@ frummel Wat leuk zeg dat Declan kruipt!! Nog nooit van gehoord trouwens dat patatas met bravas ofzoiets.... Ben wel nieuwsgierig! @angela Balen dat je de baan niet hebt gekregen! Ontslagen na je miskraam???
@ angela jammer van de baan zeg! zit je al lang zonder werk? @ frummel wat goed dat declan kruipt! ja, nu is het wel gedaan met de rust hier al de hele middag koppijn maar evengoed wezen sporten * geeft zichzelf een schouderklopje * vanavond een lekker rustig avondje gepland....
Angela wat balen zeg! Zit je al lang zonder werk? en wat zoek je voor'n werk? Frummel wat een mijlpaal dat hij kruipt!! omg word echt helemaal gek van mezelf, ben echt vreselijk emotioneel/labiel en dat terwijl ik normaal echt een heel sterk (hard/koud) persoon ben. Baal van mezelf zo..bah!
Kimm, ik ben idd ontslagen na m'n miskraam. Ik zat in de zw, omdat vruchtzakje en placenta er niet uit wilden komen, dus veel krampen, en liep al weken met bloed. Het uitzendcontract dus mocht gewoon ontslagen worden. Jullie zijn lief!
Ik heb op 1 sept de spoedecho gehad, en rond 15 sept wilde ik weer afspraken gaan maken om weer te beginnen. Toen ben ik plosteling ontslagen. Wat ik zoek is heel veelzijdig, sla niet gelijk alles af. Maar voornamelijk call center/klantenservice, telefoniste/receptioniste etc.
@Frummel. Yeehh wat goed! Weer een mijlpaal J @Angela en Arjan; Balen meid. Na je miskraam ontslagen lees ik. Alsof je dan nog niet genoeg shit hebt gehad. Bah! Ik hoop dat je gauw een leuke baan vind.
Jullie zijn lief!! Arjan is ook helemaal lief voor me. Hij weet dat ik helemaal niet lekker wordt als ik moet koken, dus wat doet hij nu? Erg lief. Ook wilde die me op m'n hart drukken dat ik me niet te druk moet maken dat ik de baan niet gekregen heb. Komt vast wel weer wat leuks voorbij. En we redden het nu nog wel even. Hmm.. Schatje (L)
Zo ik meld me ook nog een keertje haha! Ik was zo verrot moe.. Ben rond half 3 in bed gegaan en kwam er nu net pas uitrollen! Was blijkbaar nodig haha!
Hi Pindakoek! Uit ervaring van nog geen week geleden kan ik maar een woord bedenken...k*t. Eigenlijk hetzelfde als een normale blaasontsteking. Ik heb het niet anders ervaren. Wees er snel bij bij de HA want het kan zo overgaan in een schimmelinfectie
he angela wat k*t!! @ kelly: het is heel simpel te maken hoor: 2 tomaten ontvellen(even in heet water dompelen) 1 klein blikje tomaten puree 2teentjes knoflook halve theelepel suiker halve theelepel paprika poeder halve theelepel cayenne peper ik doe er altijd nog wat bieslook doorheen alles in de mixer heel simpel haha verder gewoon aardappelschijfjes frituren, daarna in een ovenschaaltje met kaas erover en klaar vriendlief houd absoluut niet van nederlands 'voer' (zo noemt hij het) dus dat eten we hier eigenlijk nooit.. enkel als hij voor zijn werk weg is maak ik lekker een prakkie met sla ofzo
Tering... Lees nu net pas het bericht van Truus.... Kutterdekut zeg! Lieve Truus, als je dit nog lees; heel veel sterkte!
@the cat: bewaard?:S snap je niet haha @bailey: vreselijk he voor truus Kennen jullie het bakerpraatje dat als je zwanger bent katten op schoot willen.. bakerpraatje my ass! word gek van die haarballen hier! die van 13 kg wilt continu op me buik liggen en dat doet hij normaal nooit haha heb de plantenspuit al in de aanslag want ik word echt een beetje kriegel van hem