Truus jeetje meid dat kan toch niet ???? Hoe ben je er nu zo zeker van dan? Heel veel sterkte en ontzettend dikke knuff
Konijn dat is idd de bandenpijn Miffy hmm lekker erwtensoep met pannenkoeken Girl, Inger en Firststone welkom en gefeliciteerd! Belliebel poepen gaat hier ook een stuk lastiger Mariska oef ik hoop dat het goed zit Frenzy ha ha duidelijk resultaat Wij hebben gisteravond een verjaardag gehad maar gelukkig waren mijn ouders zo lief om Kyano bij hun te laten slapen dus konden we vanochtend lekker uitslapen. Nu nog wat klusjes in huis voordat de kleine man weer wakker wordt
Oh Truus, neeeeeeee! Weet je het zeker? Wil je heel veel sterkte wensen! Mijn sm weeg het hoor! Heb het toch maar verteld, ze vond het erg leuk, kleinkind nr 5!
Jee Truus, wat schrik ik daar van. Ben zelf ook bang dat het misgaat, heb ongigevoel sinds vanmiddag en vloei weer aardig meer dan vanmorgen Bruin/rood. Ben zo bang dat het misgaat, was zo blij dat ik eindelijk zwanger was.
Jee Mariska, ik hoop zo dat het goed blijft gaan..! Ongigevoel en bruinrood-verlies hoeven zeker niet altijd onheil aan te kondigen. Ik duim voor je! Poe, ik ben wel een beetje uit m'n doen door de heftige verhalen hier. Zo ga ik er zelf ook weer erg bij stilstaan hoe kwetsbaar het allemaal nog is...
Ja vind ik ook Miffy! Het blijft toch spannend! Al heb ik er gewoon een heel goed gevoel over, ben super moe en voel van alles 'werken' in mijn buik. Voel mijn bm ook al boven mijn schaambot
Dat schiet al lekker op zonnebeer! Ja echt, voel je je bm al boven je schaambot uitpiepen? Hier nog niet... Ik heb wel meer een opgezet buikje, had gisteren een redelijk aansluitend jurkje aan en je zag wel echt een bolletje (darmen ). Verder heb ik ook het gevoel dat er hard gewerkt wordt daar in m'n buikie. Vanochtend heb ik weer lekker mogen uitslapen van mijn lieve vriendje, ik was de hele nacht met Julie bezig geweest, die kreeg gisterenavond om 23:00 ineens koorts, 39,2. Ze is verder niet ziek, maar er komt wel een kies door. Zielig! Dalijk lekker het restant erwtensoep opeten wat over was van gisteren, jammie!
Oh wat zielig voor Julie! Ja kiezen zijn heel vervelend! Heb je wel een beetje geslapen dan? Ja voel echt mijn bm al, zal wel komen omdat het de 3e is? Buikje groeit ook veel harder als bij de 2e, of het zijn er 2, kan natuurlijk ook maar zo, maar ga daar niet van uit.
Truus, ik zag net iets staan op hyves, en dacht, oh shit, eerst ff op zp kijken. Heb je een mk gehad?? Och meisje toch....