Ja, er is dus gedoe over kaneel. Zit een stofje in -coumarine- dat bij hoge concentraties neurologische afwijkingen kan veroorzaken. In het boek veilig zwanger van beatrijs smulders wordt het wel afgeraden, maar het is volgens mij niet zo algemeen bekend als rauw vlees en zachte kazen enzo, vandaar mijn vraag aan jullie.
venkelthee tegen de obstipatie? Echt? Oh fijn, dank voor de tip, vind ik toevallig ook nog 's lekkere thee.
Ik was net zo blij dat ik gisteren geen bruinverlies meer had, maar deze ochtend had ik plots weer heel wat. Al was de echo zaterdag goed, toch zou ik geruster zijn als dat bruinverlies zou stoppen.
Goedemorgen allemaal, Las dat je van de trap was gevallen Konijn, wat een schrik zeg, niet meer doen he En dat bruinverlies bah bah bah word er zelf ook niet goed van. Vanmorgen had ik vrij weinig, 3 kleine drupjes bruin in mijn inlegx en bij het afvegen lichte streep bruin. Gisteravond was het nog vrij veel en aardig donkerrood. Mijn vriend stond bij me op toilet en zei, je lijkt wel ongesteld. Hij maakt zich toch ook wel wat zorgen. Maar hoop dat de trend van vanmorgen zich voortzet, heb evn twee daagen vrij genomen om het even rustig aan te doen. Wil ik wat doen dan doe ik dat en wil ik even bankhangen dan doe ik dat, heh lekker want gisteren was ik ook vreselijk moe, heb de hele dag beetje op de bank liggen hangen
Goeimorgen meiden Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Mag ik me hier ook aanmelden? ik weet sinds een week dat ik zwanger ben van de 2e. In april een mk gehad. Ik weet niet precies hoelang ik zwanger ben, heb maar wat gegokt met de uitgerekende datum dan kom ik op 6 juli. Over 2 weken heb ik mijn 1e echo (di 23e)
ik wist niet dat je geen aloë mocht als je zwanger was:S ik drink normaal echt liters aloë drank.. gelukkig de afgelopen 2 maanden niet gedaan dus maar even laten Kaneel moet je echt heeeel veel van eten dan pas is het schadelijk.. konijn: niet meer van de trap stuiteren!! Kyano: fijn dat hij zich weer beter voelt zeg! Alle nieuwe dames: heel erg welkom en gefeliciteerd!! Er was nog een vraag over of we een lijst hebben: deze staat in angela haar handtekening als je info hebt voor de site graag in het rood vermelden! Voorstelrondje Eerste, tweede, ect kindje Thuis, ziekenhuis bevalling? Bed, bad, baarkruk enz? Fles, borstvoeding moeders voor moeders? wat denk je dat het word? wat denk je vriend? willen jullie het weten uitgerekende datum en ook hebben we een afspraken lijstje als het in het rood staat dan vermeld angela het op de site, niets is verplicht natuurlijk!
Hi meiden, @ alle nieuwe meiden welkom!!! Gezellig er komen er steeds meer bij. Even snelle reactie van hier want moet nog even huis opruimen en dan op kraamvisite met Jolien! Tot straks
hey dames ik was beetje aan het surfen.. kwam een leuke site tegen Kadocus - Baby- en kinderartikelen van topkwaliteit tegen een super prijs wou hem even met jullie delen
Voorstelrondje mijn naam is Esmeralda ik ben 27 jaar ik woon in Rotterdam met mijn vriend en onze bende katten (ik fok met perzischelanghaar katten) Eerste, tweede, ect kindje Dit wordt ons eerste kindje Thuis, ziekenhuis bevalling? ik wil graag in het ziekenhuis bevallen ik won 3 hoog in een klein huisje dus lijkt me makkelijker Bed, bad, baarkruk enz? gewoon een bed haha Fles, borstvoeding borstvoeding en kolven moeders voor moeders ja 10 nov een afspraak wat denk je dat het word? wat denk je vriend? willen jullie het weten ik denk een jongen vriend denkt een meisje en we willen het graag weten uitgerekende datum en ook hebben we een afspraken lijstje 16-07-2011 8 dec eerste echo