het dan maar te verduren (tenminste die van mij wel...:), ik neem me steeds voor mijn nukken niet op hem af te reageren).

Leuk dat je gaat trouwen! Weet je nu al wanneer het gaat gebeuren? Kan toch prima low budget... Ben je ander werk aan het zoeken of niet?

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    ik geloof dat ik mij ook mag melden hier :D
    UItgerekend op 4 juli van ons 3e kindje

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

welkom zonnebeertje! gefeliciteerd meid die is positief! ik heb gister een jank aanval gehad bij de merci reclame.. pff zodat de buurjongen ook is iets krijgt wat voor hem is hahaha vond het zoooo sneu.. mijn buurman krijgt ook altijd mijn pakketjes! dus gelijk tegen vriendlief: zal ik merci voor hem kopen! zijn reactie: vraag dat over 9 maanden nog maar een x hahahaha hij is er nog aan gewend gelukkig van de vorige zwangerschap! ik ga weer even naar boven want vriend staat met zoonlief onder de douche en dan mag mams de handdoeken en het afdrogen van de kleine verzorgen:) zo lief die 2 samen! fijne dag allemaal!

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

oooo @ angela: wat leuk van het trouwen!

ik heb jaren geleden nee gezegd op zijn aanzoek(waren toen nog net geen jaar samen) stom stom stom!

Wacht nog steeds op een herkansing:)

20. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Ik heb gister de VK gebeld, 25 november intake! Spannend zeg...

Angela, ik herken je heel goed! Ik kan ook heel snel omslaan haha. Als Chris me inderdaad maar een beetje tegengas geeft komen de hormonsters op en ben ik pissed off... Echt heel erg...

Gisteren beetje lopen dromen in Babypark Gouda maar er was niets moois bij. Kinderwagen hebben we wel gezien, zijn we bijde helemaal weg van. Kamertje zijn we ook redelijk over eens, maar is zoveel moois!

Share This Page