Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Bel net de vk en heb dus helemaal verkeerd zitten rekenen. Ik heb vanaf mijn eisprong 40 weken verder geteld,maar had dus 38 weken verder moeten tellen. Dat betekend volgens haar dat ik a.s donderdag pas 4 weken ben :$
    Normaal maakt ze een afspraak rond de 8 weken voor intake maar omdat ik de 30ste een echo heb wil ze me een verwijsbrief meegeven zodat hun op de hoogte gehouden worden. Ga nu dus volgende week vrijdag naar de vk
    Laat de banner nog maar even zo staan en dan zie ik wel hoever ik terug gezet wordt.

Sarahay, gefeliciteerd met je goede echo

Pindakoek, volgens mij hetzelfde als normaal. in een later stadium kan het ook zijn dat je ipv pijn harde buiken krijgt.
    Als je denkt blaasontsteking te hebben zou ik voor de zekerheid morgenochtend even een plasje inleveren

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Angela: je mag wel homeopatische middelen, alleen die helpen wat minder :S
    cetrizine mag idd niet, volgens mij zelfs de hele zwangerschap niet en ook niet met bv. Ik heb geloof ik 3 jaar niks mogen gebruiken voor hooikoorts, was steeds of zwanger of gaf bv ;)

Sarahay: fijn zeg een kloppend hartje!! en ook wel een gerusstelling dat de kans op weer een gehandicapt indje maar minder dan 1% is.
    Ik werk trouwens met verstandelijk gehandicapte kinderen!

ik ben bij de vk geweest! idd alleen maar bloedprikken! verder was niet veel veranderd met de vorige keren!

3. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

Jun 30, 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Kom toch weer ff neuzen hoor.

Morgen heb ik een echo en ik hoop zo vurig dat ik me toch weer bij jullie kan aansluiten.

Weet niet zo goed hoe ik me voel op het moment. Durf niet te hopen maar toch ergens .... nouja, jullie weten vast wel wat ik bedoel.

Jeetje, wat duurt het nog lang :(

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Fleurtjes,succes morgen !

5. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

Jul 15, 2010
    1,264
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Fleurtjes, ja ik zag iemand al iets melden over jou en dat je miskraam wellicht wel helemaal geen miskraam was! Wat onwijs spannend, ik zal voor je duimen morgen!

Hoe laat heb je de echo?

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

oo meid wat fijn dat je morgen al terecht kan! ik ga heel hard voor je duimen dat je een klopend hartje ziet! ben reuze benieuwd! laat je het weten als je bent geweest?

Logisch dat je niet weet wat je moet denken maar je testen zijn wel duidelijk positiever.. succes meid

Kaatje: ik snap je niet helemaal haha als je vanaf je eisprong 40 weken verder telt dan zou je dan toch juist of 2 weken later uitgerekend moeten uitkomen:S gebruik anders ffies de calculator op de site!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Probleem is dat ik dus een onregelmatige cyclus heb. Kortste was 28 dagen. langste 43. Ik had op cyclusdag 24 ( 28 oktober ) mijn eisprong. Ben vanaf toen 40 weken gaan door tellen = 18 juli ( calculater geeft 15 juli aan )

Maar volgens de vk reken je het dus zo :
    4 okt. mijn eerste cyclus dag. bij een normale cyclus zou je dan 14 dagen later je eisprong hebben ( 18 oktober ) en vanaf daar moet je dan 38 weken door tellen = is ook 18 juli :D:D

Snap jij het nog ??
    Nou ja we zullen het 30 nov. zien en tot die tijd ga ik heel hard duimen dat hij/zij blijft plakken

8. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    jeetje kaatje, wat een gereken ;) Ik ben de draad kwijt hoor ;)

Fleurtjes, veel suc6 morgen!

Zonnebeertje, de vorige zw.schap ben ik langs de apotheek geweest, en die hebben alles nagezocht in zo'n groot boek met medicijnen, en die vertelden mij dat.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    haha ik ook :D

10. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

Jun 30, 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kaatje, het komt wanneer het komt :p

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Juist.
    Maar ik ben er uit !

Bedacht tijdens de hond uit laten dat ik wel al uit mezelf 38 weken had vooruit geteld ipv 40 weken.
    Blijft dus als het goed is gewoon 18 juli

12. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Angela: dat is wel fijn dan, dat er wel iets is dat je mag! mijn ha vertekde dat ik niks mocht hebben :(
    gelukkig heb ik maar een week of 3 heel erg last van hooikoorts!

13. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Fleurtjes: ooh wat spannend zeg!! hoop echt dat je een mooi kloppend hartje ziet!!
    ja, dan duurt een dag nog lang he!

14. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,112
    263
    83
    @ Fleurtje Wat spannend hey! Neem aan dat je de minuten/ ueren aan het af tellen bent? Hoeveel weken zou je zijn als het niet mis is gegaan? En voel je je zwanger? Ik duim voor je het zou geweldig zijn!

Als ik de echo heb ben ik 8+2.... Pfff kijk er echt zo naar uit, lijkt me zo spannend en bijzonder!

15. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

Jun 30, 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik durf er niet op te rekenen hoor. Heb nu 2x een heftige bloeding gehad. Dan zou het wel een hele plakkert moeten zijn.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    er is natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat het er 2 waren en er ééntje los gelaten heeft. Ik duim iig voor je

17. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    blugh... die muts van sollicitatie heeft nóg niet gebeld... en ben zooo moe... wil echt ff liggen...

18. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

Jun 30, 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een uurtje volhouden meid.

Wissel je van baan terwijl je weet dat je zwanger bent of heb je momenteel geen werk? Ik zou dat niet durven hoor, wisselen bedoel ik. :)

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Jeee meiden wat kunnen jullie ouwehoeren! ;) Ik heb niet alles onthouden hoor...

Nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd!

Fleurtjes, spannend morgen de echo! Mijn duimen draaien overuren!

Angela, spannend van die baan! heb je er zelf wel een goed gevoel bij? Vond je het leuk?

Antihistaminica: ellendig dat je ze niet mag gebruiken. Vaak is hetg gebruik tijdens zwangerschap alleen maar bij dieren onderzocht, of bij een handvol zwangere mensen, en daarom blijft men terughoudend met gebruik tijdens zwangerschap en BV. Van cetirizine is bij dierproeven geen schade aangetoond, maar nog onvoldoende gegevens om het veilig voor te schrijven dus.

Kaneel: daar moet je wel heeeeel veel van eten voordat het kwaad kan, 5 appeltaarten ofzo (hmmm lekker!). Ik eet dus gewoon pepernoten en ontbijtkoek (ik heb trouwens ook zin in appeltaart nu we het erover hebben haha)
    Vette vis eten wij 1-2 keer per week vers, gisteren nog heerlijk zalm gegrilld. Er zit ook visolie in de zw.sch. vitamines die ik slik van de Etos.

Maar hoe zit het nou met kruidenthee, welke mag wel en welke niet? Brandnetel zal toch wel goed zijn?

Hier vannacht een onrustige nacht gehad door Julie's kiezen, er blijken er twee tegelijk door te komen. Ze heeft geen koorts meer gelukkig, maar had veel pijn vannacht, pcm en dentinox hielpen maar een beetje. Vanochtend heeft ze een beetje bijgeslapen, daarna werd ze heel vrolijk wakker. Net zijn we samen boodschapjes gaan doen, zij op haar Smart Trike fietsje, kunnen mooi de boodschappen achterin en ze vindt het prachtig. Naar iedere auto op straat gilt ze uitzinnig PAPAAAA! :D

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Angela al wat gehoord ?

Share This Page