30 nov. eerste echo. Maar mijn gyn ( die alles rondom Milou heeft mee gemaakt )is met zwangerschapsverlof. nu dus een ander ( die ik in de mmm had )
Hé! Bedankt voor jullie reacties op mijn van de trap stuiteren. Buikpijn is vannacht afgezakt gelukkig (in plaats daarvan nu overal blauwe plekken en spierpijn). Mijn man gaat snel een trapleuning monteren (was nog even blijven liggen na de verbouwing). @ verstopping: zoethoutthee en kiwi's helpen ook aardig @ kaneel: volgens mij kun je gewoon speculaas, stoofpeertjes, kruidnootjes en appeltaart eten... Het schijnt kwaad te kunnen als je het met eetlepels tegelijk binnenkrijgt, maar niemand giet natuurlijk een potje kaneel naar binnen... @ tweede kindje: ik begin het eigenlijk best moeilijk te vinden. Ik hou zoveel van mijn dochter en alles is nu zo mooi en goed. Eigenlijk weet ik me helemaal nog geen raad met het idee dat we er een kindje bij krijgen. Aan de ene kant ben ik heel blij zwanger te zijn, maar aan de andere kant ben ik heel bang dat ik het kindje vooral zal zien als een indringer... Klinkt heel stom waarschijnlijk en ook heel naar tegenover het kindje, maar mijn gevoel zit gewoon nog een beetje in de knoop. Ik ben zwanger, dus nu nog twijfelen is een beetje te laat natuurlijk.... En tegenlijkertijd vind ik het ook wel heel leuk. Misschien dat ik gewoon heel graag de zwangerschap en geboorte van Judith nog een keer wilde? Pf... ik vind het maar lastig. @ Frummel: het klinkt heel stom, maar: gefeliciteerd met je misselijkheid! Het lijkt me vreselijk om over te moeten geven, maar het lijkt me wel echt een geruststelling om je zo zwanger te voelen. Blegh... schoonmaakdag (niet mijn hobby)
@the cat: ooeh je woont vlakbij zeg hier ook een kattenbende haha 3 ragdolls en 1 maine coon! @kaatje: oh hoe ben je er zelf onder dat je nu een ander hebt?
Moet zeggen dat ik wel behoorlijk baal Heb goede gesprekken met haar gehad, en ze had ook gezegt dat ik tot 20 weken meer echo's zou krijgen voor mijn eigen rust ect. Nu is dit wel een hele lieve man hoor waar ik heen ga, maar hoop dat hij mij ook die geruststelling kan geven die zij gaf
@konijn: Meid die onzekerheid heeft volgens mij bijna iedereen! vriendlief en ik hadden het er gisteravond nog over.. dex is zo lief, leuk, mooi, perfect.. hoe kan een ander kindje dat ooit evenaren? ik denk dat het allemaal wel goed komt! het is gevoelsmatig je liefde voor je kindje dat zo vreselijk sterk is.. ik hield al vreselijk veel van dex tijdens de zwangerschap maar dat is ook een gevoel wat 40(hier dan 37) weken lang heeft moeten groeien.. als je je kleintje dan voor het eerst ziet dan is het gevoel er pas echt! ik kan me al onwijs verheugen op die zondagmorgens met zijn 4en in bed vind het nu met zijn drietjes al heerlijk!
er zijn mer zuid hollanders hier zag ik haha ik heb nu in huis 7 perzen maar 4 gaan daarvan weg en dan nog 3 normale katten dus nu 10 stuks ja het is druk maar de kittens gaan weg dus dat is een leuk vooruitzicht hahah al zijn ze super lief
leuk hoor! ik ben dol op katten en dex is zo vreselijk lief met ze! ik weet eigenlijk niet of je hier ook filmpjes kunt uploaden maar ik heb zo'mn schattig filmpje dat hij junior zit te knuffelen op de bank smelt haha ik zag dat een aantal dames elkaar ookal op hyves hadden gevonden! mijn hyves is mandysmouter.hyves.nl graag geen opmerkingen daar dat het zo leuk is dat ik zwanger ben kaatje: denk dat het belangrijk is dat je bij hem goed aangeeft wat bij haar mogelijk was en wat er door haar is beloofd..
Frummel, ja idd. Hoop ook dat alles gewoon goed duidelijk in het dossier staat. Niet dat er opeens van die dingen gezegt worden die hard aankomen etc
Zondag via Prental webshop het 2010 model van de Maxi Cosi Mura besteld (was in de aanbieding nu). Alles betaald etc. krijg ik nu een mail dat ze niet meer kunnen leveren :x. Zet dat ding dan niet online zou ik zeggen. Wordt het tzt toch de dure 2011 versie die we moeten bestellen.
esje: ben je al bij babypark geweest? die hebben ook een outlet gedeelte met oudere(wat is oud) modellen voor veel korting!
Zie dat babypark zelfs de 2011 al in de aanbieding heeft. Scheelt ook alweer flink met Prenatal en Baby-Dump. We hebben gelukkig nog even. Laat Prenatal het geld eerst maar eens even terugstorten.
Jeluna, Mamatien, Miracle08, Patriesja en The Cat, welkom en gefeliciteerd! Ik heb jullie op de lijst gezet! Wat super Kelly, dat het hcg gestegen is! Gefeliciteerd! Mamatien, ik heb het de meeste familie nog niet verteld. Misschien morgen. Maar wilde er echt even mee wachten, omdat de vorige zw.schap misgegaan is. Ook ben ik bezig met solliciteren, en ze nemen je toch niet zo snel aan als je zwanger bent. Jeetje konijn. Wat vervelend dat je gevallen bent! Ik hoop dat het gewoon goed zit nog! Kimm1988, leuke site! Heb hem al bij favorieten gezet. Lekker goedkoop! Site bijgewerkt om 12.30
Heb er weer aantal toegevoegt op hyves. Ook bij mij geen zwangerschaps berichtjes Sollicitatiegesprek gehad, meegeluisterd met collega to be. Nu afwachten op telefoontje of ik het geworden ben... Duurt wel erg lang Ik ben allergisch voor katten, en heel stom, maar wij hebben een kat. Maar met de cetrizine die ik daar voor slik heb ik er helemaal geen last van. Alleen mag je dat niet slikken als je zwanger bent, dus moet elke keer ontzettend niesen. Heb dr nu flinke spierpijn van. Doet elke keer zo verrekte pijn met niesen
ik heb vandaag een echo gehad, hartje klopte wel gelukkig. maandag ook een echo in de VU. nu minder afscheiding. mijn dochter heeft een zeldzame aandoening en is meervoudig gehandicapt, mijn man en ik zijn beide geen dragers van die gen die ze heeft. de kans op herhaling is nu minder dan 1% zeggen de artsen,maar ik vind het heel spannend en wil voor de zekerheid een vlokkentest.
@angela: volgens mij zijn er ook anti histamines die je wel mag ales je zwanger bent hoor.. ik zou even bij de ha informeren als ik jou was want dit is ook niets! Sarahay: wat fijn dat de kans nu minder al 1% is! logisch dat je toch een vlokkentest wilt hoor. Ookal is je dochtertje gehandicapt is ze natuurlijk je alles! vrienden van ons hebben een zoontje met down syndroom en die is net zo oud als dex en dat is toch zooooo'n lief ondeugend ventje ik smelt iedere x weer als hij er is
ik ga alvast aan de kook had toch ineens zooooo'n trek in patatas bravas alles net in huis gehaald dus dat gaan we dan maar maken he
Sarahay, wat fijn dat je zo'n goede echo gehad hebt! Frummel, ik wil zo min mogelijk medicijnen gebruiken. Ze hebben liever dat je helemaal geen anti-histamines gebruikt... Dus als alles bij de echo goed is, ga ik binnenkort wel vervanging halen. En de laatste paar maanden moet ik dan weer wel cetrizine gebruiken, want dan mag die andere weer niet