@ Truus een hele dikke knuffel!!! @ Denise Welkom en veel plezier hier @ Frummel Ik zal morgen voor je duimen!
o truus ik vind het echt vreselijk voor je al heb je daar natuurlijk helemaal niets aan.. Ik hoop dat jullie het samen een plekje kunnen geven en dat ook joey er goed mee om kan gaan! ik denk aan jullie! knuffel bedankt voor het succes wensen meiden! ik heb om half 4 de echo en laat het meteen weten als ik terug ben ok? weltruste!
Oh Truus wat verdrietig vind het echt zooo erg voor jullie! Heel veel sterkte! Frummel; dat is dan nog een lange dag morgen om te wachten tot 15:30! Succes en we hopen natuurlijk op erg goed nieuws!
Ola dames! Eerst even voor Truus: Jeetje meid wat heftig! Zomaar uit het niets? Wilde jullie heel erg veel sterkte toewensen! Dikke knuff! Maris, ook jij bruin verlies. Hopelijk is het niks! Jij moet zeker komende week het ziekenhuis bellen dat je zwanger bent of niet? Hier vandaag een druk maar lekker dagje gehad! Eerst bij schoonouders wezen ontbijten, daarna bij vrienden geweest en lekker blijven eten. Zijn net een half uurtje thuis. Kga zo dus lekker me bedje in!
@ frummel succes met de echo vanmiddag, hopelijk is alles goed! lijkt me zenuwslopend, met dat bloedverlies. Is dat inmiddels over? Hoever ben je nu eigenlijk? @ maris hoe gaat het bij jou? nog steeds bruinverlies of is het inmiddels over? Heb je het zkh al gebeld hierover? Ik weet niet hoe ze bij jouw zkh zijn hoor, maar bij ons mag je als je je zorgen maakt altijd wel even komen om bloed te laten prikken of voor een echo....
pff vannacht weer wat bloedverlies gehad maar niet veel.. het is wel helder, geen stolsels.. bij dex had ik dit ook en dat is allemaal goed gekomen maar toch vind ik het weer net zo zenuwslopend.. gelukkig moet ik vandaag nog genoeg doen dus hopelijk gaat de tijd een beetje snel andere meiden met bloedverlies: hoop dat bij jullie alles goed zit!
@ Truus: oh meis, niet weer! Wat is dit k**. Heel erg veel sterkte! Hhad het je zo gegund. @Mariska: hoop voor je dat het allemaal nog goed zit en het bloed vals alarm is. @ Frummel: succes met je echo. Hoe laat mag je? @ nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd.
@ Girl1982, firstone, Inger1979, diem, denisse: Welkom en proficiat!Gezellig dat jullie erbij komen! @ Zonnebeertje: Ik doe mijn best! In ieder geval zijn we een pak geruster nu! Fijn dat je schoonmoeder zo blij was met het nieuwe kleinkind! @ Sucre: fijn dat je toch nog hebt kunnen genieten van het etentje en het mooie nieuws kon delen! En je hebt helemaal het recht om een dag in je pyjama te zitten hoor! @ Belliebel: hier ook! Had vroeger altijd last van diarree maar nu eerder het omgekeerde! Mét bijbehorende buikpijn waardoor ik nog eens extra misselijk word, bah! @ Mumm84: fijn dat die thee zo goed helpt! Is het thee die je tijdens de zwangerschap mag drinken? Ik ben helemaal thee-verslaaft maar ik heb ontdekt dat ik de meeste van mijn (kruiden)thee's niet meer mag drinken. @ Mariska: hopelijk is het bruinverlies ondertussen opgehouden? Maar zolang het niet echt helderrood is en je geen hevige krampen hebt moet je je geen zorgen maken. Ik heb twee weken bruinverlies gehad en dacht ook vaak dat het wat rozig-bordeau was, maar dat bleek achteraf allemaal van de innestelingsbloeding te zijn. Misschien kun je toch terecht bij de gyn? Het is nog wat vroeg om veel te zien op de echo maar ze kunnen misschien wel zien of er bloed in je baarmoeder zit en of je baarmoedermond gesloten is? @ Frenzy: mooie knaller! Ik heb nog nooit gezien dat de teststreep duiderlijker is dan de controlelijn, heerlijk! @ Truus: Goh, wat een erg nieuws Een heel dikke knuffel! Ondertussen heb je al twee sterretjes, hopelijk mogen jullie binnenkort een sterk en gezond kindje verwachten! @ Angela en Arjan: Fijn dat het bloeden gestopt is, het zal vast wel gewoon goed zitten! @ Frummel: Veel succes met de echo vandaag! Het zal vast wel gewoon allemaal goed zijn, maar ik was ook poepnerveus hoor! @ Miffy: Zielig dag Julie zo ziek is! Hoe gaat het vandaag?
Mielenl: Wat goed dat je je mond hebt gehouden! Truus: Dikke knuffel! Wat kwam dat onverwacht... Heel veel sterkte voor jou en je man. Ik hoop niet dat je er lichamelijk al te veel last van hebt en dat jullie 't samen een plekje kunnen geven. Mariska: Hopelijk niet doorgezet? Hoe is het met het bloed? Frummel: Ik duim voor je meis. Hopen op een schitterend minikindje! Nieuwelingen: Welkom en gefeliciteerd! Gisteren twee goede vriendinnen op bezoek gehad en helemaal niks gezegd. So proud! We hebben het zelfs nog wel uitgebreid over 'zwanger' en 'kinderen' gehad. Haha... Ik denk dat zij het echt totaal niet verwachten, leuk!
Goeiemorgen! Wat goed dat jullie je mond kunnen houden, en zeker als het onderwerp zwangerschap en kindjes ter sprake komt! Ik heb eeecht moeite om m'n snuit te houden! Vanochtend was Julie ineens weer helemaal beter, terwijl ze gisterenavond nog 39,1 had . Dus toch gewoon naar het KDV gebracht, ik werk thuis vandaag en als het niet gaat met haar, haal ik haar snel op. Ik heb enorme steken in m'n rechterlies, niet fijn! Frummel, succes vanmiddag!
@ miffy wat kan een kleintje zo ineens opknappen he! Gelukkig maar! ik had niet zozeer moeite om mijn mond te houden hoor! het was alleen erg moeilijk omdat we een feestje te vieren hadden en ik alle wijntjes en borrels afgeslagen heb! Niet dat ik nou zo'n alcoholist ben hoor, maar normaal gesproken drink ik er wel een paar mee...
@Truus: nee.. wat ongelovelijk ***!! Veel sterkte en hopelijk ben je snel zwanger van een plakbeeb! @Miffy: hier ook steken rechts in mijn onderbuik. Straalt uit naar mijn liezen voel mijn onderbuik ook heel erg als ik hoest of hard lach... @Frummel: ik zal aan je denken vanmiddag om half 4, veel plezier met de echo en hopen dat het goed zit allemaal! @all: gisterenavond na lange tijd (vind het wel zielig voor mijn vriend ) seks gehad. Het deed gewoon pijn als hij diep kwam..ik heb een hele tijd een zeurderig, stekend gevoel rechtsonderin mijn buik
Ja bizar, op het ene moment hebben ze koorts, het volgende moment niks aan het handje! Nu hebben we wel ontzettend veel geluk met de gezondheid van Julie, dit was pas de eerste keer dat ze echt koorts had en ziekig was... Tuurlijk is ze wel eens eerder snotterig en verkouden geweest, en ze heeft een keer een enorme talgklierontsteking op haar ooglid gehad, waarvoor een kuurtje, maar verder is er nooit iets! Afkloppen ! M'n buik is inmiddels helemaal opgezet... Volgens mij is de erwtensoep niet goed gevallen, heb echt een enorme darmenbuik en darmkramp . Sex: heb ik niet echt zin in, ben steeds zo moe! M'n vriend moet dus nog even geduld hebben. Kost 'm wel moeite, ik zag 'm al gluren naar m'n boobies
Welke thee'smag je allemaal niet drinken dan? Ik drink meestal kruiden-wellness (met brandnetel en citroengras), 1 of 2 mokken per dag. Dat mag toch wel?
Het kan echt geen kwaad hoor meid. Er is vast niets raars aan de hand! Komt allemaal wel goed! Dat stekende gevoel kunnen je banden wel eens zijn. Zit het ter hoogte van je lies?