Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh en maagzuur, nog zo'n welbekende klacht!

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    de diarree bij obstipatie kan ook overloopdiarree zijn, en hoewel je dan dus denkt dat je niet meer geobstipeerd bent ben je dat dus wel. Het helpt vaak wel om roosvicee laxo te drinken en/of een glas lauwwarm water op nuchtere maag.

3. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Hier vanmorgen ook last van obstipatie. Probeer er al om te denken dat ik veel moet drinken maar ben nooit zo'n goede drinker geweest.

We hebben vandaag de verjaardag van het buurjongetje en de rest van de dag lekker niks. Heerlijk een luie zondag dus!!

Groetjes,
    Jolanda

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Firstone, jij ook welkom en gefeliciteerd!

5. ProudMum

Oja, heel herkenbaar!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Tuttie: Gefeliciteerd en welkom!

@ Konijn; Fijn dat alles er goed uitziet. Opluchting!!!

@ Belliebel: Wij hebben sinds kort ook een station (terwijl ik altijd heb geroepen er geen te willen ;)), en ik ben er echt zooooo blij mee. Ten eerste rijdt hij heerlijk, maar vooral de ruimte. Echt ideaal. We hebben standaard een campingbedje achterin liggen en het onderstel van de kinderwagen kunnen we gewoon met wielen en al in de achterbak schuiven.

@ Bailey; Leuk dat jullie de kinderwagen in huis hebben.

@ Tesske: Joepie! Een nieuw bankstel. Zit de bank lekker?

@ Girl: Ook jij gefeliciteerd en welkom!

@ Firstone: En jij natuurlijk ook gefeliciteerd en welkom!

@ Sucre; Balen dat je je niet lekker voelde. Goed van je dat je toch nog uit eten bent geweest.

@ poepen :): Hier ook geen obstipatie, maar net als Marleen juist het omgekeerde. Ik kan me nog herinneren dat ik dat bij Ayla ook had.

Gisteren lekker een dagje niks gedaan. Van 14.30 – 17.00 uur heb ik op de bank liggen slapen en ik werd wakker omdat Ayla wakker werd. ’s Avonds bij mijn vader en stiefmoeder geweest en daar gegeten en een filmpje gekeken. Het is hier net als gisteren butweer, dus vandaag zal ook wel een binnenblijf dagje worden.

7. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi meiden!

Dit is een heerlijke zondag om 20 pagina's bij te lezen!

Hier ook obstipatie/diarree. Ik heb thee van de AH die goed helpt bij mij, goede stoelgang-thee.

@ misselijk. Ik kan niks eten of ik begin te kokhalzen zodra ik het doorgeslikt heb. Erg vervelend. Ga deze week uiteten met vriendinnen die ik het nog niet wil vertellen. Hoop dat het een beetje mindert want wil het hen nog niet vertellen.

@kinderwagen. Wij hebben m ook al uitgezocht Bailey. Het wordt de Urban Jungle met 3 wielen en de zwarte versie. Bestellen de wagen na de 12 weken!

Fijne dag meiden!

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemorgen meiden, ben een beetje onzeker. Heb sinds gisteravond wat bruinverlies gehad. En vanmorgen lijkt het wat helder bruin wat neigt naar rood. Maar heb geen kramp in mijn buik. Dus dan moet ik me denk ik maar geen zorgen maken, maar zit me niet lekker.
    Maar lees dat er meer meiden zijn die er last van hebben.
    Als ik de arts bel, kan die toch weinig voor me doen denk ik.
    hoe zien jullie dit?

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

joepie :D ik mag me hier ook melden :D na 3 dgn vage testjes vandaag 2 knaltesten. Ik ben uitgerekend op 16 juli.

Mariska, vervelend he die onzekerheid. Bruin bloed is niet erg als het maar niet helder rood wordt. Ik hoop voor je dat alles goed gaat!

De rest lees ik vanmiddag bij. Ik ga nu ff met de kleine man spelen ;)
    en allemaal nog gefeliciteerd natuurlijk :)

Liefs Inger

10. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
  11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mariska: Bij bruinverlies hoef je je geen zorgen te maken. Dat is oud bloed wat je verliest en heeft dus niets met een naderende mk te maken. Als je helderrood verliest kán (maar dat hoeft dus niet!!!) dat duiden op een mk. Zolang je geen krampen hebt hoef je je geen zorgen te maken (I know...makkelijker gezegd dan gedaan ;)). Het verliezen van bloed kan ook komen door een gesprongen adertje bijv., je vagina e.d. is allemaal veel beter doorbloedt tijdens de zwangerschap en zo kan er dus ook eerder een adertje knappen als je bijv sex hebt gehad, of als je hebt gepoept.

Nou zeg, een hele lap tekst, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Inger: Gefeliciteerd en welkom!

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Bedankt meiden, sex durf ik nog niet te hebben, ben veel te bang dat ik iets beschadig;) Maar dat zit tussen mijn oren. Ik voel me verder goed, net als voorheen en heb geen krampen dus ga me er niet te druk over maken de artsen kunnen toch nog niets doen.

14. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd!!

Het wordt gezellig druk hier :)

Ik heb echt al zo'n buik dat ik hem niet meer kan verbergen... Moet straks de kids naar mijn schoonmoeder brengen, hoe ga ik dat doen?
    Ik heb wel 1 wijd shirt, maar die zit natuurlijk net in de was

15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Nieuwe dames gefeliciteerd en welkom!

Ik heb vanmorgen me laatste testen gedaan... Had nog een k2v5 en een digitale. Zie hieronder het resultaat! Gister heb ik het me beste vriendin verteld! Haha die was helemaal happy, ik zei je wordt tante!

Moet zeggen dat ik momenteel heel veel zin heb om lekker in de bank te gaan luieren, maar moet vandaag nog zoveel doen :(.

Ga morgen op mijn werk stiekem de verloskundige bellen, wil nu heel graag een afspraak maken voor de eerste echo! Kan niet wachten om iets te zien.

Zie hieronder de testen van vanmorgen

16. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    en de CB

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    mooi Frenzy!!

18. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Voor op de site:

Frenzy
    Leeftijd 29
    1 e kindje
    Thuis bevallen
    Bed
    MVM nee
    BV ja

Voorstel
    Ik ben Frenzy 29 lentes jong, ik woon een jaar of vier samen met mijn lieve schat in het owh zo mooie brabant! We zijn dik een jaar geleden getrouwd in Las Vegas. Ik werk parttime als docent dierverzorging binnen het VMBO onderwijs daarnaast werk ik ook nog parttime als dierenartsassitente op een dierenkliniek.
    We hebben drie katten en mijn grootste hobby is paardrijden. Ik heb zelf een aantal paarden die ik dagelijks rij.

19. ProudMum

Meiden help!

Gisteravond sex gehad, heel voorzichtig.
    Heb nu bloedverlies met afvegen en voel steken in mn buik. Volgens mij gaat het mis?

20. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Truus; mischien is het een adertje? Zou morgen de verloskudige bellen, voor je eigen gemoedrust... Met sex kun je toch niks beschadigen, ook niet in een vroeg stadium?

Deel Deze Pagina