@Truus: Normaal kan sex geen schade aanrichten hoor, maar voor je eigen gemoedstoestand misschien best eens bellen naar de dokter? Ik durf ook geen seks te hebben tot ik ver genoeg ben
Mischien komt het net even tegelijkertijd (krampjes en bloedverlies?) Heb net zitten zoeken op i-net en het komt vaker voor dat tijdens de sex adertjes springen, wat even kan bloeden maar kan soms ook uren duren. Verlies je nu nog steeds bloed? Probeer rustig aan te doen en in ieder geval morgen bellen!
@ Frenzy: Gefeliciteerd en welkom. Mooie testen. @ Truus: Het bloeden kan heel goed van de sex komen. Dat je er ook buikpijn bij hebt kan natuurlijk gewoon toeval zijn. Verlies je ook stolsels? En is het echt veel wat je verliest, of alleen een beetje bij het afvegen?
Tuttie & Firstone & Inger: Welkom en gefeliciteerd! Hier staat op de website van de verloskundige dat je mag bellen zodra je een positieve test in handen hebt. Misschien staat er op de site van de verloskundige bij jullie ook wel iets over? Angela: Fijn dat het bij 3 druppels is gebleven. Wat een schrik! Konijn87: Super dat de echo goed was! Truus: Heb je een foto van Joey's bed? Ben wel benieuwd als ik dat zo hoor. En nu bloed, nee! Is het veel of alleen vegen? Buikpijn erbij kan gewoon toeval zijn he! Bailey: Mooie wagen hoor! Girl: Welkom en jij ook gefeliciteerd! Wat mag jij waarschijnlijk vroeg bij de verloskundige komen zeg! Hier pas bij 8 weken intakegesprek. Bellie: Hier ook last van obstipatie, maar dan wel in combi met m'n normale darmproblemen en dat maakt me flink beroerd moet ik zeggen. Mariska: Durf het niet te zeggen, want ik heb er geen ervaring mee, maar wat ik steeds lees is dat bruin niet erg is... Ik duim voor je! Zonnebeertje: Buikje nog kunnen verbergen voor sm? Hier beginnen steeds meer kwaaltjes te komen helaas. Net met pijn en moeite een broodje naar binnen gewerkt en nu voel ik me gelukkig weer wat beter. Vannacht wakker geworden met buikpijn en vanochtend ook weer. Slechte nacht achter de rug dus. Stom! Vandaag vriendinnetjes op visite, maar moet nog even de MvMfles opruimen van 't toilet, want ze mogen het nog niet weten.
Hallo allemaal, Vanochtend een eerste test gedaan en positief! We kunnen het nog niet geloven en gaan over een paar dagen weer testen voor de zekerheid... Spannend hoor.... Het is onze tweede, zoals het nu lijkt ben ik op 15 juli uitgerekend, het grappige is dat dat een paar dagen voor de verjaardag van mijn dochtertje is, dus ben weer in precies dezelfde tijd zwanger (wel handig met zwangerschapskleding : ) Zo te zien zijn er veel juli mama's???
Zonnebeertje Buik inhouden dus!! Succes ermee, ik ben benieuwd hoe lang je het nog verborgen kunt houden. Truus oei, dat is even schrikken zeg! Hoop dat je steken snel over zijn. Wij hebben gisteravond ook heel voorzichtig gesekst en gelukkig had ik al rekening gehouden met wat bloedverlies. Verder geen kramp oid en vanmorgen ook al geen bloed meer. Nieuwe meiden Welkom!! Ik heb vanmorgen een zwangerschapsbroek gepast die ik aan had toen ik zwanger was van Jara. Ik was bang dat ie misschien niet meer zou passen, maar hij past nog netjes! Net als de rest denk ik. Ook hier nemen de kwaaltjes wel toe, heb constant zin in eten en als ik dat niet doe dan word ik gewoon misselijk. Ben ook giga emotioneel. Normaal ben ik dat ook al wel, maar nu nog meer. Bovendien zit ik onder de pukkels Hebben jullie al de chinese kalender gechecked? Ik zou nu een jongen krijgen. Ik vind het wel grappig om te weten maar hecht er niet zoveel waarde aan, volgens de chinezen zou Jara ook een jongetje zijn
hoe is het nu Truus? Marleen, ik heb wel even gekeken en de chinezen zeggen een meisje. De vorige 2x een jongen en dat klopte wel.
@ Girl1982 Welkom en gefeliciteerd!! @ Firstone Welkom en gefeliciteerd!! @ Obstipatie Geen last van... Voel me op zich wel prima @Mariska Wat vervelend dat je wat bruinverlies hebt. @ Inger Welkom en gefeliciteerd !!! @Truus Jemig wat vervelend zeg!!! ik zou even bellen met een verloskundige morgen @ Diem Welkom en gefeliciteerd!!
Meiden, wat vinden jullie hier van: ik heb vanmorgen deze test gedaan en daar kwam uit: zwanger +3. Ik had de test wel per ongeluk wat langer in de urine gelaten omdat ik nog duf was 8) zou het daarmee te maken kunnen hebben? Nu heb ik mijn eisprong op dag 11 gehad wat voor mij wat vroeg is. Normaal rond de 14 de dag en dan is mijn cyclus 26 dagen, de vorige maand had ik een uitschieter op de 18de dag en was mijn cyclus 31 dagen. Als ik mijn bevallingsdatum bereken op 26 dagen cyclus dan klopt het wel dat ik rond de 5 weken zwanger ben. Wat denken jullie, heb ik nu meer kans op een tweeling of een BBZ of is dit gewoon een normale berekening en hoef ik mij geen zorgen te maken (hormonen 8)) en hebben jullie dit ook wel eens gehad?
@ truus en mariska, ik denk aan jullie, kan mij voorstellen dat jullie je zorgen maken. Maar weet dat het veel voor komt bruin/rood bloed verlies en dat er ook vaak een andere verklaring voor is: oud bloed/gesprongen adertje. Een vriendin van mij heeft ook de eerste 12 weken regelmatig bruin/rood bloedverlies gehad. Ze heeft toen wel iom verloskundige eerder een echo gekregen. Misschien dat dat bij jullie ook zou kunnen?
@ nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd... @ tuttie, als ik zo je verhaal lees denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken, is het allemaal te verklaren. De één maakt ook meer HCG aan dan de ander, zo'n test is ook maar een indicatie en gebasseerd op gemiddelden.
@ obstipatie, ga meer dan anders @ chinese kalender, bij mij klopte het niet bij mijn zoontje, nu nog niet gekeken
@ Truus hoe gaat het nu? @ Tuttie wrl heb je je eisprong eerder gehad (korter cyclus), ik denk dat ik dit ook heb als ik uitga van mijn eerste ongesteldheidsdag ben ik 9 juli uitegerekend, ik denk zelf dat mijn eisprong eerder is geweest, waardoor ik dan mischien wel 7 juli uitgerekend bent. Maar ik merk het later wel met de echo... @ Chinese kalander... Hihi bij mij kan het beide kanten uit, ben tussen de conceptie jarig geweest, weet ook niet of de eisprong voor of na of tijdens mijn verjaardag is geweest. Ga ik uit van 28jr dan is het een jongen, ga ik uit van 29 wordt het een meisje! Hihi dus altijd goed