Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Wij vertellen het voorlopig nog even niet, ik denk pas met een week of 12. Ik vind het wel leuk om het met oud en nieuw te vertellen, dat hebben we ook gedaan toen ik zwanger was van Julie. Ik vind het wel leuk om het nog even voor onszelf te houden... Maar maandag komt mijn zusje hierheen, blijft logeren en dinsdag gaan we lekker shoppen in Maasmechelen. Daar had ik een paar weken terug alweer van die snoepige babypakjes zien hangen... oww, zal me echt moeten inhouden! Het liefst zou ik het tegen haar vertellen, moet er nog maar eens met m'n vriend over hebben of ik het dan alleen aan haar zal vertellen..;).

Ben al wel een manier aan het bedenken HOE we het zullen gaan vertellen. Hoe gaan jullie dat doen?

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Dat heb ik ook, ik blijf maar snaaien!

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    Hi Dames, ik breek heel even in:

Angela, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Wat fijn dat je weer zo snel zwanger bent.
    Heel veel geluk en geniet ervan!

Groetjes MiniMe81 (van de April 2011 mama's)

PS De rest ook van harte natuurlijk ;)

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

avond dames:)

fleurtjes, welkom!! gefeliciteerd met de positieve test!

Hier vandaag met man en zoonlief naar woonboulevard geweest en baby boulevard! dat is zo'nnnnn leuke winkel! ffies bij de tweelingwagens rondgekeken. wat een enorme dingen zijn dat zeg! heb me nog net inkunnen houden om geen 9 maanden dagboek te kopen.. helemaal verliefd geworden op 2 babykamers maar ze waren allebei erg meisjes achtig.. babykamer belle en hacienda. errug mooi! hier vanmorgen flink overgegeven naar aanleiding van zoonlief zijn spuitluier:( meneer krijgt dus geen potjes met vis meer.. tjuuus wat een lucht zeg! bij dex heb ik echt heel de zwangerschap overgegeven. hoop toch dat me dat nu bespaard blijft.. ik had zelfs een ritme er in haha wakker worden, glas water, overgeven, nog een glas water, overgeven en dan ontbijten:D verder ben ik eigenlijk niet kribbig..

Ik ben bij de vorige zwangerschap vrij veel aangekomen maar paste een week na de bevalling weer in mijn oude broeken:$ ik val altijd heel snel af en kom bijna niet aan dus ik had van te voren gehoop er een kilo of 5 aan te kunnen houden.. helaas ben ik nu 3 kilo lichter als voor de zwangerschap dus nu nog maar eens proberen;) mijn streefgewicht voor na de zwangerschap is 60 kilo.. ik ben echt een mini mensje.. ook niet altijd even leuk hoor! na de bevalling stad en land afgelopen op zoek naar een bh in 70E en tijdens de zwangerschap drama om een positiebroek in maat 26 te vinden.. uiteindelijk liep ik vooral in jurkjes, lekker stretch en paste altijd goed ookal groeide de buik:D

5. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht

Wat ontzettend lief van je!! Dank je wel!

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nog geen idee hoe we het willen vertellen. Zoals ik eerder al schreef; half november emigreren mijn ouders dus voor die tijd wil ik het verteld hebben. Las laatst iets over vertellen met chocolade letters. Zitten rond sint dus komt goed uit. En dan moeten ze zelf uit 4 letters het woord baby maken oid.
    Of ik bestel een shirt voor joey oid

Zijn alweer thuis, kreeg ontzettende buikpijn en werd ineens misselijk. Dus lekker gegeten en weggegaan. Nu hangen we heerlijk op de bank. Ben zooo moe! En kan wel janken, pff

7. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ahh meissie toch! Das vervelend!! Dikke knuff!!
    Aan mijn schoonouders en mijn zus hebben we het al verteld. Verder nx bijzonders gedaan.
    Misschien dat wij het aan de rest vertellen als we de echo gehad hebben. Weten we nog niet zeker.

8. ProudMum

jou ouders weten het nog niet?
    Mn moeder was hier gister, het lag op het puntje van mn tong. Ze zal vast al iets weten, ze had de foliumzuur al gevonden ghegheghe.

Lig al heerlijk languit op de bank met mn joggingbroek aan.

9. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Nee, alleen schoonouders weten het samen met mijn zus.
    Mijn moeder heeft ontzettend raar gereageerd met de miskraam, is er absoluut niet voor mij geweest, dus vind niet dat zij het recht heeft om het nu al te weten.
    Ze vroeg v/d week nog of ik ongi geworden was. Heb gewoon ja gezegt. Nu wilde ik in eerste instantie ff bakkie doen bij dr, als arjan niet veel pijn zou hebben, en toen vroeg ze gelijk, waarom? Heb jij mij iets te vertellen? Dus ik: nee, het is al weer zo'n tijd geleden, leek me wel gezellig. Dus denk dat ze al wel wat door heeft.

10. ProudMum

o dat is naar zeg!
    juist op zo'n moment verwacht je dat niet. Heb je wel een goede band met je moeder?

11. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Hier weten mijn mama, papa en zusjes het al. Mama wist het als eerste, die heb ik gebeld een minuut na de posi test. Zusjes zaten daarnaast en mama werd emotioneel dus kon het niet meer verbergen. Paps weet het sinds vanmiddag en die hebben we het verteld met 2 sokjes en een gedichtje. Zal zo een foto plaatsen!

12. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
  13. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Oh ik zie dat ik vergeet: Flesvoeding - maar wel afkolven en dan via fles geven + Waarschijnlijk ZH-bevalling.

14. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Heee Bailey, wat leuk!! Een leeftijdsgenoot :D

Zal de site aanpassen :)

En, truus, ik had wel een goede band, maar die is de afgelopen jaren verslechterd.

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

wat leuk gedaan bailey! ik ben ook nog jong hoor;) 22 lentes!

16. ProudMum

Goedemorgen!!
    Pff slecht geslapen hier, was bij joey ook.

Baylee, zal zo even via laptop kijken, op mn foon kan ik hem niet openen.

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

morgen! zou het aan het weer liggen= dex is ook heel de nacht aan het spoken geweest pff

18. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Leuk Frummel! Hihi mijn konijntje heette zo.... ;)
    Trouwens, kan het zijn dat een KV test niet donkerder wordt om de 2 dagen? Er is nu duidelijk verschil te zien hoor, maar nog niet zo knallend als de controlestreep. Dit was mijn laatste test en dacht: wie weet knalt ie nu als een malle maar viel reuze mee...

19. ProudMum

Frummel, Joey is logeren dus daar had ik geen "last" van zegmaar.

Baylee, hij is pas echt knallend als je n de 5 weken zit dacht ik te zien in het testentopic.

Angela, zag hier de Juli 08 site: Welkom bij de juli mama's 2008
    Misschien leuk om te kijken/vergelijken?

20. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

Jun 30, 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wat leuk zo'n lijst.

Ter aanvulling:
    Ben 30jr, 1ste kindje en wil graag in zk bevallen.
    Mis alleen de due date?

Zag dat er een aantal dames in bad wil bevallen. Dat spreekt mij ook wel aan dus wie weet ;)

Share This Page