Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Hier ook veel geluk met de gezondheid.......met het doorkomen van tanden en kiezen had hij vaak wat koorts (en dan had hij er nog niet eens veel last van). Alleen de eerste 6 maanden regelmatig koortsig en benauwd * ik klop ook even af *

Haha, thee.....ik zit momenteel aan de rooibos. Vind ik normaal heel vies, maar nu niet (met mn eerste zwangerschap ook heel veel rooibosthee gedronken). En helemaal lekker omdat er honing in zit en ik heb een beetje last van mijn keel!

Ik ook weinig behoefte aan sex momenteel.....véél te bang dat ik weer ga bloeden. Gelukkig nu al bijna een week geen bloed/bruin gezien :D (en ook alweer een paar keer intiem geweest ;) )

2. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Heb ook al wat in het andere topic geschreven, maar Truus, heel veel sterkte! Ik zal je hier missen. Zie elke keer je naam bij de topiclijst als TS.

Schrik behoorlijk van het bloedverlies op ons topic. Hier niks aan de hand, maar heb nu voor het eerst maar even gebeld met de vrouwenarts. Ik heb een afspraak voor de eerste echo op 25 november.
    We hopen dan een kloppend hartje te zien.

Heb dit weekend in nederland verjaardag gehad van mijn moeder. Heb alle wijntjes af geslagen met de smoes dat ik de volgende dag 5 uur auto moest rijden.
    Ook al shirtje besteld bij de hema met: ik word grote zus!

Wat een gedoe trouwens bij ons in de buurt, met het kernafvaltransport.... lijkt wel oorlog!

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Frummel, wil je even heel veel succes wensen vanmiddag. Ik ga heel hard duimen voor een mooie echo!

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemorgen meiden, bedankt voor al jullie lieve reacties.
    Las dat Truus het vruchtje is verloren, afschuwelijk lijkt me dat. Heel veel sterkte Truus.

Hier bij mij, geen kramp of pijn. Af en toe wat steekjes maar dat had ik vorige week ook al. Vanmorgen wel weer wat bruinverlies en bij het vegen bruin/rood. Ben voor het plassen vanmorgen nog met een volle blaas naar de winkel geweest voor een cb test met weekindicatie. Ik dacht als die zegt bijvoorbeeld 2 weken zwanger of helemaal niet dan is het niet goed. Maar hij gaf 3+ aan wat zou betekenen dat ik minimaal 5 weken zwanger ben en dat klopt:D
    Maar ik was nog niet rustig en heb het umcg gebeld. Ik mocht gelijk komen om bloed te prikken. Ik wordt straks om 12 uur door de arts gebeld wat mijn hcg waarde is. Spannend hoor

5. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Goed dat je even gebeld hebt Mariska! Dan ben je gewoon wat geruster. Maar 't zit vast wel goed hoor! Wat je beschrijft klinkt gewoon nog als een innestelingsbloeding. Ik duim voor je!

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heel raar hoe snel kinderen weer kunnen opknappen! Wij hebben hier sinds vannacht ook een zieke. Dinand werd om iets voor 2 helemaal overstuur wakker. Dit heeft zo'n 2 uur geduurd en was niet meer stil te krijgen, maar hij had verder geen koorts ofzo. Ik vertrouwde het niet en heb de HAP gebeld. We mochten langskomen. Ondertussen zat onze onderbuurman op de verwarming te rammen of het zachter kon. Eeeh ja sorry hoor, maar mijn kind voelt zich niet lekker en wil niet stoppen met huilen. lulhannes:x!

Afijn, er was niets raars aan de hand. We moesten maar een zetpil geven. Dat hebben we gedaan en daarna is hij lief gaan slapen!

Ik vanmorgen mijn werk opgebeld om te zeggen dat ik vandaag niet kom! Ik was er al een beetje bang voor wat cheflief zou gaan zeggen. Of ik me dag niet kon ruilen met donderdag of vrijdag. Wel verdorie dacht ik bij mezelf. (ik ben een 2 maanden geleden een beetje ingestort, en ben nu weer herstellende en weer aan het opbouwen met mijn uren, maar dit mag niet te snel gaan voor eventuele terugslagen en mijn herstel).

Afijn, mijn cheffie die probeert constant de druk erop te leggen en dat lukt haar nog ook. Ik zit te koken van woede.

Morgen hebben we een bedrijfsuitje. Hoewel dat geen werk is, zal het wel zwaar en intensief worden. Het duurt de hele dag. Ik had meteen al zoiets van: Hmmm een hele dag gaat hem niet worden. Ik voel heel goed wat ik wel en niet aan kan. Dus ik vorige week overlegd met cheffie, had ze alles al betaald en ik moet dus mee. Terwijl ze met de andere die niet een hele dag mee kunnen vanwege hun gezondheid wel rekening houdt.

Ik begin haar steeds meer te haten.

Afijn we dwalen af. Wat ik wilde zeggen is dat Dinand nu wel koorts heeft. 38,5, arm kind!

7. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Ik denk dat het hier ook mis is....
    Sinds vanmorgen ongi krampen en bloedverlies. (Nog) niet zo veel als bij ongi, maar wel zo veel dat ik denk dat het niet goed is, zeker met dat ongi gevoel onder in mijn buik... K2v5 is nog wel positief, maar weet ook wel dat dat niets zegt aangezien dat hcg natuurlijk niet zomaar in 1 keer weg is.

Weet dat ik de vk moet bellen, maar heb daar nog neit zo veel zin in. Wil eerst 'al mijn vragen' op papier hebben en dan pas bellen...

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Spannend meid! Ben benieuwd wat je hcg waarde zal zijn.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee corrien, hopelijk zit het toch gewoon goed! Ik zou zeker de vk even bellen hoor. Misschien dat ze iets voor je kan betekenen!

Duim voor jee mee dat allesgoed is!

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

he getver corrien wat rot zeg! ik hoop dat de verlos wat uitsluitsel kan geven.. sterkte meid!

Ligt het aan mij of zijn er echt heel veel dames met bloedverlies?

Belliebel: wat een feeks zeg.. helaas worden geestelijke gezondheidsproblemen door de baas vaak niet serieus genomen.. vaak vinden ze griep meer een reden om thuis te blijven wat natuurlijk absoluut niet terecht is.. ik hoop dat je morgen toch een leuke, gezellige dag hebt!

Hier net iedereen een uitnodiging gestuurd voor sinterklaas haha ik vind het zoooo leuk! terwijl ik normaal echt de pest aan sinterklaas had.. Vriendin, broertje van mij + broertje van vriendlief en zijn vriendin + opa en oma komen gezellig sinterklaas vieren en blijven eten. Super leuk!

Gister kwamen mijn schoonouders weer langs, zulke lieve mensen. Schoonvader zat continu Declan aan het lachen te maken en alles moest op de foto haha hoe hij at, speelde, lag, cadeautjes openmaakte. Ze hadden aardig wat kleertjes van Disney baby voor Declan besteld en hij vond het geweldig om het papier eraf te scheuren! Schoonmoeder zei vorige week al ooo wat is hij groot, welke maat heeft hij nu al niet? Toen wist ik al hoe laat het was haha en ja hoor mevrouw is weer gaan shoppen.. ben benieuwd hoe het met baby 2 gaat als die er is want ze kunnen echt enorm koopziek zijn als het om de ukkies gaat:) super leuk en lief natuurlijk!!

Wat ons betreft trouwens ook hoor.. vriendlief zijn auto stopte er vorig jaar ineens mee en financieel kwam dat toen niet zo goed uit.. wat kregen we, juist een nieuwe auto haha zomaar uit het niets! Mijn ouders zijn dan misschien heel vreemd maar dat maken hun meer dan goed!

11. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Oh corrientjuh, wat een verschrikkelijk nieuws! Verlies je ook stolsels of is het enkel helderrood bloed? En zijn het heel hevige krampen? Ik duim dat het toch nog goed mag zitten. Je hebt groot gelijk dat je pas belt wanneer je je daar goed bij voelt en je zelf weer even wat op de plooi bent. Hoe voel je je voor de rest?

Veel sterkte hoor meid!

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Oh nee corrientjuh...:(
    Weet je het zeker? Ik zou anders toch even de verlos bellen!

Ik duim keihard dat het nog goed zit!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja ik zat ook al te denken, er zijn wel veel meiden met bruin/bloedverlies. Ik hoop in al jullie gevallen dat het beebje gewoon lekker blijft plakken!

Tja, het is inderdaad een feeks die chef van mij. Probeert echt de onderste steen boven te halen bij iemand. Maar dat stadium heb ik gehad en ben ik voorbij. Ze zoekt het maar uit! Dit krijgt ze overigens nog wel van me te horen hoor! Ben gelukkig niet op me mondje gevallen!

Whaha en shoppenden moeders en schoonmoeder, weet er alles van. Hier komen ze regelmatig met nieuwe dingen aanzetten. Erg lief!

14. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Bellie, laat je niet opjutten door je baas he! Gewoon je eigen gevoel volgen. Het kost je alleen maar een hoop negatieve energie als je je zo druk maakt (hoewel ik het me zeker wel kan voorstellen, zou ik zelf ook doen bij haar onbegrip), en je energie kun je nu wel beter gebruiken!

Maris, spannend je HCG waarde! Laat je het even weten?

Er zijn inderdaad wel veel dames met bloedverlies :(

15. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

He verdorie corrientjuh, wat kl*te voor je!
    Ik hoop dat het nog goed zit!!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja dat is inderdaad waar. Maar ik kan er zo slecht tegen als mensen zo doen. Het enige wat ik dan hoop is dat ze zelf een keer hard tegen de muur aanloopt!

17. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Voel me goed, raar gezegd natuurlijk. Ik kan het ook wel relativeren.
    Heb geen stolsels. Vanmorgen begonnen met een beetje roze tijdens het afvegen. Nu donkerrood, dik bloedverlies maar alleen als ik naar de wc ga en bij het afvegen. In mijn maandverband zit nauwelijks wat bloed...

18. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Corrientjuh, is het niet een gesprongen adertje dan?

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    What goes around comes around ;)

20. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Heb ook krampen, maar voor een adertje lijkt het me wel wat te veel bloedverlies... Ach, afwachten maar. Meer kan ik niet doen, behalve de vk vanmiddag of morgen bellen..

Alle andere dames: Heel veel succes!!!!

Deel Deze Pagina