Zo... net toch de vk gebeld. Mag volgende week dinsdag langskomen en dan krijg ik een echo. Ze kunnen nu nog niet veel zeggen, aangezien het nog heel vroeg in de zwangerschap is... Dus we zullen het zien...
jeetje Corien Ik hooop echt dat het goed zit!!! sterkte!!! Bellie: wat een mens zeg die chef van jou ik zou echt gewoon naar jou lichaam luisteren en niks meer doen dat je aankan! wat schrikken zeg met Dinand! gelukkig heeft hij daarna weer goed geslapen!
Corrientjuh, je klinkt wel erg rustig en in control! Fijn dat je een echo krijgt, ik hoop dat het bloedverlies gauw stopt! Bellie, was je nog helemaal vergeten beterschap te wensen met Dinand! En wat een ei van een bovenbuurman zeg!
ik zie net in het vage testen topic dat Fleurtjes een knaltest had vanmorgen, misschien heeft ze dus geen mk gehad! zou wel heel fijn zijn!
@ frummel, spannend meid, ik ga voor je duimen vanmiddag. @ Miffy, gelukkig dat je dochtertje weer beter is!! @ Bellie wat een stom mens zeg, ik kan je gevoel begrijpen. Kan zo slecht tegen mensen die het emfatisch vermogen van een ei hebben. @corrientjuh...denk aan je, echt zwaar kl&^#&^ tot volgende week dinsdag wachten, pff wordt een hele lange week....
Ik was ook nog wat dingetjes vergeten:S Bellie: beterschap met dinand, arm mannetje! wat een idioot zeg die onderbuurman! wat dacht hij? dat jij je laat je kind huilen omdat je het zelf zo fijn vind om gebroken nachten te hebben.. rare mensen. miffy: wat fijn dat julie zich beter voelt! Ik hoop het voor fleurtjes! Hier moet ik het ook afkloppen hoor.. dex heeft 1 x erg hoge koorst gehad na zijn prikken maar zat zelf heel de dag te lachen en te doen.. verder 1x een verstopte neus en thats it.. zelfs toen hij nog op het kdv zat en er vanalles heerste heeft hij niets opgelopen.. vriendlief komt nu naar huis om vanmiddag mee te gaan naar de echo op zijn werk weten ze nu dus dat ik zwanger ben want hij kon op korte termijn anders geen vrij krijgen en hij wilde er hoe dan ook bij zijn.. Even ego: Vriendlief krijgt een aanvullende opleiding van zijn werk en dat betekend dus ook weer een hoger salaris ik blij haha Het gaat ook weer een stuk beter met het bedrijf dus hopelijk dit jaar wel een flinke eindejaars bonus! vorig jaar had ik er echt op gehoopt (normaal toch bijna 2 duizend euro bonus) en toen kregen ze ineens niets
Hey meiden, ben net gebeld door de arts. Ik had een heel hoge hcg waarde. volgens mij 2400 nogwat, klopt dat? Nou ja het was heel hoog zei ze en dat betekende dat mijn zwangerschap nog intact is. Hoe het verder gaat kan ze niks over zeggen, kan nog vanalles gebeuren. Het is hopen dat ik geen kramp krijg en meer ga vloeien. Dan moet ik bellen. Maar de echo van volgende week geeft meer uitsluitsel. Vind het nog wel heel spannend, hoop dat dat vloeien nu een gaat stoppen:x
Hoi meiden, Ik heb ook een licht positieve test vandaag en gisteren.. Ik heb een zoontje van sept. 2009 en heb in juni een mk gehad met 6 weken.. Ben dus een beetje bang voor .. en dan lees je hier nog zoveel dingen daarover dat ik eigenlijk nog even niet actief mee wil schrijven.. Hopelijk vinden jullie het niet erg dat wanneer het allemaal wel helemaal goed lijkt te gaan dat ik dan wat mee schrijf?
@iedereen die in spanning zit: ik duim met jullie mee!! @iedereen die hun vruchtje hebben verloren: Sterkte!! @iedereen Probeer te genieten van jullie zwangerschap!!
@ zonnebeertje, ik hoop het ook voor haar!!! @ Mariska, ik heb geen verstand van HCG waarden, maar een test heeft 25 of 50 nodig om positief te testen, dus dan is 2400 hoog. En als ze dat daar ook zeggen....hoop dat je door de uitslag iets meer gerustgesteld bent, en als het vloeien nu ook gewoon stopt!
Dames, heb niks gelezen, maar wilde ff zeggen dat ik er vanavond weer ben. Zal dan ook de site bijwerken. Nu eerst voorbereiden op gesprek bij bedrijf!
Succes Angela, laat ze een poepie ruiken! Maris, mooi dat je HCG waarde goed is! Ik zag de test van Fleurtjes ook al voorbij komen... dat ziet er toch erg zwanger uit!
Mariska, als ze in het zkh zeggen dat de waarde prima is, dan zou ik me daar aan vast houden als ik jou was! Het blijft natuurlijk spannend en echte zekerheid heb je pas als je een mooie echo ziet, maar hopelijk stelt het je toch voldoende gerust.
Dank jullie wel meiden, het stelt mij aardig gerust. Zolang ik maar geen krampen krijg dan zal ik mij er niet te druk om maken, doe lekker rustig aan. En hoopdat het bloeden wel wat minder wordt. Wou dat het al volgende week woensdag was, wil het zo graag zien
@ Mariska: wat een fantastisch nieuws! Ik duim mijn duimen eraf hoor! Het zal inderdaad wel erg spannend zijn, maar het klinkt toch wel heel hoopvol! En blijkbaar verliezen heel wat vrouwen bloed in de eerste drie maand, terwijl het niets te betekenen heeft! @ Naiobi: eerst en vooral gefeliciteerd! Ik hoop dat je deze keer een rustige en goede zwangerschap kunt beleven! En het is heel begrijpelijk dat je liever nog even wilt afwachten, natuurlijk ben je ook nadien gewoon welkom om lekker te komen meekletsen!
Hey meiden. Ik twijfelde een beetje of ik me hier zou aanmelden, omdat ik er nog steeds niet 100% in durf te geloven dat het goed blijft gaan.. Maar na een uitnodiging in het "ik ben zwanger" topic heb ik besloten me toch aan te melden. Even een beetje voorstellen Ik ben kaatje85, 25 jaar, getrouwd en woon in zuid-holland. Trotse mama van Levi ( september 2008. Hey Wupje ) en Milou*. Aanstaande maandag begin ik in een nieuwe baan ( ja ik weet het. goede timing. not ! ) Ik ben rond 18 juli uitgerekend. Als jullie nog vragen hebben hoor ik ze wel